jappai 10.11.2007 17:31:43 | |
---|
Poika, 8-vee, haluaisi sähkökitaran. Onko teillä hyviä vinkkejä, mitä kannattaisi ottaa huomioon, kenties merkkiä ja muuta - mikä siis sopisi tuon ikäisen kouraan? (onko niitä hieman pienempiä HYVIÄ jne.?) |
juso 10.11.2007 17:53:16 | |
---|
Itse suosittelisin Squierin kolme varttista stratoa. Noissa kyllä kannattaa varautua että kuulostavat hieman epävireisiltä. Mikäli pojallasi ei oo ihan lyhyet nakkisormet niin menee varmaan jo ihan aikuisten kepitkin. |
kari10 10.11.2007 18:13:33 | |
---|
|
Poika, 8-vee, haluaisi sähkökitaran. Onko teillä hyviä vinkkejä, mitä kannattaisi ottaa huomioon, kenties merkkiä ja muuta - mikä siis sopisi tuon ikäisen kouraan? (onko niitä hieman pienempiä HYVIÄ jne.?) Mä hommasin pojalle (oli 7v) viime keväänä Anttilasta hiienon 90€ Williams-paketin. Tämä siksi kun ei ole mitään hajua alkaako ukko toisissaan soittaa, en halunnut satsata satasta Cubeen ja kahta kitaraan kun noita pelejä roikkuu kotona muutenkin ihan kotitarpeiksi. Hintaluokka oli sellainen että kamat voi huoleti työntää sukuun eteenpäin jos soitto ei kiinnosta tai taitojen karttuessa alkaa (soundillisesti) paremmat kamat kiinnostaa. Moneen otteeseen olen täällä tarinoinut että paketissa on varmaan 40€ vahvistin joka on hintaluokassaan parempi kuin vastaavat (Marsun mikrovahvarit sun muut) ja 40€ kitara joka on tuntumaltaan ja teknisesti ihan ok. Sähköinen soundi on hieman outo johtuen ei niin laadukkaista mikeistä mutta volumet ja tonet kuitenkin ovat rohisemattomia ja toimivat loogisesti. Miinupuoli on myös vibra, joka tappaa vireen aikas tehokkaasti. Joka tapauksessa 8-vuotiaat ei tässä asiassa ole ehkä niitä maailman merkkitietoisempia, joten ihan edullinenkin soitinkin käy soittoinnon testaamiseen vuodeksi tai pariksi. Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä. |
darrell 11.11.2007 11:49:27 | |
---|
Mäkin suosittelen Skujun Miniä. Itse ostin sen pojalle -99 yhden vaihtokaupan yhteydessä. Sitä on soitettu lasten ja aikuisten toimesta paljon, ja ei mitään ongelmaa. Mikeissä aika räyhäkkä soundi, jos vahvistin on ok. Mikkikytkimen vaihdoin vuosi sitten huollon yhteydessä uuteen. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
Chemo 11.11.2007 11:54:32 (muokattu 11.11.2007 11:57:10) | |
---|
Yes, ääni Squier Minille täältäkin. Ostin sellaisen tyttärelle (sen pinkin Hello Kitty-version), ja on kelvannut. E: treenikämppäolosuhteissa tyttö pääsee käyttämään kohtuuhyviä (mun) vahvistimia, oman styrkkarinsa päivitys ihananpunaiseen Roland Micro Cubeen on vielä edessä. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
pöpö 11.11.2007 12:29:12 | |
---|
Mites olis semmonen lildlin paketti.. kitara on kyllä normi kokoa, mutta jos intoa löytyy niin kyllä silläkin soittaa. Hinnanki luulis olevan melkein kohdallaan. MiKs Mä OoN TäÄlLä, VaI SiElLä.. Ai MiSsÄ? EnKö Mä SaIs OlLa JuSt TäSsÄ? |
Painajaismainen 11.11.2007 13:16:59 | |
---|
Meikän pikkuveli aloitti Yamahan ERG121-paketilla. Ihan hyvin tuo soitto onnistuu vaikka kitaran kunto onkin vähän niin ja näin. "Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä | "Stam1na on tyttöjen Mokoma" - ötzi |
trih 11.11.2007 13:23:24 (muokattu 11.11.2007 13:25:03) | |
---|
Enemmän säröä ja vähemmän middleä. |
Troitek 11.11.2007 14:23:31 | |
---|
Muusikoiden.netin torilla on varmasti kitarapaketteja ja edullisesti! Suosittelen I feel good. |
marcuz 11.11.2007 15:15:32 | |
---|
Hitaasti, mutta huonosti |