Joees 10.11.2007 22:19:21 (muokattu 10.11.2007 23:59:10) | |
---|
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
LesPaulBastardos 10.11.2007 22:20:34 | |
---|
|
Torniojaws 10.11.2007 22:24:58 (muokattu 13.11.2007 02:05:12) | |
---|
Mm, nyt on kaksi threadiä :) Katsotaanpas kumpi kerkesi ensin. E: Ähäkutti, melkein samaan aikaan. No, jatketaan tästä kun on jo kolme postia :) Pastean oman viestin: Marshall JCM 900 SL-X 50W Aivan uskomaton vahvistin. Suoraan kitara kiinni ja pari käännöstä niin heti löytyi täydellinen trässisoundi. Oikeastaan ensimmäinen kerta kun kitaranuppi on lyönyt ällikällä, ja testattu on vaikka mitä. Soundi on kuin kaikki Engl Powerballin parhaat puolet ilman fuzzimaisuutta ja pientä midscoopmaisuutta. Vähintäänkin yhtä tiukka nuppi kuin Powerball, pysyy kasassa nopeissakin sahauksissa ja palm muteissa. En malta odottaa kun pääsen testaamaan vielä treenikämpälle kunnon volumeilla. Tein pari pikanauhoitustakin: http://koti.mbnet.fi/juhau/marsu-1trk.mp3 (random-riffejä yksi kitara) http://koti.mbnet.fi/juhau/marsu-meshu.mp3 (neljä kitararaitaa rumpujen ja basson kera Meshuggah-juttuja) Vielä pitää hiukan säätää äänitystapaa, jotta saa optimin. E: Tässä vielä kaksi kuvaa: http://koti.mbnet.fi/juhau/marsu-1.jpghttp://koti.mbnet.fi/juhau/marsu-2.jpg Vastaan heti kärkeen edellisthreadin lopussa tulleisiin kysymyksiin: E. V-kolmikymppisetkö siä mölyää vai? mahtava saundi kerrassaan. Lisäpedaaleja käytös noissa pätkissä? Jep, Engl Vintage 2x12" -kaapin läpi. E: ajatuskatkos lie, välissä oli siis Digitech Bad Monkey (Level klo 15, high ja low klo 11 ja gain nollassa). Asetukset marsussa: Presence - 2 Bass - 2,3 Middle - 9 Treble - 7 Volume A - 1 Gain Sensitivity - 19,5 Preamp Volume - 7,7 Sä vissiin poimit ton torilla keikkuneen yksilön, mäkin meinasin ostaa sen varakoneeksi omalle vastaavalle mutta ämpyilin aikani ja sehän sitten meni. Jep, toriyksilö tarttui heti eikä 15.11. ;) |
Joees 10.11.2007 22:25:55 | |
---|
Mm, nyt on kaksi threadiä :) Katsotaanpas kumpi kerkesi ensin. Oho, mulla meni kirjottamiseen liian kauan :-D Ei pitäs säheltää muuta samaan aikaan... Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
jussimus 10.11.2007 22:28:26 | |
---|
Jep, toriyksilö tarttui heti eikä 15.11. ;) Heh, jopa muakin rupesi vähän GASittamaan tuo yksilö, vaikkei siinä mitään järkeä olekaan :) Hyvän diilin teit kyllä, ei voi muuta sanoa. |
ruuvimeisseli 10.11.2007 22:32:52 | |
---|
Torniojaws: Paljonko maksoit tuosta? You are brave, warrior, but stupid!! Your body explodes as you plunge into the lava. |
Torniojaws 10.11.2007 22:33:56 | |
---|
Torniojaws: Paljonko maksoit tuosta? 560 e, sis. kuljetus kotiovelle :) |
Dropped C 10.11.2007 22:39:51 | |
---|
Ostin torilta ENGL classic 4x10" kitarakaapin. Hyvin rouhii ainakin edelliseen Rolandin 4x8" kaappiin verrattuna. Paljon selkeämmän kuuloinen, ainakin himavolyymeilla. "Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu. |
Painajaismainen 10.11.2007 23:11:11 | |
---|
Tulee ikävä vanhaa ketjua. Methis, voitko linkittää sen tähän jotta pääsisi nostalgiafiiliksiin? "Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä | "Stam1na on tyttöjen Mokoma" - ötzi |
darrell 10.11.2007 23:37:43 (muokattu 11.11.2007 00:08:19) | |
---|
... aloittanut 8 uutta aihetta, joihin on kirjoitettu yhteensä 2964 vastausta (keskimäärin 371 per aihe). Mulle on aivan sama, kumpi jatkuu, mutta ainakin tällä vitjalla statistiikat kohdalleen. :-) Edit: Olen tän ketjun edellisestä versiosta lukenut joka ainoan viestin, jotain todella hienoja hankintoja ... olisi hienoa tietää, että paljonko on rahaa porukalla törsätty reilun vuoden aikana... _____ darrell Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
"Living is easy with eyes closed!" |
reppana 10.11.2007 23:38:21 | |
---|
Ostin ibanezin lu-20 virittimen. Tuon ostin lähinnä sen takia että ei ole vielä pedaalimallista viritintä. Mielestä jopa parempi kun bossin pedaalimallinen, ainakin halvempi.Silti tuossakin on metalli kuori ja iso led näyttö. Hintaa oli 45e. Suosittelen kaikille jotka etsivät viritintä keikka käyttöön tuolla budjetilla. http://www.thomann.de/fi/ibanez_lu20.htmHarjottelemalla oppii=) |
Jungleman 10.11.2007 23:54:08 | |
---|
Ostin ibanezin lu-20 virittimen. Tuon ostin lähinnä sen takia että ei ole vielä pedaalimallista viritintä. Mielestä jopa parempi kun bossin pedaalimallinen, ainakin halvempi.Silti tuossakin on metalli kuori ja iso led näyttö. Hintaa oli 45e. Suosittelen kaikille jotka etsivät viritintä keikka käyttöön tuolla budjetilla. http://www.thomann.de/fi/ibanez_lu20.htm Jep, mainio peli tuo on. Minulla on myös LU20, Boss TU-2 (sekä Planet Waves Chromatic Tuner ja Behringerin halpis). Kolme eri pedaalilautaa, nimittäin. TU-kakkosta olen käyttänyt pisimpään, ehkä siksi se tuntuu parhaalta - tai tutuimmalta ainakin. Ibanez on varsin tuore hankinta, mutta vaikuttaa erinomaisen hyvältä. Saattaa olla hiukan tarkempi kuin Boss, mutta aavistuksen verran hitaampi reagoimaan. Valmistaja väittää sen olevan myös true bypass, tiedä häntä. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
Joees 11.11.2007 00:02:34 | |
---|
Pistetään nyt sitte tuo ritsa jonka ostin tovi sitten. Eli uusi tele tuli jokin aika sitten taloon. Am.Std vuodelta -89. Hyvin futaa ja soundi on mukava. Hienosti relicoitunut käytössä. Talla on hitusen vinossa, mutta ei haittaa käytännössä yhtään. Mikit tähän tulee vaihtumaan ja samalla 3-asentoinen kytkin vaihtuu 5-asentoiseen. Nämä sitten joskus ajan kuluessa :-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
reppana 11.11.2007 00:10:58 | |
---|
Tuossa on virittimessä on yksi huonopuoli, se on niin iso. Joutuu nytten miettimään mitkä polkimet tuon virittimen alta lähtee. Vaikea päätös. Harjottelemalla oppii=) |
Painajaismainen 11.11.2007 00:18:59 (muokattu 11.11.2007 01:00:52) | |
---|
Olen tän ketjun edellisestä versiosta lukenut joka ainoan viestin, jotain todella hienoja hankintoja ... olisi hienoa tietää, että paljonko on rahaa porukalla törsätty reilun vuoden aikana... _____ darrell Sama täällä, aika kului mukavasti. :) Pitäisikö kokeilla vuoden alusta jotain päiväkirjaa musatarpeistosta? "Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä | "Stam1na on tyttöjen Mokoma" - ötzi |
Joees 11.11.2007 01:42:42 | |
---|
eiköhän tämäkin mene kuitenkin kohta lukkoon, luulen. Olettaen että noin fiksuja viestejä tulee, niin varmasti menee. Pysyen yhtä fiksuna kuin edeltänyt vastaava ketju niin ei mene. Edellinen nimittäin meni lukkoon koska ketjulle tuli maksimimäärä pituutta täyteen. Taitaa olla tuo 2500 se raja jonka jälkeen menee automaattisesti lukkoon. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Metalrock 11.11.2007 09:01:13 (muokattu 11.11.2007 09:09:24) | |
---|
Guitarport+metal shop modelpack tuli ostettu huutonetistä! |
Metalrock 11.11.2007 09:20:10 | |
---|
Edit: Olen tän ketjun edellisestä versiosta lukenut joka ainoan viestin, jotain todella hienoja hankintoja ... olisi hienoa tietää, että paljonko on rahaa porukalla törsätty reilun vuoden aikana... _____ darrell Noin 1500 euro |
Insane Kane 11.11.2007 13:41:26 (muokattu 11.11.2007 13:42:00) | |
---|
Edit: Olen tän ketjun edellisestä versiosta lukenut joka ainoan viestin, jotain todella hienoja hankintoja ... olisi hienoa tietää, että paljonko on rahaa porukalla törsätty reilun vuoden aikana... _____ darrell Piruuttaan listasin romut, mitä mieleen tuli ja klönttihinta hilautui tuonne 5500€ hujakoille. Tuostakin taitaa viel puuttua jonku verran romua. Isoja summia näin jälkeenpäin aateltuna =) Toki tuo rahahan kiertää tuossa ympyrää, kun myy ja haalii rompetta mutta ostettujen kamojen hinta on tuol 6 kilon huippeilla. Kamarunkkaus on hienoa hommaa... Ei näin! >=) |