Aihe: Ja sit pitäs ostaa toine vahvari,
1
tave
10.11.2007 21:02:50
Kitaravahvistin Marshall MS-2R Microamp Red _ 45,00 euroa _ _
Kitaravahvistin Marshall MS-4 Microstack _57,00 euroa
Kitaravahvistin Ibanez IBZ-3 Käyt. mt. _ 40,00 euroa

tommosii vähä kattelin , saako toho hintaluokkaa parempii vai ostanko jonku noista, ja jos ostan noista ni minkä ? =D pitäs ehtii ens viikol käyä testaamas.
biibob
10.11.2007 21:08:36

tommosii vähä kattelin , saako toho hintaluokkaa parempii vai ostanko jonku noista, ja jos ostan noista ni minkä ? =D pitäs ehtii ens viikol käyä testaamas.

Säästä hetki, laita puolet lisää summaan ja osta rolandin cube tai voxin valvetronix. Tuollaisilla muutaman kympin micro stackeillä jne... ei ole tässä maailmassa muuta tekemistä, kuin, että ne näyttävät helvetin tyylikkäiltä kirjahyllyssä tai sen oikean vahvistimen päällä ( omistan itsekkin fenderin mini tonemasterin, kokemusta on).
Ääntähän niistä saa ulos (jonkinlaista), mutta kyllä se hieman harmittaa kun normaali plugipiuha on niin painava lasti vahvistimen inputissa, että se riittää kaatamaan poloisen nenälleen.

Taisit olla tuossa pari riviä alaspäin topicissa myös katselemassa uutta kitaraa. Kannattaa oikeasti sijoittaa tuo ~50e euroa vaikka siihen kitarabudjettiin ja saada joku "hivenen" parempi kitara, tai sitten viakka typistää siitä kitarabudjetista se toinen 50e, jolloin saat jo oikean vahvsitimen.
"You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same."
Lancelot
10.11.2007 21:22:02

Multa löytyy toi ms-2 ja ei siitä kyllä ole muuta iloa kuin että komee koriste tossa läppärin vieressä:) Ei noilla te mitää.
bfoc
10.11.2007 21:22:40
kitaran ostin tänä aamuna ... ja 7 neliömetri kokone huone ja rivitalo ... et ei mitää tappo vahvareita viiti ostaa

Cubet ja varsinkaan microcubet ei oo mitään tappopelejä. Soundi on varmasti ziljoona kertaa parempi kun noissa patterivahvareissa.

Itsellä oli joskus hurvittelukäytössä 1 Wattinen Epiphone olkahihnalla mutta jos sisäkäyttöön pitäisi yksi vahvistin ottaa niin ei se tollanen lelurimpula olisi.
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
Maraaa
10.11.2007 21:23:42
Nuo Microampit on oikeesti semmosii tarkotuksella pieniä, joita voi pitää vyössä kiinni tai isossa taskussa, ettei niistä ole oikeasti makkarivahvistimeksi. Ääntä lähtee sen verran, että kuulee, mutta isommassa hälyssä hukkuu ihan täysin.
Hauiksethan on vaan tiellä
tave
10.11.2007 21:41:56

entä tuo ibanez ?
Joees
10.11.2007 21:43:13
entä tuo ibanez ?

Ota vaan suosiolla joku cube. Ei oo himaan liian isoja ei. Himaan vallan mainioita laitoksia ovat ne.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
tave
10.11.2007 21:57:07
Kitaravahvistin Peavey Backstage 12W 59,00 euroa
miltä toi kuulostaa?
Wash Burn
10.11.2007 21:58:44
Ota vaan suosiolla joku cube. Ei oo himaan liian isoja ei. Himaan vallan mainioita laitoksia ovat ne.

Yhdyn edelliseen, noin niinkuin henkisellä tasolla. MS-4:n ylpeänä omistajana voin kertoa että saundi on ihan karmea. Cubeahan voi soittaa kuulokkeillakin, luulisin?
Jungleman
10.11.2007 22:17:29
Yhdyn edelliseen, noin niinkuin henkisellä tasolla. MS-4:n ylpeänä omistajana voin kertoa että saundi on ihan karmea. Cubeahan voi soittaa kuulokkeillakin, luulisin?

Minulla on ollut Marshall MS-2 (?) ja Fender Mini-Twin. Ne ovat todellakin aivan leluja, eivätkä edes kauhean hauskoja sellaisia. Soundista voi olla iloa lo-fi -äänityspuuhissa, ei missään muualla.

Aloittajalle: Mnetissä ylistetään väsyttävyyteen asti Cubeja, erityisesti juuri Microcubea. Micro on on ollut minulla käytössä kohta kolme vuotta, olen siihen erittäin tyytyväinen. Paras pikkuvahvistin ikinä, täydellinen kotisoittoon. Kuulostaa hyvältä pienellä volyymillä, jopa paremmalta kuulokkeilla. Kun jossain vaiheessa tarvitset suuremman vahvistimen bändisoittohommiin, Microcube toimii edelleen kotikäytössä. Ja niin edelleen.

Asiasta löytyy keskustelua paljonkin. Olen tukevasti sitä mieltä että kannattaisi unohtaa nuo kaikki kääpiövahvarit, vaikka himottaisi kovasti sellainen hankkia. Säästä hetki ja osta Microcube, se on hinta-/laatusuhteeltaan ylittämätön vehje.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
InYourFace90
11.11.2007 01:09:33

Kivoja leluja ovat. Ite tykkään soitella MS-4 cleanilla (ei siitä muuta oikein saakkaan) silloin tällöin pattereilla. Saa kätevästi matkaan, mutta jos OIKEAA vahvistinta halajat nii osta Cube. En ole katunut ostostani. ;)
Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
Ade the Great
11.11.2007 08:46:00
itse en tykänny noista Marsun pikkusista. Mulla oli riparilla mukana MS-2. No okei, kyllähän se siellä kävi kun oli säröpurkkikin, mutta en sen kähinäsoundia täällä kotona viitsisi kuunnella. Suosittelen sijoittamaan vielä puolet enemmän ja harkitteen sitten uudestaan.
juso
11.11.2007 10:03:43

Kotisoittoon suosittelisin mieluummin kuulokkeita ja pientä efektiä sen eteen. Saundit on kuin soittelisit stadionilla. Mulla ei tulis mieleenkään törsätä rahoja noihin pikkuvahvareihin muuta kuin jos koristeeksi haluaa. Suht hyvät kuulokkeet maksaa about neljä kymppiä ja itse soittelen kotioloissa paljon tone worksin pandoran tai GT8:sin läpi. Bossin hinta ei tohon budjettiin kyllä sovi mutta noita pandoroita saa varmaan käytettynä muutamalla kympillä ja saundit ei varmasti jätä kylmäksi. Lisäksi saat sekaan rumpu komppeja jne..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)