Aihe: Hevikeppiä 600 euron budjetilla?
1 2
Kasperi Tervonen
08.11.2007 18:27:30
Otsikko kertookin jo aika paljon. Spekseistä sen verran, että kitarasta tulisi löytyä (luonnollisesti) tallahumppari, ja sen lisäksi jonkinlainen kampi jota saisi käyttää suht rankalla kädellä ilman että vire kärsii. Sekä floikka että "vintage-talla" periaatteessa käyvät, kunhan talla on laadukas. 24 nauhaa olisi plussaa, mutta ei välttämättömyys. Muita vaatimuksia ei periaatteessa ole, paitsi tietenkin hyvä soittotatsi ja soundi, eli ehdotuksia vaan kehiin. :)
Myydään hughes & kettner edition blue 60.
Lancelot
08.11.2007 18:37:12 (muokattu 08.11.2007 18:38:54)
En tarkoita pahaa mut luulis et oisit 3 vuoden aikana oppinut vakiovastaukset tämmösiin topicceihin jos olet yhtään seurannut niitä..Noh, asiaan. Itse aikoinaan kun olin samassa jamassa ni hommasin yleisön pyynnöstä käytetyn Rg:n edge -tallalla. Parasta kyllä mitä sillä hinnalla saa(n.400-600€)

Vintage tallat tuskin kestää rankempaa veivausta vireen kannalta joten jos sitä kampeilua kovasti kaipaat ni hyvää floikkakeppiä suosittelen.

E.
Juzpe
08.11.2007 18:43:32 (muokattu 08.11.2007 18:44:09)

Mulla ois torilla yks jackson kelly myynnissä.

Virhe: tyhjä tai omaa munaa siunaava kirjoitus
Kitaristi = Suuhun asetettava krusifiksi
Kasperi Tervonen
08.11.2007 18:48:22 (muokattu 08.11.2007 18:51:22)
En tarkoita pahaa mut luulis et oisit 3 vuoden aikana oppinut vakiovastaukset tämmösiin topicceihin jos olet yhtään seurannut niitä..

Olenhan mä "tämmösiä topicceja" silloin tällöin lueskellut, ja tiedän että vakiovastaus on se RG. Mutta eikös sekin ole mahdollista, että joku saattaa ehdottaa jotain varteenotettavaa vaihtoehtoa jota ei itse olisikaan tullut ajatelleeksi?

Vintage tallat tuskin kestää rankempaa veivausta vireen kannalta joten jos sitä kampeilua kovasti kaipaat ni hyvää floikkakeppiä suosittelen.

Nojaa, kyllähän esim ambitus aika paljon käyttää sitä prs kepakkonsa kampea. :D En mä kuitenkaan mistään dive bombeista puhunut...
Krice
08.11.2007 18:54:29

tiedän että vakiovastaus on se RG. Mutta eikös sekin ole mahdollista, että joku saattaa ehdottaa jotain varteenotettavaa vaihtoehtoa jota ei itse olisikaan tullut ajatelleeksi?

http://www.thomann.de/fi/bc_rich_assassin_px3t.htm
http://www.thomann.de/fi/ibanez_s520exoxf.htm

Tuo Assassin on ollut monesti ehdotettu, koska OFR irtoaa suht halvalla.
Lancelot
08.11.2007 18:56:15 (muokattu 08.11.2007 18:56:46)
Olenhan mä "tämmösiä topicceja" silloin tällöin lueskellut, ja tiedän että vakiovastaus on se RG. Mutta eikös sekin ole mahdollista, että joku saattaa ehdottaa jotain varteenotettavaa vaihtoehtoa jota ei itse olisikaan tullut ajatelleeksi?

Ohan se näinkin.

Nojaa, kyllähän esim ambitus aika paljon käyttää sitä prs kepakkonsa kampea. :D En mä kuitenkaan mistään dive bombeista puhunut...

Ok, oletin vain että kun kyseessä on hevikeppi ni sitä kampea käytetään juurikin niihin dive-bombeihin ym. Kyllähän vintage tallatkin pitävät yllättävän hyvin vireen kuhan sitä nyt ei ihan julmetusti veivaa..
CrowScare
08.11.2007 20:16:46
Ibanezin S-sarja tosiaan sopii tuohon haarukkaan.
Busta
08.11.2007 20:26:16 (muokattu 08.11.2007 20:26:42)
Ibanezin S-sarja tosiaan sopii tuohon haarukkaan.

Meneehän se ja hyvä keppikin on, mutta tuo väri on vielä rumempi livenä, kuin tuossa kuvassa. S-sarjastahan löytyy tosin mustaa mallia ja jopa sunburstikin. Niin ja Zr-talla on erittäin hyvä ja pätevä vehje.
koponen
09.11.2007 00:33:13
Meneehän se ja hyvä keppikin on

Tjaa. Itse en ainakaan saanut siitä kyllä mitään kicksejä. Myös sinänsä nerokas tallasysteemi on ihan kiva, mutta imo sfr/ofr on paaaljon parempi.
http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182
Veco
09.11.2007 01:11:14
Suosittelen syvästi että alat metsästämään 80 -luvun Charveleita. Omasta model 6 -86 maksoin 500e ja aivan loistava kitara soitettavuudeltaan ja soundiltaan.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
kardax
09.11.2007 09:02:00
Mulla oli juurikin sama missio tässä pari kuukautta sitten. Itse päädyin tilaamaan T-kaupasta Jacksonin DK2, sokkona, kun en semmosta testattavaksi mistään löytänyt. Näissä "upgrade" malleissa on oikeat Duncanin mikit, joten ei häpee. Oon ollu tyytyväinen, mielestäni hyvä lankku tän hintaiseksi (550:-)

Juurikin tässä hintaluokassa mä en jaksanu rupee kuukausitolkulla "metsästämään" mistään toreilta nauhat loppuunhinkattua vinokaulasta vanhaa kepukkaa murheekseni. Se nauhoituskin maksaa, ja vääntäs tota budjettia ylöspäin. Klassikot on sitten asia erikseen, _jos_ semmonen kohdalle sattuis...
zädääm
09.11.2007 22:44:09
Otsikko kertookin jo aika paljon. Spekseistä sen verran, että kitarasta tulisi löytyä (luonnollisesti) tallahumppari, ja sen lisäksi jonkinlainen kampi jota saisi käyttää suht rankalla kädellä ilman että vire kärsii. Sekä floikka että "vintage-talla" periaatteessa käyvät, kunhan talla on laadukas. 24 nauhaa olisi plussaa, mutta ei välttämättömyys. Muita vaatimuksia ei periaatteessa ole, paitsi tietenkin hyvä soittotatsi ja soundi, eli ehdotuksia vaan kehiin. :)

Tiedän tämän!
Ostat multa http://muusikoiden.net/dyn/tori/198002.jpg
Yksijalkaisia naisia on helppo kaataa sänkyyn.
Alphie
09.11.2007 23:23:26
Mulla oli juurikin sama missio tässä pari kuukautta sitten. Itse päädyin tilaamaan T-kaupasta Jacksonin DK2, sokkona, kun en semmosta testattavaksi mistään löytänyt. Näissä "upgrade" malleissa on oikeat Duncanin mikit, joten ei häpee. Oon ollu tyytyväinen, mielestäni hyvä lankku tän hintaiseksi (550:-)

Komppia tälle. Sitten jos kiertämiskikkailut kiinnostaa niin osta DK2S, sekin on loistava. Itseltä löytyy tuollainen. Tosin maksaahan se hieman enemmän ku perusmalli, mutta toisaalta tuo Sustainiac taitaa maksaa reilu 200 dollaria uutena. Ja floikkakaan ei ole kummassakaan mallissa mikään rimpula, jos osaa säätää.
Uto
10.11.2007 11:13:38
Suosittelen ehdottomasti tuota BC Rich Assassinia, ei kannata antaa tuon hinnan hämätä. Ei tuohon hintaan saa uutena läpi rungon kaulalla ja floyd rosella varustettua kitaraa. Kaveri osti tuon ja olen testaillut sitä. Särösaundit ovat ok, mutta treeniksella kovemmalla voluumella käy kiertämään, kliinisaundit puolestaan ovat käsittämättämän hyvät. Eli mikit ovat ainoa heikko lenkki, mutta nehän saa vaihdettua tarvittaessa.

Ja se on musta.
Maailma muuttuu, Iron Maiden ei.
pekurides
10.11.2007 18:42:41

Suosittelen ehdottomasti tuota BC Rich Assassinia, ei kannata antaa tuon hinnan hämätä. Ei tuohon hintaan saa uutena läpi rungon kaulalla ja floyd rosella varustettua kitaraa. Kaveri osti tuon ja olen testaillut sitä. Särösaundit ovat ok, mutta treeniksella kovemmalla voluumella käy kiertämään, kliinisaundit puolestaan ovat käsittämättämän hyvät. Eli mikit ovat ainoa heikko lenkki, mutta nehän saa vaihdettua tarvittaessa.

Ja se on musta.

Samaa mieltä. tallamikki vain vaihtoon ja luulisi olevan kitaraa vaatimammallekkin soittajalle jollei sitten viimeistelyssä tai puumateriaaleissa valittamista!

Läpirungon rakentella sekä orkkis floikalla olevia kitaroita harvemmin edes alle tonniin mistään löytää!!
Tunteella päin vittua.
tave
10.11.2007 21:06:33
http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_mh250_stblk.htm ite ostin tommose. pysyy vireessä vaikka kuinka vääntää (ostin tänä aamuna)
Nuvola
10.11.2007 21:24:17 (muokattu 10.11.2007 21:24:25)
http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_mh250_stblk.htm ite ostin tommose. pysyy vireessä vaikka kuinka vääntää (ostin tänä aamuna)

bridge: Floyd Rose lincensed
Maraaa
10.11.2007 21:44:24
Kyllähän ne uutuuttaan pysyy melkeinpä paskimmatkin lisenssit, sitten kun (huono) materiaali väsyy, niin vire alkaa heittämään (yleistettynä). Kannattaa säästeliäästi sitä floikkaa kurittaa.
Hauiksethan on vaan tiellä
Weg
10.11.2007 23:13:23

Nyt on jouluna 2 vuosi ku tuo skeba ollu talossa ja tällähetkellä floikasta katkennut kampi kerran (omaa tyhmyyttä) ja kielilukoista se vastakappale, eli se osa mikä on kaulassa kiini on kulunut yhdestä aukosta niin pahasti että alimpien kielien kielilukot ei mene kiini, oisko tähän muuten winkkejä? toisaalta nyt himottas uus kitara ja toisaalta myös joku ihan oikea isojen poikien nuppikaappiyhdistelmä, mutta meni tuohon podxt:henkin rahaa, vähän nyt tuli offtopiccia :D
Tähän pitäisi kai kirjoittaa jotain hienoa ja muiden mielestä hauskaa. Koska en keksi mitään, jätän tämän kohdan tyhjäksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)