Mä olen vähän ajatellut päivittää konetta kenties näin: Emolevy: Intel DX38BT Prosessori: Q6600 (jonka päivitän myöhemmin johonkin Penryniin) Muisti: 2x1 GB DDR2 800 (päivitän myöhemmin DDR3:een 4:ään gigaan) Näytönohjain: ATI 2900XT (koska myös pelailen) Saattaa olla, että joutuu päivittämään myös powerin ja kotelonkin eli aika uusiksi menee koko kone. Näytön ostin pari viikkoa sitten, NEC 20WGX2 pro. |
Joo. Tietokoneliikkeessä oli valmiiksi koottu kone, jonka ne sitten myi minulle 900e Emo: Asus P5b Intelin P965 piirisarjalla. Keskusmuisti: 2gb (helposti 4 gb) Prossu: Intel Core 2 Duo E6550 (Ihan ok) Näytönohjain: Club 3d 8400 GS 512MB Passive *Tarkka malli Compucase Miditower ATX kuoret 24bittinen äänikortti (integroitu) Liitännät in. Line, mic ... No jaa... eiköhän tämä jotenkuten jaksa pyörittää Reaperia... Voihan niitä osia vaihtaa... Anto mukaan vielä 4 elementtiset dolby surround kuulokkeet (arvo 160e) En tunne itseäni huijatuksi. Toisessa tietokoneliikkeessä lähes samat osat ja paketti olisi maksanut 1200e. Äänikortti: ADI AD1988B Eli katoin netistä tarkempaa tietoa tosta näyttiksestä, eli Club 3d 8400 GS 512MB Passivesta. Passiivijäähdytteinen, kuten nimestä näkyy. Kuulemma melkoisen uusi näyttis. 32-bittinen tottakai. Jos saisin olla mikä tahansa eläin olisin sammakko. Silloin ei ihmiset kai katselisi, kun syön kärpäsiä. |