pkangas 08.11.2007 21:30:44 | |
---|
Onko kukaan käynyt tsekkaamassa livenä? Oulussa. Visuaalisesti ja saundillisesti hieno keikka, jonka onnistui melkein pilaamaan joukkokaraoke screeneiltä. Herra Mirandos versio kuullosti 70-luvun purple heavyltä, joka on aina plussaa. Täytyy lähteä, että voi palata. |
Eilen tuli tarkisteltua miehen livekunto Lappeenrannan jäähallissa. Hyvä oli kunto - oikein hyvä. Keikka oli meiningiltään selvästi parempi, kuin vaikkapa joku vuosi sitten Savonlinnassa konserttisalissa vedetty vähän pienimuotoisempi veto. Nyt rokkasi kunnolla, kun sen aika oli. Soundeissa tietysti häviää mikä hyvänsä halli Savonlinnasalille. H:lla itsellään oli selvästikin hyvä fiilis, joka tarttui yleisöönkin ihan kiitettävästi. Biiseistä parhaiten mieleen jäivät Herra Mirandos (hienosti rokkasi kertsissä), Kadonneet Lapset (erittäin vaikuttava versio) ja Eurooppa (lähes heavya raskaimmillaan, nam). Erittäin hyvä keikka! Rummutusta itse harrastelevana bongasin tietysti Okko Larun komean ja läpinäkyvän akryylisen Ludwig Vistalite -setin. Erittäin jees! :) .fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!! |
Henko 12.11.2007 22:50:08 | |
---|
Kaksi sanaa: olen hautausmaa. Tämä hissi menee vain alaspäin. |
beissi man 13.11.2007 22:07:17 | |
---|
Eilen tuli tarkisteltua miehen livekunto Lappeenrannan jäähallissa. Hyvä oli kunto - oikein hyvä. Keikka oli meiningiltään selvästi parempi, kuin vaikkapa joku vuosi sitten Savonlinnassa konserttisalissa vedetty vähän pienimuotoisempi veto. Nyt rokkasi kunnolla, kun sen aika oli. Soundeissa tietysti häviää mikä hyvänsä halli Savonlinnasalille. H:lla itsellään oli selvästikin hyvä fiilis, joka tarttui yleisöönkin ihan kiitettävästi. Biiseistä parhaiten mieleen jäivät Herra Mirandos (hienosti rokkasi kertsissä), Kadonneet Lapset (erittäin vaikuttava versio) ja Eurooppa (lähes heavya raskaimmillaan, nam). Erittäin hyvä keikka! Rummutusta itse harrastelevana bongasin tietysti Okko Larun komean ja läpinäkyvän akryylisen Ludwig Vistalite -setin. Erittäin jees! :) Samoilla linjoilla. Lappeenrannassa olin myös kattomassa ja eihän se kylmäksi jättänyt. "Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi." |
StJerky 14.11.2007 09:25:14 (muokattu 14.11.2007 09:26:33) | |
---|
Herra Mirandos versio kuullosti 70-luvun purple heavyltä, joka on aina plussaa. ... Biiseistä parhaiten mieleen jäivät Herra Mirandos (hienosti rokkasi kertsissä), Kadonneet Lapset (erittäin vaikuttava versio) ja Eurooppa (lähes heavya raskaimmillaan, nam). Vuosi sitten kävin keikalla ja olin tosi pettynyt. Piisit oli löysiä versioita ja tylsää tunnelmointia (ihan kuin H olisi tulkinnut itseään). Bändikin vaikutti studiomuusikoilta (huonossa mielessä). Siksi jätin nyt väliin. Muistan kyllä vanhempia keikkoja joilla hyvä meininki jostain 1990 tienoilta. |
Nolte 14.11.2007 09:58:03 (muokattu 14.11.2007 09:58:34) | |
---|
Vuosi sitten kävin keikalla ja olin tosi pettynyt. Piisit oli löysiä versioita ja tylsää tunnelmointia (ihan kuin H olisi tulkinnut itseään). Bändikin vaikutti studiomuusikoilta (huonossa mielessä). Siksi jätin nyt väliin. Muistan kyllä vanhempia keikkoja joilla hyvä meininki jostain 1990 tienoilta. Luulenpa, että nyt et olisi pettynyt. Olen itse aika kriittinen katselija/kuuntelija, eikä L-rannan keikalla tarvinnut pettyä. Jos vaan saat vielä lipun jollekin jäähyväiskiertueen keikalle, niin suosittelen kovasti. Siitä en tosin ole tietoinen, miten paljon Hectorilla keikkojen taso vaihtelee, kun vain kaksi olen nähnyt, ja molemmat 2000-luvulla. .fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!! |
Stain 21.11.2007 17:37:38 | |
---|
Itse näin Hectorin livenä 2000 tai 2001. En muista keikasta muuta kuin että soittivat The Beatlesin Somethingin George Harrisonin muistolle. Se oli siis syksyllä 2001. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
jackcrow 22.11.2007 01:08:21 | |
---|
pakko mennä. Liput on helsinkiin. Hei Henkka ! Hector on kova ;) |
Henko 24.11.2007 15:55:44 | |
---|
pakko mennä. Liput on helsinkiin. Hei Henkka ! Hector on kova ;) Niinhän se on! Tämä hissi menee vain alaspäin. |
Grass 29.11.2007 14:04:38 | |
---|
21.10 tampereella metroautoareenalla tuli tarkastettua miehen kunto, ensimmäinen ja viimenen mahdollisuus oli nähdä kyseinen herra isolla lavalla. Voi jösses oli mahtava lähes kolmetuntinen keikka väliajan kanssa. Kaikki Hectorin levyt löytyy iteltä ja kovassa kuuntelussa ollut aina. Harmi, että nyt lopettaa ainakin isot kiertueet, meinaan oli niin kovassa iskussa 60-vuotiaaks äijäks, että oksat pois. Toisaalta onhan se tyylikästä lopettaa huipulla tuokin homma. |
Lord of the strings 30.11.2007 07:12:06 (muokattu 30.11.2007 07:15:32) | |
---|
Eilen oli Hartwallilla. Oli muuten ihan perkeleen hyvä keikka! Harmi kun Euroopan lopussa Jarmo Nikun kitarasoolo ei oikein kuulunut.. Ja Hector on tosiaan elämänsä kunnossa. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Tee 30.11.2007 07:23:36 | |
---|
Yhtenä iltana on aika mielettömän hieno levy... älä tee sitä on aika mielettömän hieno biisi :-) It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
|
blackmore81 14.10.2010 20:48:54 | |
---|
Tee: Yhtenä iltana on aika mielettömän hieno levy... älä tee sitä on aika mielettömän hieno biisi :-) Nostetaanpa tätäkin ketjua ylöspäin. Itse ostin jokin aika sitten tuon kyseisen albumin alelaarista ja täytyy sanoa, että on kyllä hieno albumi. Muutenkin on tullut kuunneltua viime aikoina aika paljon Hectoria. What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about |
Cygnet 14.10.2010 23:08:49 | |
---|
Kaikki miehen 70-luvun LP:t on kultaa, erityisesti Lovelle tehdyt Liisa pien ja Kadonneet lapset. Joka levyllä on oma selkeä identiteetti. Eikö Hectori ilmoitellut vasta, että alkaisi taas keikkailemaan? The scratches in Yoko Ono records are moments of relief. |
blackmore81 14.10.2010 23:22:42 (muokattu 14.10.2010 23:22:59) | |
---|
Cygnet: Kaikki miehen 70-luvun LP:t on kultaa, erityisesti Lovelle tehdyt Liisa pien ja Kadonneet lapset. Joka levyllä on oma selkeä identiteetti. Eikö Hectori ilmoitellut vasta, että alkaisi taas keikkailemaan? Pitää paikkansa. Tuossa miehen melko tuore haastattelu: http://www.studio55.fi/irtiarjesta/artikkeli.shtml/1192951 What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about |
Stain 15.10.2010 20:12:49 | |
---|
"No se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei Mandy viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
rheinone 15.10.2010 23:37:49 | |
---|
Henko: Kaksi sanaa: olen hautausmaa. Kiitos kysymästä. Samoin. "Fucking hell, I'm 61. What do I need a sports car for? So I got a Range Rover." - Ozzy |
Karipiirto 15.10.2010 23:44:17 | |
---|
Stain: Haa, hienoa. Tällä kertaa täytyy kyllä lähteä tsekkaamaan jos isompaa kiertuetta pukkaa. Joo on tuo kyllä pakko päästä näkemään. "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
Lasitten 30.12.2010 00:50:53 | |
---|
Tähän huippuun artistiin vasta äskettäin tutustuin ja nyt sitä tulee kuunneltua jo suorastaan liikaakin. Liisa Pien ja Nostalgia on ainakin tähän menessä eniten kuunnelluiksi levyiksi valikoituneet. CDON:lta Herra Mirandoksen tilasin isälle joululahjaksi ja jonkun mokan perusteella niitä tuli kaksinkappalein, mikä ei kyllä haittaa yhtään - onpahan itselläkin hyllyssä. Kaikkeen tähänhän into tuli tyttöystävän ja sen kaverin kautta, jonka poikaystävällä on Suomen nuorin Hector-coverbändi. Keski-ikä bändillä on just just 18. Nostalgian esitys: http://www.youtube.com/watch?v=UAy-gNeHFFY Näyttää hieman jännittävän, kun ei keikkakokemusta ole. Jos komodo ampuu pihevin 300km/h kohti 2kg siikaa niin jääkö hammetti ilmaan tiluttamaan wahilla? |
HaloOfFlies 12.08.2011 09:03:05 | |
---|
Hector lähtee pitkästä aikaa kiertueelle. Päivämäärät ja keikkapaikat: to 27.10.2011 Jyväskylä, Jäähalli pe 4.11.2011 Joensuu, Areena la 5.11.2011 Kuopio, Kuopio-halli pe 11.11.2011 Kouvola, Jäähalli la 12.11.2011 Pori, Karhuhalli pe 18.11.2011 Lappeenranta, Jäähalli la 19.11.2011 Helsinki, Hartwall Areena. HUOM! ainoastaan ennakkomyynti! ma 21.11.2011 Tampere, Tampere-talo. HUOM! Lippupiste pe 25.11.2011 Mikkeli, Jäähalli la 26.11.2011 Seinäjoki, Seinäjoki-Areena pe 2.12.2011 Lahti, Lahtihalli la 3.12.2011 Turku, Logomo pe 9.12.2011 Oulu, Teatria la 10.12.2011 Rovaniemi, Lappi-Areena Mukana myös Freeman, joten nostalgiaa on tiedossa. http://www.menolippu.fi/showevent.asp?id=1911We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |