Aihe: PRS tyylistä tallaa muilta valmistajilta?
1
Pehvanssi
09.11.2007 09:30:38
Otsikko kertookin jo aika tarkkaan mitä olen etsimässä. Mulla on tommonen McCartystä lähes 1/1 tehty kopio ja oon alkanut miettimään notta joskushan senkin talla rupee olemaan matkansa päässä. PRS:n alkuperäiset tallat on reippaasti ylihinnoiteltuja meikän makuun. 250€ yks hiton metallin palanen!!
Tekeekö joku muu valmistaja tuommoisia "wraparound" talloja jotka menis nakkaamalla paikalleen? Ehkä jopa säädettävillä tallapaloilla? Mieluiten ihan laadukasta etsitään, kuitenkin hinta saa jäädä reilusti alle tuon kahden ja puolen sadan.
Juniper
09.11.2007 10:19:52
Eemil
09.11.2007 11:31:11
Schallerin sivut eivät toimineet juuri nyt, mutta niillähän voisi olla vastaava. Schallerhan tekee monet PRS:n käyttämät virikoneistotkin. PRS logoilla ne maksavat parikolmesataa ja schallerin logoilla muutaman kympin. :)
Vapaa kieli ja seuraavan kielen 8 ääni pitää päristä samaan, eli tuuttiin tää tehtiin... Samoin vapaa ja toisekielen 20ääni tuuttiin tää tehtiin. -k.sln K100#2
Pehvanssi
10.11.2007 10:15:17
Toi stewmacin talla ei paljoo auta kun ei ole wraparound tyyppinen...Tsekkaan ton Schallerin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)