Tomi_R 08.11.2007 17:19:34 | |
---|
Viimeksi nähty vuonna -2004 Tampereella, jolloin oli melko heikko. Mielenkiinnolla odotan keikkaa varsinkin Attilan läsnäolon takia. Itselläni sama homma. Maniacin ei saanut kyllä yleisöä siihen hurmiolliseen keikka fiilikseen mitä toivoin, lavakarisma puuttui lähes täysin. Biisit soitettiin läpi hyvin rutiininomaisesti, enkä itse saanut keikasta oikein mitään irti. Nyt odotukset ovat kyllä erittäin korkealla, sillä Attila tuntuu olevan hyvinkin yllätyksellinen henkilö lavalla ja omaahan hän myös mahtavan äänen. Itse sunnuntaina Helsinkiin. |
Strings 09.11.2007 17:05:10 | |
---|
Kenelläkään käsitystä monelta soitto alkaa tänään? "We got a new song called Ashes in Your Mouth, and it is NOT about a joint falling apart. - Dave Mustaine- |
juici 09.11.2007 17:11:31 | |
---|
Kenelläkään käsitystä monelta soitto alkaa tänään? Ei mitään tietoa. "Gummidusgaugobudgella gadselen gun maggara gelluu giugaan bäällä." -nuuskamuikkunen | Lue musiikkiblogia. |
Kommentteja keikasta ja settilistaa kiitos? |
Sickness 10.11.2007 10:04:00 | |
---|
Jaa-a.. Aika heikko meininki. Soundit oli puuroa ja en tunnistanut puoliakaan biiseistä. |
juici 10.11.2007 10:53:03 | |
---|
Kommentteja keikasta ja settilistaa kiitos? Koko setistä mitään vaikea sanoa, kun biisien tuntemus on aika heikko. Eipä tuo menoa silti haitannut. Deathcrushilla polkasivat koneen käyntiin. "Gummidusgaugobudgella gadselen gun maggara gelluu giugaan bäällä." -nuuskamuikkunen | Lue musiikkiblogia. |
Shemhamforash 10.11.2007 12:19:35 | |
---|
Settilista: 1. Deathchrush 2.Ancient Skin 3. To Daimonium 4. Whore 5. Illuminate 6. View From Nihil 7. Dark Night 8. Freezing Moon 9. Time to Die 10. Symbols of Bloodswar 11. My Death 12.Anti 13. Pure Fucking Armageddon En kyllä saanut selvää oikein mistään kappaleesta. Ihme puuroa. Muuten varsin tiukka meininki, eturivissä melkein kuoltiin taas ja Attilalla oli hassut mörköjalat ja -kädet. Kasvot oli peitetty. Sitäpaitsi Sammakkojumala kuivui auringossa ja naapurin koira söi sen.
Bella Italia #16 |
Abgrund 10.11.2007 13:58:26 | |
---|
Pettymys oli soundien ja biisilistan puolesta. Attilan lavashow oli ihan mielenkiintoista katseltaaa, mutta siihen se sitten jäikin. Oikeastaan vituttaa, että menin laittamaan Kuopion reissuun paljon rahaa, kun paljon halvemmalla olisi nähnyt omassa kotikaupungissa Baptismin ja Hornan. Noh, ei enää Mayhemin keikalle. Älä ala mulle! |
Perro Stupido 11.11.2007 11:20:02 (muokattu 11.11.2007 11:20:21) | |
---|
Ei sitten niin mitään hajua biiseistä joita soittivat, mutta soundit oli helvetin hyvät. Attilalla oli lavalla sohva jolla istui kaksi vähäpukeista naista, lisäksi mies piti jotain sutenöörivaatteita päällä. Hellhammerin kioski oli vaikuttava. Katsoin 40 minuuttia, totesin että tämä on nähty ja lähdin juomaan halpaa kaljaa toisaalle. Tämä kaikki siis Tampereella. 010011000100111101001100 |
Shemhamforash 11.11.2007 15:04:58 | |
---|
Attilalla oli lavalla sohva jolla istui kaksi vähäpukeista naista, lisäksi mies piti jotain sutenöörivaatteita päällä. Mitä ihmettä? Mitähän Helsingissä tänään? Lumimiespuku? Sitäpaitsi Sammakkojumala kuivui auringossa ja naapurin koira söi sen.
Bella Italia #16 |
lethus1 12.11.2007 00:55:15 | |
---|
Mitä ihmettä? Mitähän Helsingissä tänään? Lumimiespuku? Joulupukki Olihan tuo ihan jäns-kää. Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3 |
DVD-SOITIN 12.11.2007 10:28:35 | |
---|
^ Paskaa se oli. Suuri pettymys. Kovana Mayhem-diggarina oli aika ikävää todeta että bändi ei ole livenä mistään kotoisin. Settilistaa fiksailemalla oltaisiin päästy paljon parempaan lopputulokseen mutta ei. Grand Gaylation-paskaa ja muuta kuraa, kuten uuden levyn biisit jotka eivät toimineet hetkeäkään. |
Nidhöggr 12.11.2007 13:50:18 | |
---|
Hyvä ettei tullut tuonnekaan lähdettyä, listassa on kolme kiinnostavaa kappaletta. "Mun mielestä on ihan ok jos käy pökäleellä ja vaikka jättää vetämättä, semmonen ihan pikkuhauska juttu" -ANtTIKRISTUS |
Shemhamforash 12.11.2007 19:09:33 | |
---|
Joulupukki Olihan tuo ihan jäns-kää. No juu juu. Mitäs se esitti? Sitäpaitsi Sammakkojumala kuivui auringossa ja naapurin koira söi sen.
Bella Italia #16 |
Tomi_R 12.11.2007 19:11:51 | |
---|
No juu juu. Mitäs se esitti? Sitä juuri, joulupukkia... |
Shemhamforash 13.11.2007 12:52:26 | |
---|
Sitä juuri, joulupukkia... No ei nyt helvetti... Sitäpaitsi Sammakkojumala kuivui auringossa ja naapurin koira söi sen.
Bella Italia #16 |
Abgrund 14.11.2007 18:14:47 | |
---|
No ei nyt helvetti... Joo, voi vittu. Onneksi olin Kuopiossa katsomassa keikan, jossa lava-asusteet ym. oli ihan asialliset. Nyt tsekkasin netistä Nosturin keikalta Freezing Moonin ja Life Eternalin clipit ja täytyy sanoa, että meni maku koko uuteen Mayhemiin. Ei bändi arvostustani vaatteillaan kerää, mutta jotain kunnioitusta vanhoja kappaleita kohtaan ja itsekritiikkiä pitäisi löytyä. Kuinka moni haluaa nähdä Attilan laulamassa Life Eternalia joulupukiksi irtopartoineen pukeutuneena? Vittu, mitä sirkusta. Älä ala mulle! |
carnation 14.11.2007 18:45:44 (muokattu 14.11.2007 18:50:29) | |
---|
Kuinka moni haluaa nähdä Attilan laulamassa Life Eternalia joulupukiksi irtopartoineen pukeutuneena? Vittu, mitä sirkusta. Nyt kun tarkemmin ajattelee, niin tämä on aivan hirveä mielikuva. Euronymous itkee helvetissä tämän vuoksi. Toi sirkushan on melkein kuin köyhän miehen Arcturus. Niin, ja vaikka ennen olin sitä mieltä että De Mysteriis Dom Sathanas ei ole aivan niin hyvä levy kuin väitetään, niin nyt kun olen kuunnellut sitä taas pitkästä aikaa, on todettava että kyllä se on sittenkin todella hyvä ja vahvatunnelmainen black metal -kiekko. Levyn soundit ja rummuttelu ovat itse asiassa aika korkeatasoista kamaa suhteutettuna siihen, millaista suhinablackia sitä on joskus tullut kuultua ties minkä bändin toimesta. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
ramionparas 14.11.2007 18:55:30 | |
---|
Itseäni ei todellakaan haitannut että attila oli joulupukkina..ei pidä ottaa kaikkea niin vakavasti..relax.. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
Abgrund 14.11.2007 19:07:21 | |
---|
Itseäni ei todellakaan haitannut että attila oli joulupukkina..ei pidä ottaa kaikkea niin vakavasti..relax.. No tästä voisi taas aloittaa tämän bm-väännön, mutta ei viitsi. Älä ala mulle! |