Backlet 08.11.2007 12:04:40 | |
---|
Tuskinpa tuosta RR:stä tulee luovuttua. On se sen verran hyvä peli hintaansa nähden. Nuclear Waste. |
Tomi_R 08.11.2007 17:09:44 | |
---|
Itse en kyllä aijo luopua Les Paulistani tai Carvinistani. |
Carama 08.11.2007 21:00:19 | |
---|
Kaikki on myytävänä sopivaan hintaan... Oppis vaan soittamaan.. |
Kasperi Tervonen 08.11.2007 22:21:00 | |
---|
Tällä hetkellä vaikuttaisi siltä, että Schecter C-1 Classic on ja pysyy. |
rokiroki 08.11.2007 23:59:42 | |
---|
Skurren strat, johon kotihengetär keräsi rahat sukulaisilta. Antoi ne mulle 40v. lahjaksi, ja käski mennä ostamaan itselle eka sähkis. Oli ilmeisesti kyllästynyt huokailuihini Soundi-lehden kitaramanosten ym. kuvastojen äärellä. Uusi kitara on hakusessa,mutta tuolla Skurrella on niin paljon tunnearvoa-ja vähän rahallista arvoa- etten siitä luovu. Allekirjoitus_____________
nimen selvennys |
Gixxeri 09.11.2007 16:50:21 | |
---|
Nyt on viimein sellainen kepukka kotona josta en tule luopumaan. Fender Special Jaguar HH mikityksellä. Musta kostaja. Kitara on trimmattu nyt semmoseen iskuun että olen suurinpiirtein täydellisen tyytyväinen. -24 tuumanen skaala (vakiona) -nauhat vaihdatettu medium jumboiksi, sekä kaulan radius hiottu coumpound radiukselle 9.5-12. Hommat suoritti Amfisound ja hemmetin hienoa jälkeä tuli -Satula vaihdettu ja korotettu -Postissa odottaa Duncanin Custom tallaan asennettavaksi, sekä laitan keppiin luultavasti mustat Schallerin lukolliset virittimet vaikkei vireongelmia esiinnykkään Tykkään tosi paljon kitaran tatsista. 24 tuumanen skaala on näin pienempi kätiselle kuin unelma. Tuneomatic tuo sustainia ja häivyttää Jaguarin yleisiä vireongelmia ja komppikäsi lepää kivasti satulan yli menevien kielien päällä. Täts it! "Kato beibe tarkkaan, tästä lähtee rokkenroll!" |
jussimus 09.11.2007 17:15:33 | |
---|
Nyt on viimein sellainen kepukka kotona josta en tule luopumaan. Fender Special Jaguar HH mikityksellä. Musta kostaja. Kitara on trimmattu nyt semmoseen iskuun että olen suurinpiirtein täydellisen tyytyväinen. -24 tuumanen skaala (vakiona) -nauhat vaihdatettu medium jumboiksi, sekä kaulan radius hiottu coumpound radiukselle 9.5-12. Hommat suoritti Amfisound ja hemmetin hienoa jälkeä tuli -Satula vaihdettu ja korotettu -Postissa odottaa Duncanin Custom tallaan asennettavaksi, sekä laitan keppiin luultavasti mustat Schallerin lukolliset virittimet vaikkei vireongelmia esiinnykkään Tykkään tosi paljon kitaran tatsista. 24 tuumanen skaala on näin pienempi kätiselle kuin unelma. Tuneomatic tuo sustainia ja häivyttää Jaguarin yleisiä vireongelmia ja komppikäsi lepää kivasti satulan yli menevien kielien päällä. Täts it! Hahaa! Jaguar HH paras keppi minkä oon omistanu, enkä mäkään varmasti luovu siitä koskaan. Hauskaa että joku muukin on hoksannut Jaggen parhauden :) Mulla on muuten juurikin Duncanin Custom tallassa, ja voin sanoa että toimii törkeän hyvin, musatyylistä riippumatta. Jagge rulettaa! |
hjukke 09.11.2007 17:24:35 (muokattu 09.11.2007 17:25:34) | |
---|
Tuo oma "signature" Japani fender strato (omakuvissa sunburst). Hankintahinnaltaan huokein kitaroistani mutta tavallaan myös paras, ja se millä tulee eniten soitettua. Kiva soittaa ja kuulostaakin vielä joltain. Miäletön tunnearvo ja sopivasti jo kulahtamaan päin. Kaikki rannekellotornin mukana |
Leper Messiah 09.11.2007 17:27:30 | |
---|
LTD:stä tahi Charvelista tuskin kukaan tulee tarjoamaan semmoisia hintoja, että mun kannattaisi niitä myydä, joten veikkaisin että nuo tulee soittoharrastuksen loppuun asti pysymään. Osta demo!
Menisit sinä kasvamaan ja olemaan jollekulle pienemmälles besserwisser. -ngli |
JMP71 09.11.2007 18:03:30 | |
---|
Muokatti viinpunainen Samick san-450. Korealainen Gibson 335-kopio. Taannoin vaihdoin siihen elektroniikkaosaston kokonaan, lisäten mastervolumen (sijoitettuna tallan/tallamikin alle), mikeiksi Kent Armstrong p90 -mikit (humbucker kokoisena). Lisäksi veistelin luusatulan, kun entinen muovinen alkoi olla tiensä päässä. Virittimet pitää vielä hyvin kutinsa, harvinaista noinkin halvaksi kitaraksi, suhteutettuna ikäänsä. Voi että soi mahtavasti. Feedback astuu kehiin tosi kivasti halutessa ja keskiäänipainotteista, rokkaavaa rähinää piisaa. Tästä en luovu. "Kuinka paljon voi huijata, kuinka paljon muuttaa mielipiteitään ennen vaaleja ja vaalien jälkeen. Me uskomme rehellisyyteen"
Jyrki Katainen |
hullu_ukko 09.11.2007 18:12:19 | |
---|
LTD:stä tahi Charvelista tuskin kukaan tulee tarjoamaan semmoisia hintoja, että mun kannattaisi niitä myydä, joten veikkaisin että nuo tulee soittoharrastuksen loppuun asti pysymään. Hei! Koska sä olet tuon Charvelin hommannut? Vaadin kuvia! M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Mun -89 vuoden Carvinin heavy mailasta en luovu koskaan. Maksoin aidosta Made in USA vehkeestä 100 euroa ja sitä kaupaa pidän suhteellisen kannattavana.;) Eipä noita tule ainakaan kovin montaa vastaan? |
smokeonthewater1 11.11.2007 10:09:24 | |
---|
ihan ensimmäinen kitarani ibanez aw-15(akustinen) siitä en luovu ,enkä myöskään ekasta sähkiksestäni vaikka onkin semmonen halppis ja tietysti uudesta ibanez rg1570 joka toimii joukon johtajana.... tunne arvoa on paljon,joten nämä eivät lähde minnekkään ei sillä kitaralla soiteta vaan sormilla... |
Ade the Great 11.11.2007 12:52:33 | |
---|
Kyllähän se on minun Yamaha ERG-121. Vaikka kepissä ei ole kauheasti hehkuttamista ja se jää aika armotta tuon kalliimman kitarani varjoon, niin siitä luovu. On sillä ekalla soittimella sen verran tunnearvoa! Kitara onkin kulutetun näkönen; paljon kolhuja, punaisen ristin tarra ja kaulamikki joka roikkuu jeesusteipin varassa. Niimpä, eihän tätä kukaan muu huolisikaan... :) ^ Lisään vielä kuvankin: http://irc-galleria.net/view.php?nick={Ade}&image_id=69867155 |
Jeppu 11.11.2007 16:00:05 | |
---|
Itse rakennettu strato. Mikkinä yksi EMG-HZ H4. Yksi volumepotikka ja killswitch (nappi joka lyö volumet nollille). Väri on musta ja pleksi saman värinen. Kaikki muut osat paitsi kaula ja body ovat thomannilta. Kuva löytyy IRC-Galleriasta nickillä _Jeppu_ JK ,,/ |
tilujätkä 11.11.2007 17:30:45 | |
---|
Kai se on se ibanez rg 620, kunhan siihen vielä kunnon kaulamikin hommaa. Sitten tietty itsetehdyistä en luovu. |
slash snakepit 11.11.2007 18:52:15 | |
---|
Ite en luovu ekasta Stratocasteristani. Se on komea vanhempana kattoo siihen jäämii elämän kolhuja. ^ ^ |
Wolfie 11.11.2007 19:14:13 | |
---|
Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan, mutta aikaa mahtaa mennä, ennen kuin Hamerille löytyy korvaajaa. Kaula natsaa käteen niin maan mallikkaasti, soittotuntuma on erinomainen ja soundi kohdillaan. Olen kyllä miettinyt mikkien vaihtamista joskus hieman vähemmän kiertoherkkiin tai hieman jopa enemmän kevyempään suuntaan. High-gain ei niin hirveästi nappaa muutenkaan soittelussa kitaralla, mutta kyllähän explorer soveltuu hyvin hevistä humppaan ja kaikkeen sille välille. Toinen on Tokain strato. On tullut tuhottua sitä siinä määrin, että käyttöarvo on ainoa arvo, minkä sille voi määrittä. Ja muutenkin. Hyvin samankaltainen kaula kuin Hamerissa. Se olikin sinkkumikkisoundin ohella syy ostaa kyseinen soitin. Hyvä vehje ja saa luvan kestää niin pitkään kuin kestääkään... Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita... |
Zuum 12.11.2007 09:02:46 | |
---|
Tuo pikkukuvassa oleva Lion. Sain sen 30 vuotta sitten Saksan-tuliaisena. Eka sähkökitarani. Enpä muuten ole koskaan nähnyt toista vastaavaa. |
pths 12.11.2007 10:12:21 | |
---|
en varmaankaan luovu kummastakaan ibaneesista. muutenkin vähän tämmönen keräilijä/haalija-luonne, etten mielellään pistä kiertoon mitään jos vehjes ajaa asiansa. "Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca |