Aihe: Melkein Vieraissa - Tribuutti Leevi & The Leavingsille
1
Deep Shadow
09.11.2007 12:44:15
Monikos on tuon tribuutin hankkinut?

Itse en kovin usein tämmöisiä tribuja ostele, mutta eilen sijoitin tuohon lättyyn, lähinnä siksi, että siinä on Viikatteen Teuvo-cover ja siksi, että Leevi & The Leavings on kuitenkin itselleni ollut jossain määrin merkittävä orkesteri.

Mutta itse levystä. Odotukset ei ihan kauhean korkealla olleet, koska tämmöisille levyille nyt usein eksyy jos vaikka minkälaisia vetoja. Aiemmin olin tosin jo kuullut Egotripin version Rin Tin Tinistä, sekä jo synkkien laulujen maalla julkaistun Olari Uusivirran & Paula Vesalan Pimeä tie, mukavaa matkaa kipaleen. Tuttu oli myös jo Timo Rautiaisen onnistunut versio Pohjoisen taivaan alla kappaleesta.

Näin ollen ainakin kolme biisiä tiesin ihan onnistuneiksi ja Viikatteeseen harvoin pettyy, joten sijoitin 20 euroa ja ostin lätyn.

Noh, levy oli periaatteessa sellainen kuin odottikin. Muutama oikein hieno veto, osa ihan ok, ja sitten ne epäonnistuneet yritykset. Suurimmat pettymykset olivat ehkä Niemisen ja Litmasen versio Tuhannen markan setelistä, sekä Ville Leinosen & Samettivallankumouksen versio Kiinalaisesta pesulasta. Sen sijaan esimerkiksi Uniklubi onnistui yllättämään oikein puun takaa ja heidän versionsa kappaleesta Koko talvi kesämökillä nousee levyn parhaimmistoon. Myös Mariskan Poika nimeltä Päivi oli oikein mainio.

Mutta kertokaa toki muutkin mielipiteitänne.
Leuka maassa kohti uusia murheita
aikavaikea
09.11.2007 12:52:39
Mutta kertokaa toki muutkin mielipiteitänne.

Tuolla vissin jo jotain -> http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=149060&co=90
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)