pikkuritsa 07.11.2007 16:31:27 | |
---|
Elikäs kaipaisin vähän uutta potkua tuohon äänimaailmaani. Nykyisin omistan tuommoisen 80-luvun loppupuolen marsun putkikombon ja siitä ei lähde tarpeeksi "heviä" minulle. Olen käyttänyt sen kanssa bossin mt-2:sta jonkun aikaa ja nyt tartteis hieman vaihtelua. Olen miettinyt, jos möisin tuon ja ostaisin erilaisen vahvistimen.. trankku tai putki käy, tai sitten näitä tietokoneeseen liitettäviä vehkeitä (toneportteja ja muita semmosia oon katellut) Vahvistin ei tartteis olla kovin "äänekäs", koska muutettuani kerrostaloon volumet on joutunut pitämään alhaalla ja kotisoitteluun tulee muutenkin. Kävi myös mielessä kokeilla eri pedaaleilla,eq:lla ja etuasteilla, tiedä nyt millä sais parhaimman.. mutta budjetti ei saisi mennä kovin korkealle ja saa nähdä mitä tosta vahvarista sitten saisi jos päätän myydä sen |
dropD 09.11.2007 09:01:35 | |
---|
En kyllä suosittelis vahvistinta vaihtamaan noilla tarpeilla. Tulee se hetki tulevaisuudessa kuintenkin kun kyselet täällä putkikombon perään... Lisää "heviä" saat varmasti pedaaleilla, mutta se ei kyllä poista sitä ongelmaa että marsu voi kotikäytössä turhan kovaääninen. Mitäs jos kattelisit kotikäyttöön esim. Rolandin cubeja tai VOX:n DA (ja AD) sarjaa. Sopii pienimmistä malleista alkaen kotikäyttöön hyvin eikä maksa juuri sen enempää kuin kunnolliset pedaalitkaan. Annat marsun olla vaikka kukkapöytänä nimimerkillä kokemusta on... |
Nykyisin omistan tuommoisen 80-luvun loppupuolen marsun putkikombon ja siitä ei lähde tarpeeksi "heviä" minulle. Mikäs marsu sulla on? |
Iron Horse 09.11.2007 14:59:47 | |
---|
Boostilla vedät marsun kunnolla ruttuun, jos Slayer on tarpeeksi heviä. One String to Rule them all, One String to find them, One String to bring them all and in the Darkness bind them, In the Land of Mordor where the shadows lie. - D'Addario .011
No Seymour, no tone. Know Semour, know tone |
pikkuritsa 09.11.2007 16:13:27 | |
---|
Juu nyt on tullu selailtua eri vaihtoehtoja netissä, pitäis kai käydä liikkeissäki testailemassa niitä. Toi marsu on joku artist 30w, en ny muista tarkemmin. Minkäslaista boostia tolle antais? |
Painajaismainen 09.11.2007 16:31:48 | |
---|
Juu nyt on tullu selailtua eri vaihtoehtoja netissä, pitäis kai käydä liikkeissäki testailemassa niitä. Toi marsu on joku artist 30w, en ny muista tarkemmin. Minkäslaista boostia tolle antais? Boss SD-1 tahi DigiTech Bad Monkeylla rutistat sitä lisää. "Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä | "Stam1na on tyttöjen Mokoma" - ötzi |
SH1THEAD 09.11.2007 20:08:54 | |
---|
Osta Line6:n toneport ja siihen metal pack tuon rinnalle. Jos joskus tarvitkin bändisoittoon vahvaria, niin on sitten valmiina. Monipuolisuudessa menet yliajetun marsun edelle ja hinnassakaan et paljoa häviä yksittäisiin pedaaleihin verrattuna. Saatana on herra. |
pikkuritsa 09.11.2007 21:16:53 | |
---|
Tota toneporttia oon katellu, tuntuu vain ettei sitä löydy suomesta oikein (tai mä en löydä) |
Imper 10.11.2007 02:39:25 | |
---|
Tota toneporttia oon katellu, tuntuu vain ettei sitä löydy suomesta oikein (tai mä en löydä) Thomann on tota varten. Everyone is a per-son |