RrRailo 07.11.2007 13:26:38 | |
---|
Voi voi, se kun on niin tosikkosikkokohommaa tämä musiikista nauttiminen.... Videossa miehet kantavat irvistellen jättimäisiä kantoja, heiluttavat kuokkaa ja vesuria, paska lentää ja irvistellään synkeästi. Tämä yhdistettynä Mokomaan yleisesti viljelemään huumorin kukkaseen ei varsinaisesti anna ainakaan minulle mitään kovin tosikkomaista kuvaa yhtyeestä. Toki biisi on synkkä mutta pitäisikö sitä esittäessä olla niin pirun tuomiollisisa tunnelmissa? Nyt ei sentään puhuta mistään norsecoren ylimmästä edustajasta. Aiemmin mainitusta Seitsemästä Veljeksestä nousee visiot kyllä hyvinnii äkkiä videota tuijotellessa. Deathlegendary whippin' |
Disposable 07.11.2007 16:39:23 (muokattu 07.11.2007 16:39:59) | |
---|
Tämä ei sinänsä liity Mokomaan, vaan logiikkaan: Eli nyt jos video ei anna sulle mitään, puhut kaikkien muiden puolesta ja toteat kuinka sen voi jättää tekemättä? Jos video ei anna sulle mitään, se on toki ihan ok, mutta se, että päätät muiden puolesta on vähän älytöntä. Suosittelen luetunymmärtämisharjoituksia opettajan seurannassa. Kun aloitan lauseen että "mielestäni", puhun omasta näkemyksestäni ja mentaliteetistani asiaa kohtaan, en lauo yleisiä totuuksia kuin Paavi virkatuolistaan. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
hullu_ukko 07.11.2007 20:23:13 | |
---|
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Ragorn 07.11.2007 20:46:24 | |
---|
Tuo Nujerra Ihminen biisi on melko hjuva. Kokonaisuus toimii ja loisto riffejä, mutta nuo puhtaat laulut tökkivät. Erittäin onnettoman kuuloista. (o.o)// |
lapio 07.11.2007 21:07:10 | |
---|
Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä.
-aaro |
jigsore 07.11.2007 21:17:32 | |
---|
Asses In Your Mouth |
Painajaismainen 07.11.2007 22:09:22 (muokattu 07.11.2007 22:10:42) | |
---|
Mitenkähän minä maltan odottaa kolmisen viikkoa? Pitäiskö aloittaa Mokobaatti vai Mokokuuri? Edit. Vitti mie oon sekaste, pari viikkoahan siihen "enää" on! "Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä | "Stam1na on tyttöjen Mokoma" - ötzi |
aivokuolio 07.11.2007 23:45:45 | |
---|
Mitenkähän minä maltan odottaa kolmisen viikkoa? Pitäiskö aloittaa Mokobaatti vai Mokokuuri? Edit. Vitti mie oon sekaste, pari viikkoahan siihen "enää" on! No jos ottaisit vaikka ihan iisisti ja lähtisit pihalle kävelylle. I've got soul but I'm not a soldier |
marke- 08.11.2007 08:59:52 | |
---|
Suosittelen luetunymmärtämisharjoituksia opettajan seurannassa. Kun aloitan lauseen että "mielestäni", puhun omasta näkemyksestäni ja mentaliteetistani asiaa kohtaan, en lauo yleisiä totuuksia kuin Paavi virkatuolistaan. Kun kerran otat vittuilun asiaksesi, niin jatketaan sitten: Mielestäni videon voi jättää tekemättä jos sillä ei ole katselijalle mitään annettavaa. Mielestäni on oleellinen sana, kyllä. Ja tottakai kaikki nimimerkkisi alla julkaistu on sinun mielipidettäsi, sehän on jo oletus. MUTTA: "..jos sillä ei ole katselijalle mitään annettavaa" ei ole enään mielipiteenä ilmaistu asia, vaan pikemminkin absoluuttisena. "Mielestäni" viittaa tässä tilanteessa siis siihen, että oletat jo automaattisesti, että video ei anna katselijalle mitään. Eli siis: "Mokoman video ei anna katselijalle mitään" on totuus, ja sinä olet sitä mieltä, että kun tämä totuus on totta, niin sitten sijoitat mielipiteesi, että näin ollen tämän videon voi jättää tekemättä. "Koska omena on punainen, mielestäni matadorin ei kannata syödä sitä härkätaisteluareenalla." Minä puutuin nimenomaan siihen seikkaan, että toteat, ettei video anna katsojalle mitään ja sen voi jättää tekemättä. Onhan se jo monelle antanut, (kuten edellisistä kommenteista voidaan havaita) joten miten voit sanoa noin? Tottakai et tätä kommentillasi tarkoittanut, mutta miksi sitten kirjoitit niin? Vahingossa mahdollisesti. Ja kyllä, olen erittäin näsäviisas mukahauska mulkku, mutta saan siitä sairasta tyydytystä toisinaan. Rakkaus |
lethus1 08.11.2007 09:10:05 | |
---|
Hm. Yllättävä omalla tapaa tuo styge. Edellinen lätty ei toiminut yhtään vaikka pari ihan kivaa stygeä seassa taisi ollakkin. Jotenkin rupesi nyppimään tuo kerti-rallattelu mikä joka biisissä pilasi ns. meiningin. Video oli jees. I likes. Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3 |
Disposable 08.11.2007 09:26:48 (muokattu 08.11.2007 09:30:55) | |
---|
"Mielestäni" viittaa tässä tilanteessa siis siihen, että oletat jo automaattisesti, että video ei anna katselijalle mitään. Eli siis: "Mokoman video ei anna katselijalle mitään" on totuus, ja sinä olet sitä mieltä, että kun tämä totuus on totta, niin sitten sijoitat mielipiteesi, että näin ollen tämän videon voi jättää tekemättä. "Koska omena on punainen, mielestäni matadorin ei kannata syödä sitä härkätaisteluareenalla." Sinustako musiikkivideoita tulisi tehdä vaikka niillä ei ole biisille tai katselijalleen mitään annettavaa? Yleisessä tilanteessa, ei vain tässä Nujerra Ihmisen tapauksessa. Sitenhän minä tuossa puhun, yleisesti kaikkien maailman musiikkivideoiden tapauksessa. Minä puutuin nimenomaan siihen seikkaan, että toteat, ettei video anna katsojalle mitään ja sen voi jättää tekemättä. Katso ed. kommenttini. Puhuin musiikkivideoista yleensä, enkä tästä Mokoman videosta yksittäisenä tapauksena. Sanonko jossain kohti että juuri tämä video olisi pitänyt jättää tekemättä koska se ei anna kenellekään mitään iloa? Teit hätiköidyn johtopäätöksen ja yhdistelit lankojen päät omassa päässäsi koska aiemmassa virkkeessä pohdin ääneen Mokoman videontekomotiiveja. Ehkäpä kappaleen viimeinen lause olisi pitänyt erottaa omaksi kappaleekseen että sinunkinlaisesi yksinäiset, sosiaalista kontaktia hakevat ihmiset ymmärtäisivät viestini ajatuksen. Tottakai et tätä kommentillasi tarkoittanut, mutta miksi sitten kirjoitit niin? Vahingossa mahdollisesti. Ja kyllä, olen erittäin näsäviisas mukahauska mulkku, mutta saan siitä sairasta tyydytystä toisinaan. Luulet varmaankin olevasi viisaskin kaveri ja vieläpä niskan päällä tässä, mutta totuus on että kun rupeaa repimällä repimään tappelua ensimmäisestä silmään pistävästä kirjoituksesta, niin siinä harvoin on oikeassa ja saa sanotuksi jotain mikä vaikuttaa alkuperäisen kirjoituksen kirjoittajan näkemykseen. Suosittelen oikeasti että harjoittelet lukemisen ymmärtämistä, argumentointia sekä sopumielistä, konfliktia välttävää keskustelutaitoa. Em. asia on puolestani loppuun käsitelty. Saat toki vielä lämpimiksesi ja egosi korotukseksi värkkäillä tähän vastauksen, mutta minulta se ei saa huomiota. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Rumpukapulat 08.11.2007 09:29:09 | |
---|
Täällähän on yhtä vakava meno ko videossa. Mun mielestä biisi tai video ei ollut mitenkään erityinen. Aika tylsä meininki, tyly ois ollut parempi. Levy pitää joka tapauksessa ostaa, jo pelkästään kansien takia. |
Super-Jari 08.11.2007 11:50:10 | |
---|
Hassua kun Disposable joutuu vääntämään luetunymmärtämisestä melkein joka ketjussa. Voiko vika olla sittenkin jossain muualla kuin lukijassa? ;) "Kun näkee maailman monesta kulmasta niin löytyy jokaiselle paikka" |
doppelgänger 08.11.2007 16:25:02 | |
---|
Nyt vasta saavuin pimennosta ja kuuntelin biisin. Video on kiva, biisin sopiva mun mielestä ja biisi on myös tosi hyvä vaikka en oikein tosta bläkkis meiningista pidä. |
Disposable 08.11.2007 16:39:10 | |
---|
Hassua kun Disposable joutuu vääntämään luetunymmärtämisestä melkein joka ketjussa. Liioittelu vie uskottavuuden kommentiltasi. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Super-Jari 08.11.2007 16:50:18 | |
---|
Liioittelu vie uskottavuuden kommentiltasi. Taisin hävitä tämän taistelun 1 - 0 :-------------------------------( "Kun näkee maailman monesta kulmasta niin löytyy jokaiselle paikka" |
saastara 08.11.2007 20:37:45 (muokattu 08.11.2007 20:38:59) | |
---|
Taisin hävitä tämän taistelun 1 - 0 :-------------------------------( Kyllä Vasaraa ny viedään. ;) Itseä eipä tuo yrmyilymeininki videossa erityisemmin häirinnyt.. Onhan jorpakkoäijäily nyt aina melko sympaattista ja viihdyttävää katseltavaa. Etenkin kun tietää, että haudanvakavalla naamalla ei olle liikkellä.. Ja sen luulisi kenen tahansa älyävän joka on vähänkään Mokomaan tutustunut.. Biisi itsessään oli minulle melkoinen yllätys.. Olin toki haastatteluista lukenut, että uudelle levylle saattaapi tulla bläkkisvaikutteita, mutta silti tuo suoraviivainen takataka-meininki pääsi yllättämään.. Etenkin edellisen levyn juron mesukkailun jälkeen. Ihan toimiva veisu kuitenkin.. Ei tiukinta Mokomaa, mutta ei missään tapauksessa kyllä heikointakaan.. Odotan innolla, että minkäslaisia muita yllättäviä koukkuja sieltä tulevalta levyltä löytyy. -This is madness!
-Madness? This is m.neeeeeeeeeeeet!!!!!!1 |
Em. asia on puolestani loppuun käsitelty. Saat toki vielä lämpimiksesi ja egosi korotukseksi värkkäillä tähän vastauksen, mutta minulta se ei saa huomiota. Taas kerran Disposablemainen tuomio. "Minä olen oikeassa. Asia loppuunkäsitelty. Piste" Look down on me, you will see a fool. Look up at me, you will see your lord. Look straight at me, you will see yourself. -Charles Manson |
marke- 09.11.2007 08:46:15 | |
---|
Ehkäpä kappaleen viimeinen lause olisi pitänyt erottaa omaksi kappaleekseen että sinunkinlaisesi yksinäiset, sosiaalista kontaktia hakevat ihmiset ymmärtäisivät viestini ajatuksen. Jos jättäisit nuo henkilökohtaisuudet helvettiin, niin arvostaisin kirjoittamaasi. Kiitos kysymästä, olen hieman sosiaalihakuinen toisinaan, mutta en ollenkaan yksinäinen. Mulla on mahtava parisuhde, mukava työpakka ja hyvä kaveripiiri. Luulet varmaankin olevasi viisaskin kaveri ja vieläpä niskan päällä tässä, Olen lähinnä hämmentynyt, vaikka karvat on kasvaneet ajat sitten. Tykkään keskustella välillä muutenkin, kuin selkääntaputtelemalla. Suosittelen oikeasti että harjoittelet lukemisen ymmärtämistä, argumentointia sekä sopumielistä, konfliktia välttävää keskustelutaitoa. Tätä harjoittelee itse kukin läpi elämän. Mä nyt vaan satun pitämään provosoivasta ja/tai ajatuksia herättävästä keskustelusta. Itsekkin ilmeisesti (??), mutta koittaisit oikeasti haistatella jatkossa vähemmän jookosta joo. Em. asia on puolestani loppuun käsitelty. Saat toki vielä lämpimiksesi ja egosi korotukseksi värkkäillä tähän vastauksen, mutta minulta se ei saa huomiota. Värkkään näitä vastauksia hamaan loppuun (tai lukkoon) asti ihan ajankulun merkeissä. Egon korotukseksi kuuntelen audiomuotoista ihmisivihaa. Ja nyt kun meikäläinen on profiloitu, niin päästään takaisin aiheeseen; Video ja biisi paranee päivä päivältä - tosi tyylikäs veto kaikin puolin, ihan hiton hienoa huomata, että Suomessa osataan, vaikka Death/Thrash skene vähän kaavamaista nykyään onkin (siis Mokoma poislukien). Rakkaus |
Ronsto 09.11.2007 08:58:57 | |
---|
Eiku sori, pitäähän se varmaan joku markkinointipuffi biisille ja levylle olla että menis kaupaksi, unohin. Levyjähän ei saa markkinoida :,-( Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |