Aihe: GUNS`N ROSESin uusi albumi
1 2 3 4 564 65 66 67 68122 123 124 125 126
MaxDamage
24.09.2007 09:30:30
Uskallanpa veikata että Mies nimeltä Izzy Stradlin oli yllättävän iso osa tuota biisinteko prosessia aikoinaan. Jos ei pääsäveltäjänä niin riffien täydentäjänä ja palasten yhdistelijänä.
reino
24.09.2007 10:08:52
Uskallanpa veikata että Mies nimeltä Izzy Stradlin oli yllättävän iso osa tuota biisinteko prosessia aikoinaan. Jos ei pääsäveltäjänä niin riffien täydentäjänä ja palasten yhdistelijänä.

Olihan se. Itse olen aina nähnyt, että Axl ja Izzy olivat suurimmassa roolissa bändin "taiteellisesta" ulosannista. Illusioneiden aikaan Axl otti isomman roolin ja biisit alkoikin saada aika massiivisia mittoja, mikä ei ole kyllä minua ikinä haitannut. Päinvastoin.

Toki olihan Slashillakin tietty iso roolia sävellyksiä ajatellessa ja onhan sieltä kovia riffejä irronnut.
ding-dong
Dr. Muff
24.09.2007 10:32:06
Olihan se. Itse olen aina nähnyt, että Axl ja Izzy olivat suurimmassa roolissa bändin "taiteellisesta" ulosannista. Illusioneiden aikaan Axl otti isomman roolin ja biisit alkoikin saada aika massiivisia mittoja, mikä ei ole kyllä minua ikinä haitannut. Päinvastoin.

Toki olihan Slashillakin tietty iso roolia sävellyksiä ajatellessa ja onhan sieltä kovia riffejä irronnut.

Kyllä, näin näen itsekin asian taiteellisen ulosannin osalta. Pyrkimys kehittää musiikkiaan johonkin suuntaan on varsin suotavaa. Niitä bändejä on riittävästi jotka tekevät vuodesta toiseen sitä samaa hyväksi havaittua juttua.
Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas
StJerky
24.09.2007 12:42:02
lienee myös suurin kusipää mitä on koskaan nähty, ainakin jos asiaa työkavereilta kysytään.(Thin Lizzyn Phil Lynot pääsi eläessään aika lähelle).

Mistä tuollainen käsitys Lynottista? Olen lukenut miehestä kaiken mitä olen käsiini saanut ja minun käsitys on se, että kaikki siitä tykkäsivät. Levy-yhtiön naisille vei kukkia ja oli aina valmis ottamaan huumeveikkokaverit kotiinsa (ja siitähän se alamäki lähti). Tarkoitat varmaan Gary Moorea tuolla kusipää kommentilla...
Atomic Cafe
24.09.2007 13:23:31 (muokattu 28.09.2007 06:29:42)
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
Atomic Cafe
24.09.2007 13:35:05 (muokattu 28.09.2007 06:01:05)
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain
blackmore81
03.10.2007 16:51:32
Jälleen uutta julkaisupäivää levylle.
http://www.v2.fi/uutiset/viihde/976 … e-Democracy-viimeinkin-helmikuussa/
Vaikka kukapa noihin julkaisupäiviin enää luottaa.
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
reino
03.10.2007 17:24:15

Heh, vähän on luotto kyllä noihin mennyt, mutta saa nyt nähdä. Luulis kyllä, että joskus sen nyt on pakko tulla kuitenkin pihalle.
ding-dong
blackmore81
03.10.2007 17:54:06
Jos sanonta hiljaa hyvä tulee pitää paikkansa niin kyseessä täytyy olla vuosisadan paras levy :)
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
mipi
03.10.2007 18:43:53

Tuskinpa se vieläkään tulee... Slashin elämäkerta näköjään julkaistaan jenkkilässä kuun loppussa http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/567479?guns_n_roses
Millaistakohan kamaa tuo kirja sisältää
"Mielipiteet ovat kuin peräröörit, jokaisella on yksi." -Mike Monroe
Dr. Muff
03.10.2007 18:52:34
Jos sanonta hiljaa hyvä tulee pitää paikkansa niin kyseessä täytyy olla vuosisadan paras levy :)

Se vähä mitä noita biisejä on vuotanut kertoo että näin saattaa hyvinkin olla!
Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas
Sälski
04.10.2007 00:27:04

Tuskinpa se vieläkään tulee... Slashin elämäkerta näköjään julkaistaan jenkkilässä kuun loppussa http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/567479?guns_n_roses
Millaistakohan kamaa tuo kirja sisältää

Siis onko toi ihan slashin kirjoittama? Se olisinkin hyvä, meinaa kirja saattaa säästyä niiltä yli-vedetyiltä-päihde-sekoilu-kliseiltä ja näitä kirjoja on sitten riittämiin. Oon lukenu GnR - the band that time forgot, ei mikään ihmeellisen kiinnostava mun mielestä mutta tuli sekin luettua.
Niin ja mulla on In Their Own Words missä on kokoelmia bandin henkilöitten sanomisista, ei mitään ulkopuolisen höpinöitä. Siin on loistavaa juttuu kaikin puolin ;D
Ainut miinus ehkä on että se on suomeksi, juuri tälläiset jutut kärsivät käännöksissä :(
''Why dont you make 10 louder?'' ...These go to eleven...
Izer
04.10.2007 09:35:29
Oon lukenu GnR - the band that time forgot, ei mikään ihmeellisen kiinnostava mun mielestä mutta tuli sekin luettua.

Itse sain juuri tuon loppuun ja oli kyllä varsin turha kirja. Alkupuoli olikin vielä suht kiinnostavaa, mutta jälkimmäinen puoli meni pelkästään Axlin hehkuttamiseen ja tästä höpisemiseen. Ja ketä kiinnostaa joku Buckethead tai kuvaus jokaisesta nyky-GNR:n paluukeikasta?
Ridin' with the wind!
Zakk
04.10.2007 10:23:35
Siis onko toi ihan slashin kirjoittama?

Jep tuo tuleva kirja on käsittääksen Slashin "kirjoittama", mulla on toi jo jonkinaikaa ollu Amazonista ennakkotilauksessa, onneks kohta ilmestyy.
"Where there's a whip there's a way"
Mileleo
18.10.2007 14:00:19
http://observer.guardian.co.uk/omm/story/0,,2187757,00.html

Siinä pätkä Slashin kirjasta...aika hurjaa tekstiä, pakkohan toi on hommata. Toivottavasti ois enemmänkin noista bändihommista ku tosta huumesekoilusta...
Wallesmanni88
19.10.2007 00:31:29

We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain

Joo November Rainissa on hienot sanat mutta tarviiko ne tänne pasteta tuhannessa eri viestissä?
Joees
19.10.2007 02:17:56
Joo November Rainissa on hienot sanat mutta tarviiko ne tänne pasteta tuhannessa eri viestissä?

Satuitko huomaamaan, jotta kyseiset kirjoitukset oli muokattu muutamia päiviä myöhemmin kuin alkuperäiset kirjoitukset?

Eli siis suomeksi. Alunperin kirjoitetut tekstit oli pyyhitty pois ja tilalle laitettu jotain muuta. Tässä tapauksessa November Rainin pätkää...

Mä hämärästi ehkä muistan mitä noissa oli postattu, ehkä.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Peku911
08.11.2007 20:38:37 (muokattu 08.11.2007 20:39:07)
Onko näin, että kun tuo slashin elämänkerta ilmestyy täällä niin se on käännetty suomeksi? Kun itse lukisin mieluummin englanniksi sen. Mitkä ovat postimaksut tuolla amazonissa, koska en ainakaan minä löytänyt mistään mitään infoa?
Peku911
08.11.2007 22:13:14
Eikös ne postikulut kuitenkin näy kun lisää tavaran ostoskoriin ja menee kassalle?

Joo Selvä. Mutta en mennyt vielä sinne asti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)