Hei, minulta löytyy tuo radial tonebone hot british putkisärö ja tässä tämän päivän aika olen huomannu, että soundi muuttunut lievän fuzzimaiseksi. Voiko tämä johtua loppuun ajetusta putkesta? ..jos meinaan johtuu en enää siihen muita laitakkaan mahtava soundi. Kiitos etukäteen. Stoner to the boner |
axe 08.11.2007 20:45:02 | |
---|
Mulla kävi Tonebone Classicin kanssa niin että soundi muuttui vähitellen fuzzmaiseksi ja lopulta botnettomaksi. Vaihdoin putken JJ:n putkeen ja soundi palasi taas kohdalleen. |
Umas 08.11.2007 21:02:01 (muokattu 08.11.2007 21:06:10) | |
---|
Mulla kävi Tonebone Classicin kanssa niin että soundi muuttui vähitellen fuzzmaiseksi ja lopulta botnettomaksi. Vaihdoin putken JJ:n putkeen ja soundi palasi taas kohdalleen. Elikkäs putki on varmaan tuostakin menos... mulle sopii toi fuzzimainen soundi. Kuinka monen soittotunnin jälkeen alkoi mennä botnettomaksi? edit. Osaakos joku suositella jotain putkea tuohon? Tuossa on 12ax7 ...eikös se ollu sama asia tuon ecc83 kans? Uusia juttuja nää putkien kans vekslailut. Stoner to the boner |
kunnasja 09.11.2007 16:04:29 | |
---|
|
axe 09.11.2007 17:58:09 | |
---|
Kuinka monen soittotunnin jälkeen alkoi mennä botnettomaksi? Vaikea sanoa kun se tapahtui pikku hiljaa. Jossain vaiheessa vaan totesin että tämä ei enää ole normaalia ja päätin kokeilla putken vaihtoa kun semmoisia sattui muutenkin hyllyssä olemaan. |
Umas 10.11.2007 11:32:56 | |
---|
Ok. Kiitoksia kaikille, pitääpi hankkia putki valmiiksi. Tosin ei raaski vielä vaihtaa. Stoner to the boner |