Aihe: Vilhelmus : Siwan pihamaa -demo, 3 biisiä (punkrock)
1 2 3
Vanalkar
27.01.2004 00:01:06
Perkele, nämä on kovia. Tuon siwa-biisin olen kuullut joskus aikaisemmin... taisi olla se alkuperäinen? Hyviä biisejä vaikka en punkista välitäkään. Armeijabiisi soi varmaan tästälähin Klamydian ja Johnny Liebkindin kanssa tuvissa kun TJ lähenee nollaa? :)
Ormurin Langi
novo
27.01.2004 11:57:28
mie tykkäsin kyllä ihan pirusti äetsästä ja siwasta. lähinnä siks että nää kuulostaa aika pirusti kuitenki klamydialta ja että kun en oo pahemmin kuullu näitä demotason konerumpuja ja noiha o paremmat huomattvasti ku mein aidot ;) ja kun en osaa tota skebaakaan veivata ku sie ni perkele, ei tätä voi muuta ku diggailla.
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Snowblind
27.01.2004 12:39:16

Äetsän Kesäyöt oli ehdottomasti paras näistä kolmesta, loputkin ihan meneviä. Soundillisestikin ihan hyvää jälkeä, paitsi nuo tomit...
"Vierivä sammal ei sämpylöity ja pierevä noiri ei mummioidu." - Suuria elämänviisauksia
Vilhelmus
27.01.2004 12:42:34

Äetsän Kesäyöt oli ehdottomasti paras näistä kolmesta, loputkin ihan meneviä. Soundillisestikin ihan hyvää jälkeä, paitsi nuo tomit...

Selitän sen verran, että kun basari-/virveliosasto oli sen verran aitoa, niin jätin tahallani noi tomit konemaisiksi, ettei tuntuisi siltä että piilottelisin niitä konerumpuja.

Kiitos kaikille kommentoinneista.
Tanistaa, saatana
Burning Winter The Coveralls
FastEddie
27.01.2004 13:28:06 (muokattu 27.01.2004 13:46:04)

Mikään ei ole muuttunut Äetsässä. Fiilis oli just sama kun minä olin seitsämäntoista.
Tai me kyllä oltiin tien toisellapuolella, pankin pihassa.

Ok ralli (Siwan pihamaa), plussaa Äetsän murteesta laulussa!

Lisäys EDIT: Äetsän kesäyöt vie keskelle Pehulaa kesällä. Fiilis kohdallaan.
Mutta missä ne Äetsän kadunkulmat ovatkaan?
Born to lose, live to win
Vilhelmus
27.01.2004 14:21:25

Mikään ei ole muuttunut Äetsässä. Fiilis oli just sama kun minä olin seitsämäntoista.
Tai me kyllä oltiin tien toisellapuolella, pankin pihassa.

Oho, oho, kukas siellä päässä linjaa oikein lymyilee?
Tanistaa, saatana
FastEddie
27.01.2004 14:52:06

Oho, oho, kukas siellä päässä linjaa oikein lymyilee?

Meen ikkunasta näkee teille. Jos siis oon ymmärtänyt oikein, että asut Pehulan mäellä.

Mun teinix vuodet sijoittuvat noin punkin keksimisen aikoihin, joten luulen, että tunnen vanhempasi vähintään melko hyvin. Nimiä nimiä. Ja luulen myös, että bändeissäsi soittaa mun ex-bändien soittajien kersoja.

Olen asunut parikymmentä vuotta muualla kuin Keikyässä, käyn siellä toki ainakin kerran kesässä.
Born to lose, live to win
Snowblind
27.01.2004 16:52:52

Selitän sen verran, että kun basari-/virveliosasto oli sen verran aitoa, niin jätin tahallani noi tomit konemaisiksi, ettei tuntuisi siltä että piilottelisin niitä konerumpuja.

Kiitos kaikille kommentoinneista.

Tätä en olekkaan ennen kuullut :D
Yleensä koneillakin yritetään mahdollisimman realistisia rumpuja tehdä :)
"Vierivä sammal ei sämpylöity ja pierevä noiri ei mummioidu." - Suuria elämänviisauksia
Diz
27.01.2004 16:57:18

Yleensä koneillakin yritetään mahdollisimman realistisia rumpuja tehdä :)

Yritetäänkö? Hmm...
http://www.cyanvelvetproject.tk
Snowblind
27.01.2004 17:59:51

Yritetäänkö? Hmm...

No jos ei mukaan lasketa jotain ihme teknorumpukoneita.
Keppis
27.01.2004 19:47:57
Kuuntelin Siwan pihamaan. Oli aika Klamydian kuulostaa. Hyvä meininki!
Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä.
NHR
27.01.2004 20:15:04

Suunnilleen samat sanat mitä lähes kaikilta muiltakin: kivoja biisejä, mutta aivan liian "kliinisillä" soundeilla, sekä liian pitkinä tähän genreen. Soolot ovat kyllä hyvin soitettuja, mutta mielestäni täysin turhia tällaisissa biiseissä.

Minulle tuli kyllä enemmän esim. Juustopäät tai James Puhto-Ren kuin Klamydia mieleen näistä. Itse pidin eniten tuosta Siwan pihamaasta; TJ0- ym. armeijabiisejä kun on muutenkin liikaa, Äetsäbiisissä taas laulu ei minusta oikein toiminut jostain käsittämättömästä syystä...

Tätä musiikkilajia tuli aikoinaan minunkin niin paljon harrastettua (kuunneltua ja itsekin tehtyä), että ei ihan täysillä enää iske tai sytytä...
Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight?
Bluesmies
27.01.2004 22:15:34
Kuuntelin ton siwan pihamaa-biisin, ja tuli mieleen tunnelmasta kesäloman ensimmäiset illat ku iltaisin pyöräilee. Itse biisihän oli melodialtaan aika perus, mutta punk-fanit vois kyllä tykätä. Soolo istui biisiin hyvin, varsinkin se osuus ennen sitä tilutus-pätkää.
Kitara on tyhmä!!!
Vilhelmus
27.01.2004 22:19:47

Äetsäbiisissä taas laulu ei minusta oikein toiminut jostain käsittämättömästä syystä...

Siinä on kyllä munkin mielestä paskimmat laulut, kun se melodia tuli pitkälti loihdittua vasta äänityshetkellä. Ja se kuuluu heti.

tilutuspätkää

Samana päivänä kun äänitin, niin toisen jutun tiimoilta levy-yhtiön edustaja soitteli ja haukku mun soittoa, joten päätin että nyt äänitän tilua, kuulosti kuinka paskalta hyvänsä :)
Tanistaa, saatana
ArtoSurf
27.01.2004 23:36:46

Nää on hyvin tehtyjä ja tylyjä, mutta jos sitä omaperäistä teinipunkkia voisi tehdä, niin ne alkuperäiset olis enemmän sitä. Muutenhan tää on ihan taattua sua. Koska tiedän inhosi konerumpuraitoja väsäilyä kohtaan, unohdan noi tomit ja tuon ainukaisen crashin :). Kaikki kolme biisiä ehti pyörähtää monta kertaa soittimessani, ennenkö halusin kuulla jotain muutakin. Hjuva!

Repeilen kuunnellessani Tarpeeksi armeijaa -veisua. Kaikella sitä voikin perseensä pyyhkiä.
Tommi oli töissä satamalla. Liitto oli lakossa.
Vilhelmus
27.01.2004 23:39:19

Kiitos, Arto-kulta ;)
Tanistaa, saatana
Diz
28.01.2004 10:07:31

No mutta sinähän, Viljo, aika säätäjä olet. "Tarpeeksi armeijaa" taitaa olla jonkin sortin klassikko jo tuolla säkylän suunnalla? Aika kieliposkessa tehtyjä veisuja, huomaan. Hyvä hyvä.
http://www.cyanvelvetproject.tk
luu
29.01.2004 14:11:53

Hienoa! Armeija ja Siwa biisi olivat hyviä. Aäetsä ei oikein iskenyt. Laulu tulee tunteella. Siwan pihamaan kitarasoolo on hauska ja loistava. Tää on kyllä sellaista musaa mikä huutaa bändiä taakseen.
Blenderhead
29.01.2004 23:33:44 (muokattu 29.01.2004 23:37:11)

Hehe. Kovasti Klamydia tulee mieleen. Valitettavasti. Ihan jees tavaraa kuitenkin. Tykkään omalla tavalla :)

EDIT: Täytyy siis tähän lisätä. Klamydiasta en kyllä todellakaan pidä.
Punk is the personal expression of uniquenes that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions. - G. Graffin
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt