Prowler 29.01.2004 13:39:24 | |
---|
Elikkä siis oon hankkimassa tollasta multiefekti pedaalisysteemiä, että minkälaista kannattas hankkia? Onko kokemuksia? Sleep All Day, Party All Night, Never Grow Old! -COB |
Da Make 29.01.2004 13:45:10 | |
---|
Korg AX-1500G on mielsestäni aika hyvä vehjes, kaikki tuleevalmiina, kestävä. Boss ME-50 on hyvä, mutta siihen joutuu ostamaan vähintään yhden jalkakytkimen (bankkien lennossa vaihtamiseen) VOX ToneLab on myös todella hyvä, ja siinä on lisäksi 1 pre-amp putki. (Tarvitsee expressio pedaalin, esim wahia varten) Noista VOX on paras säröiltään. Cräx, Change, Ötöm!?
Revolution is my name...! |
Boss gt6 on hyvä. Näin lyhykäisyydessään. lue laitearvosteluista lisää. |
pedalinaama 29.01.2004 14:04:47 | |
---|
omistan bossin gt3:n hinta/laatu kohdallaan. vaikken käytäkään vermettä bändisoitossa, vaan kotona omaksi iloksi. siitä irtoaa hevit ja ihme muljutukset hyvin. ei oikein perus rockiin, mikä tuskin on kysyjällä tarkoituskaan? Very Sound! |
tlevis 29.01.2004 14:28:22 | |
---|
|
juhist 29.01.2004 14:29:29 | |
---|
Korg AX-1500G, boss me50 siinä on avainsanat! Maanmittaushallituksen geodeettisen yksikön kiintopiste *
http://www.depressio.tk |
spp 29.01.2004 15:36:33 (muokattu 29.01.2004 15:36:48) | |
---|
Jep, boss ME-50 on oivallinen vehje kaikenlaiseen kitaroimiseen. Ja monipuolinen. Peheva? Mie istun sillä! |
Jykki 29.01.2004 16:11:31 | |
---|
Jep, boss ME-50 on oivallinen vehje kaikenlaiseen kitaroimiseen. Ja monipuolinen. Mulla on Korg PX3, tosin se ei ole pedaali. Itselle mukava. Etenkin soitettaessa kuulokkeilla, on pieni, ja voi laittaa vaikkapa vyölle. Pahana "vikana" siinä ei ole ns. true by pass-ominaisuutta. Jos haluaa ohitta efektit ja soittaa ns. puhtaalla, kompressoi kitarasaundia. Onko noissa muisaa multiefekteissä samaa ongelmaa? Säröt yms minusta tuossa on hyvät, kiva kotikäyttöön, johon se kait on tarkoitettukin. Efektin vaihto lennossa ei oikein onnistu. Jykki |
TIK 29.01.2004 16:27:04 | |
---|
Ostin junkun aikaa sitten tuon BOSS ME-50:sen. Erittäin tyytyväinen olen ollut, rouheista säröistä kirkkaisiin akustisiin. Ainoa ärsyttävä/huono puoli on viive muistipankin soundista toiseen vaihdettaessa, hermoja repivää.. Jalkakytkimet/kytkin kannattaa kyllä ostaa jos tuon hankkii hinta n.20e/kpl. Nemo Saltat Sorbius, Nisi Infanus Est.
"Kukaan ei tanssi selvinpäin, ellei ole hullu" |
mathias 29.01.2004 16:29:44 | |
---|
Mulla on Korg PX3 Jeps, minullakin oli tuommoinen. Kuulokkeiden kanssa kuulosti suht. siedettävältä, cleanit jopa hyvältä mutta vahvistimen kautta erittäin kuivalta. Eli siis hiljaiseen kotiharjoitteluun ihan omiaan. Kitara on lyömäsoitin, ja siinä on oltava vitusti säröä. -J. Hynynen- |
TIK 29.01.2004 16:33:28 | |
---|
Jeps, minullakin oli tuommoinen. Niinhän sulla oli ;D Hemmetin näppärä vehje ottaa taskuun jos lähtee reissuun. Kuulokkeiden kanssa todellakin ihan hyviä soundeja lähtee. Nemo Saltat Sorbius, Nisi Infanus Est.
"Kukaan ei tanssi selvinpäin, ellei ole hullu" |
Pitkavirta 31.01.2004 19:05:21 | |
---|
Korg AX-1500G on todettu kelpo efektiksi. Helppo ja hyödyllinen. Mullakin on Pandoora-toosa, taitaa tosin olla PX2... Ihan kiva kuulokkeilla. Ehdoton bussi/automatkoilla! |
Dream 01.02.2004 00:28:11 | |
---|
|
Invader 01.02.2004 10:27:27 | |
---|
Kysympä tässä samalla: Eli onko kellään kokemusta Zoom GFX 707II tai Zoom GFX-5 :sesta?
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-164272.html http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-155614.html tekeekö noilla mitään? Hyvät saundit? Ois vaan harkinnassa hankkia jompikumpi... No 707:sta en kyllä maksais 190e. Sillä saa käytettynä esim Korgin AX1500G:n. Se o hyvä, mulla on. Ja jos tuossa kalliimmassa zoomissa on soundit samaa luokkaa kuin 707:ssa (omistan sellaisenkin) niin suosittelen pysyttelemään erossa. Itse lähtisin Korg/Boss-linjalle. Tai Line6 Pod. Sellainen itseasiassa on itselläkin hankinnan alla. |
Sammakko 01.02.2004 10:28:18 | |
---|
zoom 505 on legenda!! osta se! Sitähän se kaikki on. |
Dream 01.02.2004 11:29:19 | |
---|
zoom 505 on legenda!! osta se! hohoh! |
stagestar 14.01.2006 18:36:30 (muokattu 14.01.2006 18:43:54) | |
---|
Ostin junkun aikaa sitten tuon BOSS ME-50:sen. Erittäin tyytyväinen olen ollut, rouheista säröistä kirkkaisiin akustisiin. Ainoa ärsyttävä/huono puoli on viive muistipankin soundista toiseen vaihdettaessa, hermoja repivää.. Jalkakytkimet/kytkin kannattaa kyllä ostaa jos tuon hankkii hinta n.20e/kpl. Olen ajatellut hommata itselleni samanlaisen, niin kysyisin tarkennusta että mihin sitä erillistä kytkin pedaalia siis tarvitsee ? tarvitsen noin 4 - 6 erillaista saundia, biisiä kohti korkeintaan kahta eri saundia. Onnistuuko tällainen toiminta ilman erillistä kytkintä. No eihän tuo tietysti kallis ole. Kannattaako kytkeä efektilenkkiin ? vahvistin on Peavey Classic 30. rok rok !!! |
Da Make 15.01.2006 12:48:25 (muokattu 15.01.2006 12:51:12) | |
---|
Olen ajatellut hommata itselleni samanlaisen, niin kysyisin tarkennusta että mihin sitä erillistä kytkin pedaalia siis tarvitsee ? tarvitsen noin 4 - 6 erillaista saundia, biisiä kohti korkeintaan kahta eri saundia. Onnistuuko tällainen toiminta ilman erillistä kytkintä. No eihän tuo tietysti kallis ole. Kannattaako kytkeä efektilenkkiin ? vahvistin on Peavey Classic 30. Kytkimet pitää ostaa Bank Up ja Bank Down ominaisuutta varten käsittääkseni. e: Efektilenkkiin kytkemisen kannattavuus selviää kokeilemalla soundeja normaaliin inputtiin ja vertaamalla efektilooppiin, sitä tietysti käytetään mikä soundaa kivoimmalta. Mutta kuitenkin, jos aiotaan säröjä ajaa niin joko ajetaan ME-50:n outputista suoraan Peaveyn FX Return liitäntään, tai sitten ME-50:n outista suoraan vahvarin tavalliseen inputtiin. Jos aiotaan käyttää pelkästään efeketejä, ilman säröjä, voi laittaa efektilooppiin kokonaan. |
stagestar 15.01.2006 17:54:12 | |
---|
Kytkimet pitää ostaa Bank Up ja Bank Down ominaisuutta varten käsittääkseni. e: Efektilenkkiin kytkemisen kannattavuus selviää kokeilemalla soundeja normaaliin inputtiin ja vertaamalla efektilooppiin, sitä tietysti käytetään mikä soundaa kivoimmalta.. joo, siis ilmanko ei voi vaihdella saundeja lennosta, siis niitä 1 - 6 saundia! Mutta kuitenkin, jos aiotaan säröjä ajaa niin joko ajetaan ME-50:n outputista suoraan Peaveyn FX Return liitäntään, tai sitten ME-50:n outista suoraan vahvarin tavalliseen inputtiin. Jos aiotaan käyttää pelkästään efeketejä, ilman säröjä, voi laittaa efektilooppiin kokonaan. tuo oli hyvä tieto, kiitos ! rok rok !!! |