kitarakäpälä 07.11.2007 19:04:50 | |
---|
Pyrkien täydellisyyteen mitä kumminkaan koskaan et voi saavuttaa, mutta lähelle voit aina päästä. |
Peku911 08.11.2007 14:18:39 | |
---|
Kyllähän toi ainakin hyvin menee, mutta tuli vaan mieleen, että löytyykö m.netistä enää muita, kun sellaisia "ei sillä väliä, kuhan on helvetin nopeeta." Onko täällä ketään hitaasti soittavaa.:)? "Rock And F***in Roll" |
825107 08.11.2007 14:21:45 (muokattu 08.11.2007 18:45:30) | |
---|
löytyykö m.netistä enää muita, kun sellaisia "ei sillä väliä, kuhan on helvetin nopeeta." Onko täällä ketään hitaasti soittavaa.:)? No musta tuntuu, että valtaosa täällä on juuri niitä hitaasti soittavia. Enkä kyllä oikein tajua miks musiikki pitäs jaotella erikseen hitaisiin ja nopeisiin biiseihin. |
Peku911 08.11.2007 15:41:19 (muokattu 08.11.2007 15:43:19) | |
---|
Eikun tuli vain mieleen.. Erityisesti katsoessani ohjelmaa Guitar Herous extralta tossa niin ihmettelin, miksi ainoastaan hillittömiä tiluttajia. Niitä tuntuu olevan jo niin paljon. Ja miehet puhuivat vaan siellä haastatteluissa nopeudesta ja että kyllä aina voi soittaa nopeammin.. Kyllä tuli vaan mieleen väkisinkin, että onko nopeus taitoa jne. Minun mukaan en ainakaan katso sitä kuka soittaa nopeiten. Mutta kaikilla oma makunsa. |
Iiphii 08.11.2007 15:46:39 | |
---|
No se nopeasti soittaminen on vissiin koko Guitar Heroes-levyn idea. Enemmän täällä M.netissä kuitenkin varmaan on näitä enemmän tai vähemmän "hitaampia soittajia". - eepee |
tcwl 08.11.2007 16:03:16 | |
---|
Toivotaan, että se tilutus löytää myös paikkansa lisämausteena. Tosin ne jotka pystyvät tämän viemään uusiin ulottuvuuksiin saavat puolestani tiluttaa vaikka loputtomiin. Toiset vetävät tyylillä ja sehän on treenien takana joten arvostan...toisilla sitä pippuria levahtaa vähän liikaa siihen sörsseliin ja lopputulos ei miellytä. Tämä on valitettavan yleistä... |
No se nopeasti soittaminen on vissiin koko Guitar Heroes-levyn idea. Enemmän täällä M.netissä kuitenkin varmaan on näitä enemmän tai vähemmän "hitaampia soittajia". Kukaan ei taida tajuta mun "ideaa".. Eli hain äskeisellä kommentilla sitä. Katsos eikö Guitar Heroes tarkoita kitara sankareita.. Onko se kitarasankari joka vetää helvetin nopeesti.. Kyllähän toi ambitus veti siellä keikalla hienosti. Mutta olisivat voineet vähän virittää sille levylle jotain muutakin, niin siitä olisi kiinnostunut enemmän porukkaa. |
tcwl 08.11.2007 16:04:35 | |
---|
Minä ymmärsin ja olen hyvin samoilla linjoilla! |
Peku911 08.11.2007 16:05:16 | |
---|
Minä ymmärsin ja olen hyvin samoilla linjoilla! Hyvä, että ees joku. |
-Cale 08.11.2007 16:53:06 | |
---|
Tossa on oma sweepi häröily. http://www.youtube.com/watch?v=xZVfop7_lCM Ihan mallikkaasti vedit! Tuo sweeppaaminen on kyllä sellainen taiteenlaji joka itseltäni ei ota luonnistuakseen sitten millään. Ehkä vielä jotkut kolmen kielen sweepit juuri ja juuri mutta sitten kun pitäisi lakaista koko otelaudan yli niin ei tule mitään. Olenkin jo luopunut koko tekniikan harjoittelusta kun välillä aina tulee katteltua youtubesta joidenkin skidien sweeppaamista huuli pyöreänä, ne ovat jo valovuosien päässä omasta räpeltämisestä :) Halu olisi kyllä kova oppia ja miksei se kovalla reenillä onnistuisikin, mutta ei näin kärsimättömällä asenteella. |
John Titor 08.11.2007 17:09:11 (muokattu 08.11.2007 17:09:32) | |
---|
Eikun tuli vain mieleen.. Erityisesti katsoessani ohjelmaa Guitar Herous extralta tossa niin ihmettelin, miksi ainoastaan hillittömiä tiluttajia. Niitä tuntuu olevan jo niin paljon. Ja miehet puhuivat vaan siellä haastatteluissa nopeudesta ja että kyllä aina voi soittaa nopeammin.. Kyllä tuli vaan mieleen väkisinkin, että onko nopeus taitoa jne. Minun mukaan en ainakaan katso sitä kuka soittaa nopeiten. Mutta kaikilla oma makunsa. Koko konseptihan on ihan puhdasta hauskanpitoa! Kuin monesti sä oot kuullu esmes Hra Ravun tai Salovaaran pilittävän suut ja silmät täyteen levyllä? Kieli poskeen, ei kaikki oo niin vakavaa. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
kitarakäpälä 08.11.2007 19:03:06 | |
---|
Kiitos kiitos...toi sweeppi harjotus on tullu sävellettyä joskus 16v(sillon tuli soitettua ynkkää ja beckeriä intohimoisesti metronomilla)...Kun puhuitte siitä nopeiden tilutuksien ja hitaiden soolojen ikuisuun kysymyksestä niin mielestäni fiilis on tärkeintä ja se, että kuuntelee myös mitä muu bändi soittaa( sweeppaaminenkin kuulostaa paremmalta, jos siihen saa aaltoilevan saudin) Pyrkien täydellisyyteen mitä kumminkaan koskaan et voi saavuttaa, mutta lähelle voit aina päästä. |
kitarakäpälä 08.11.2007 19:04:07 | |
---|
saundin :D Pyrkien täydellisyyteen mitä kumminkaan koskaan et voi saavuttaa, mutta lähelle voit aina päästä. |
Lord of the strings 08.11.2007 19:13:51 | |
---|
Hirveä vibrato T. Tuleva bluespuristi :) "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Mazah 08.11.2007 22:35:11 | |
---|
Kyllähän toi ainakin hyvin menee, mutta tuli vaan mieleen, että löytyykö m.netistä enää muita, kun sellaisia "ei sillä väliä, kuhan on helvetin nopeeta." Onko täällä ketään hitaasti soittavaa.:)? No musta tuntuu, että valtaosa täällä on juuri niitä hitaasti soittavia. Enkä kyllä oikein tajua miks musiikki pitäs jaotella erikseen hitaisiin ja nopeisiin biiseihin. Miten tää sama jauhanta voi jatkua vieläkin? Tästä on jauhettu muusikoiden.netissä niin kauan kuin koko foorumi on ollut olemassa. Lindforsin kanssa olen samoilla linjoilla. Eikö tämä voisi jo loppua? Jos ei nappaa nopea(kin) soitto, niin ei ole pakko kirjoittaa threadeihin jossa siitä keskustellaan. Tietysti, eihän munkaan olisi pakko osallistua tähän keskusteluun täysin samoin perustein. Mutta tämän thredin pointti olikin jossain aivan muualla. Videossa oli asia meininki, ei menty yli rajojen, melko puhdasta ja hyvänkuuloista soittoa. Vibrassa olisi vähän parantamisen varaa, hieman hermostuneelta ja heikolta kuulosti tuossa (meitsi oli aikanaan mnet sooloskabojen epävirallinen vibrapoliisi). www.farmakonband.com
www.myspace.com/avenie
www.myspace.com/screamchain
www.crimsonlotus.org
http://www.farmakonband.com/media/ReconditeFinal.mp3 |
kitarakäpälä 08.11.2007 23:00:44 | |
---|
Asiaa puhut mazah (ei ollut tarkoitus järjestää keskustelua, joka on käyty jo monia kertoja) sitä paitsi kukaan ei ole vielä ehtinyt laittaa omia etydejään esille... Toi mun vibraatto on kyllä aika mauton tohon loppuun(Bluesia myös soittaneena kuittaan) Pyrkien täydellisyyteen mitä kumminkaan koskaan et voi saavuttaa, mutta lähelle voit aina päästä. |
ITL 11.11.2007 01:55:26 | |
---|
|
kitarakäpälä 11.11.2007 15:40:44 | |
---|
Just tämänlaisia juttuja tänne enemmänki mitä ITL pisti... Ihan sama mitä tyyliä on! Pyrkien täydellisyyteen mitä kumminkaan koskaan et voi saavuttaa, mutta lähelle voit aina päästä. |