Aihe: Emg maadoitus kysymys
1
Poonus
08.11.2007 11:22:05 (muokattu 08.11.2007 11:30:00)
Eli onko maadoitus kohillaan vai onko ihan normaalia ku koneenlle menee näyttöä lähelle niin alkaa hirmu hurina. Siis tiedän että normaalisti hurisee mutta tuntuu että joutuu todella vähäisellä säröllä soitteleen koneella ettei häiritse. Eli ns käsi maadoitusta en ole asennellu niinku ohjeissa sanotaan ja piuhaan koskeminen ei vaikuta hurinaan (tässä varmaan vastaus :)). Kuvittelenko vain että tässä on jotain vikaa :) sanokaa niin saan mielen rauhan ja oon tyytyväinen :). Anteeksi ku kysyn mutta on vaivannu tämä jo pitkään.

Edit ^^ siis unohtu tuo itse kysymys että voiko nuo kopan sisällä olevat maadoitus kolvaukset jotka pitäs olla ok vaikuttaa tuohon hurinaan.
En Osaa Kirjottaa joten kieli poliiSIt hiljaa
Poonus
08.11.2007 12:04:05
EMG:n passiivimikit olisi syytä maadoittaa varalta näiden ongelmien välttämiseksi. Aktiivit eivät maadoittamista vaadi, joskin sen voi niillekin tehdä.

Yksi vaihtoehto on hommata TFT-näyttö CRT:n sijasta ;) Loppuu ne hurinat. Maadoitusongelma voi olla tietenkin kiinni myös muustakin kuin kitarasta, joten tsekkaile laitteistosi.

Aktiivi ihan on 81 tallassa joka vaihtuu kylläkin 85:n heti ku on mahollista. Maadoitusta en uskalla oikein laittaa ku on tärkyä tullu sen takia osaksi aktiivit.

Jep tosissaan tuo näyttö ois asiallista päivitellä mutta kaikki irto rahat menee kitara kamoihin :) V-ampilla soittelen koneen äärellä olen miettiny oisko sillä asiaa tuohon. Muualla on vaikeampi testaillä ku kaikilla on jo tft näytöt.

Tämän saa laittaa lukkoon minun puolesta ku aloin tutkimaan ja järjellä ajattelemaan
että kai tämä on normaalia. Kumma kun en ole vuosiin kiinnittäny huomiota vain. Kiitos ja anteeksi sain sen vastauksen eli kuvittelen vain pitää lukea nuotteja kauempaa konetta :)
En Osaa Kirjottaa joten kieli poliiSIt hiljaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)