Aihe: Tanssipalstan videokierto?
1 2
rintapek
07.11.2007 16:51:42

Itseäni kiinnostaisi nähdä keikalla tanssipalstalaisia. Ainakin Uruttajaa, Baronia, Rokkimammaa ja Poppamiestä tai ketä tahansa palstan aktiivia. Keikalle en pääse, mutta löytyykö tallennetta, jonka voisi laittaa kiertoon?
Osoitteet pikaviestillä ja VHSsät, DVDt ja CDt postiin. Palautus lähettäjälle tai seuraavalle kiinnostuneelle?
Itseltäni irtoaa kiertoon ainakin parin vuoden takainen pikkujoulukooste DVDnä.
Sovitaan samantien, että katsoa saa, mutta kopiointi on ehdottomasti kielletty. Ainakin minun keikallani näkyy myös yleisöä, joten ei copya, kiitos.

Kiinnostaako?
One kind of music only - the good kind
uruttaja
07.11.2007 16:55:46
Itseäni kiinnostaisi nähdä keikalla tanssipalstalaisia. Ainakin Uruttajaa, Baronia, Rokkimammaa ja Poppamiestä tai ketä tahansa palstan aktiivia. Keikalle en pääse, mutta löytyykö tallennetta, jonka voisi laittaa kiertoon?
Osoitteet pikaviestillä ja VHSsät, DVDt ja CDt postiin. Palautus lähettäjälle tai seuraavalle kiinnostuneelle?
Sovitaan samantien, että katsoa saa, mutta kopiointi on ehdottomasti kielletty. Ainakin minun keikallani näkyy myös yleisöä, joten ei copya, kiitos.

Kiinnostaako?

Mukana. Mikä ettei.
rintapek
07.11.2007 17:22:57 (muokattu 10.11.2007 23:05:51)

Mukana. Mikä ettei.

O.K. Uruttaja oli ensimmäinen, joten minun DVD lähtee sinne, oitis, kun uruttaja laittaa pikaviestillä osoitteen.

Edit: otin osoitteen pois. tuolla backstagella keskustelu käy sen verran kuumana veroasioissa, että ainuttakaan duuniin liittyvää postia en tältä palstalta halua.
Timi
07.11.2007 19:44:04

Kiinnostaako?

Saakutti ko meil ei oo videopätkää!Finnmovie yhtä hääkeikkaa kerran kuvas Kauniaisten veepeekoolla ja lupasi lähettää meillekkin otoksen tai jätöksen mutta ei ole mitään kuulunut.Täytyypä vaikka kysellä.Oli kuulemma ihan hyvää kamaa!
Kylmän viileesti!
EP
07.11.2007 20:53:54
Voittehan tuota kokeilla, mutta epäilys millaisiksi videoiksi nuo täällä muuttuu..
mack the knife
07.11.2007 22:38:01

Kiinnostaako?

Saitko sä koskaan ne biisit, mitä lähetin?
COVS n:o 1.
isojussi
07.11.2007 22:50:35
Missähän threadissa oli niitä linkkejä - koitetaas hajeskella...
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
rintapek
07.11.2007 23:25:11

Saitko sä koskaan ne biisit, mitä lähetin?

En. Laitoin oman dvd:n jo Uruttalle postiin.
Voi otttaa pari olvia, koota porukan kokoon ja naureskella ja laittaa levyn eteenpäin.
Tämä on luottamushomma. Katsoa saa, mutta kopiointikielto on ehdoton.
Uruttaja voi laittaa nauhani eteenpäin "Timille", vaikka sieltä ei nauhaa vastineeksi tulekaan.
Sertzo S
08.11.2007 07:11:27
Harmi, kun ei ole mitään tallennetta mistään ryhmistä soittorintamalla. Muutoin olisin kyllä mukana.
Timi
08.11.2007 07:29:18
En. Laitoin oman dvd:n jo Uruttalle postiin.
Voi otttaa pari olvia, koota porukan kokoon ja naureskella ja laittaa levyn eteenpäin.
Tämä on luottamushomma. Katsoa saa, mutta kopiointikielto on ehdoton.
Uruttaja voi laittaa nauhani eteenpäin "Timille", vaikka sieltä ei nauhaa vastineeksi tulekaan.

Joo!Kiva kannatetaan.
Kylmän viileesti!
Tankero
08.11.2007 13:43:11

Kiinnostaako?

Mikäpä siinä. Heikkolaatuinen DVD vissiin löytyy jostain ja parempihko keikka cd kyllä on. Laittelen kulun päälle jahka ehätän.
Tosin sen on tainnut muutamat jo kuulla.
Varmasti, vissiin.
baron
08.11.2007 15:24:08 (muokattu 08.11.2007 15:24:28)

Meillä ei oo oikeesti oo mitään oikeaa keikkavideointia paitsi tyttöystävän pojan omalla kännykällään ottama. Kyllä mä sen voin lähettää kunhan saan.

Hävitetty arvottomana eli mulla ei oikeesti oo mitään videointia yhdestäkään mun oman bändini keikasta. On mulla kyllä soitosta, jolloin soitan muussa jengissä kuin oman bändini kanssa, kelpaisko ne?
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
EP
08.11.2007 16:36:24
Yksi VHS -kasetillinen ja pari biisiä DVD :llä, mut en varmasti laita jakoon! Hohoo.. 8))
mack the knife
08.11.2007 16:50:35
En.

Hyvä. Paskasuodatin on toiminut.
COVS n:o 1.
half
08.11.2007 16:53:07
Ei ole kuvatallenteita, paitsi muutama valokuva. Äänimateriaalia kaikenlaista on.
Rokkimamma75
08.11.2007 21:30:50
no hittolainen, oishan tää mukavaa mutta eipä ole mitään tallennetta kuvaksi asti. Columbusrumpalilla ois varmaan 60-70 tuntia livesettiä minidiscilla (ilman kuvaa siis arvatenkin) ja Amorsettiä löytyis ehkä 15-20 tuntia mutta eipä niitä oo mulle asti ikinä kuulunu...
Life is a Bitch and so am I!
rintapek
08.11.2007 23:56:39

Laitoin tuon levyn postilaatikkoon ja siellähän se oli vieläkin. Ei kai kelvannut. Roskapostin suodatus ilmeisesti toimii... no, vien sen aamusella tuohon huoltikselle, niin lähtee.

Jos ei ole kuvaa, niin kyllä ainakin nuo minun vehkeet toistaa pelkkää ääntäkin.
N.s. demolevyt tms eivät minua kiinnosta, vaan ihan vain meininki keikalla. Studiolevyt ostan kaupasta. Äänittämällä saan oman bändinikin kuulostamaan kymmenen kertaa kykyjään paremmalta.

ElliPellisellä on mielenkiintoinen tuo suhtautuminen. Tuon meikäläisen keikan näki siinä paikan päällä reilut parisataa henkeä. Jos sen nyt muutama nettituttu vapaaehtoisesti haluaa katsoa, niin se ei sitä keikkaa enää miksikään muuta.
Joo, ei ole mikään ihmeellinen veto. Harrastajabändi keikalla ja mulla hirmuinen hedari ja pää täynnä buranaa, enkä parturiinkaan ehtinyt. Varmaan löytyy arvosteltavaa, olen sitä itsekin arvostellut monesti. Mutta ei sitä ole miksikään arvostelukopioksi tai mainosvideoksi tehtykään, vaan ihan omaksi huviksi.
Tuo nyt vaan oli semmoinen keikka, josta tuli tallenne.
Enkä minä siitä kenenkään arvioita kaipaa. Enkä ryhdy muidenkaan livenauhoja arvostelemaan. Mutta kiva niitä olisi kuulla.

Tämä on tässä palstalla ehkä vähän turhan julkisella paikalla.
Kaikki ovat kuitenkin huoneessa, joten jatketaanko siellä?
uruttaja
09.11.2007 00:23:26
okay jatketaan
rintapek
09.11.2007 00:46:36

O.K. näköjään onnistuin siirtämään edelliset postaukset huoneen puolelle, joten tämän ketjun voi lyödä lukkoon ja poistaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)