ThePunisher 06.11.2007 18:16:03 | |
---|
niin että tämmöstä oisin ostamassa.tiiättekö tästä mitään? |
Goswin 06.11.2007 21:41:37 | |
---|
Mää tiärän vähäsen. Semmonen killuu tos seinällä ja kyllä sillä voi vetää, mutta sen vehkeen kantava voima on ulkonäössä. Kaulapainoinen ja vähän muutenkin hankalanmallinen pelikaveri soitettavaksi, hintaans nähden ihan kohtuullinen ääneltään ja sillai. Suostui menemään B-vireeseen ilman et ois ihan lötkö.Vois sen ottaa joskus föliin humppakeikal, mummut sais slaagin ko ne kattois et ite anttikristoferi tuli pelaan boogiehuttuu... No, jos on hevimiähii eikä kauheesti pätäkkää taskus ni olemus on kyl spot on. Kyl sil soittelee, mut ehkä vähän helpompiakin löytyy. Miästen vehe... :-) |
Bum- 07.11.2007 18:18:46 | |
---|
Kaveri osti kyseisen basson... kielet ku viritti ja kiristi sopiviksi oli kaula mennyt ihan vinoksi |
jahas jahas..eli kannattaa vissiin miettiä viel uudemman kerran. jepa. |
kosmonautti5000 07.11.2007 20:09:56 | |
---|
Kaveri osti kyseisen basson... kielet ku viritti ja kiristi sopiviksi oli kaula mennyt ihan vinoksi kappas kummaa. noh... huonoja yksilöitä on aina. oma ei ole ainakaan vääntyillyt yhtään mihinkään. päinvatsoin se on osoittautunut varsin kelvolliseks omaan hintaluokkaansa. itse voin ainakin suositella jos tahtoo hieman rankemmalla asenteella varustetun kepakon :) |
ThePunisher 07.11.2007 20:14:34 | |
---|
jos on jotain ehdotuksia hyvistä bassoista ni tänne vaan. :P jepa. |
kosmonautti5000 07.11.2007 21:54:53 | |
---|
no ibanezit ja yammut on aina ihan hyviä, ei kovin hevejä, mut muuten ainakin ibanez hinta/laatu kohtaa toisensa. tosin ite oon tällä hetkellä kiikunkaakun ostanko nt warlockin vai sit jonkun ibanezin, kun warlockissa on kuitenkin se asenne ja ibanezissa ei muuta kuin hinta... niin ja tietty en tiedä millasta warlockia alunperin ajattelit mut mainostaakseni omaan pussiin mul ois tollanen halpamalli myynnissä :P |
Bum- 09.11.2007 13:19:57 (muokattu 09.11.2007 13:20:19) | |
---|
jos on jotain ehdotuksia hyvistä bassoista ni tänne vaan. :P Kerros kuinka pitkään olet bassoa soittanut? |
Typhus 09.11.2007 14:22:40 (muokattu 09.11.2007 14:23:54) | |
---|
Kaveri osti kyseisen basson... kielet ku viritti ja kiristi sopiviksi oli kaula mennyt ihan vinoksi Tossa vaiheessa ois varmaan hyvä tsekata kaularaudan säädöt ennenku heittää toivon. Kannattaa tsekata Yamahan BB-sarjan bassot, loistavia hinta/laatu suhteeltaan mutta eivät ehkä niin "hevin" näkösiä. Itse oon aina kiertäny BC Richin halpikset kaukaa. |
Bum- 09.11.2007 16:12:40 | |
---|
Meinasin itte sellasen Warlock basson ostaa, mut en ostanukkaan, en kovin hyvää palautetta siitä saanut, yllätyin tosin kun mulle suositeltiin Harley Bentonia, ja otin riskin ja ostin sellasen ja pakko myöntää että olen todella tyytyväinen Harley Benton HBB400 on kyseinen basso minkä ostin. |
Goswin 09.11.2007 17:27:13 | |
---|
Hommasin kans luotettavaa HB laatua, kitaraksi SG- kopion. Kaikki mahdolliset säädöt pielessä paketista avattuna, mutta kaikki sai myös tällättyä ainakin jonkinmoiseen soittotikkiin. Tämä offtopikist, vaikuttaa siltä että aikaisemminkin mainittua laatuvaihtelua esiintyy MYÖS näissä halpiksissa. Ihan soittokelvotonta ei ole vielä vastaan tullut, jotkut ovat jopa ihan hyviä ja onpa esiintynyt tonniluokan vehkeissäkin selkeitä rakennevirheitä. Jos saksien maalta tilaa, niin kannattaa varautua ainakin säätöpuuhiin. Kieron kaulankin voi oikaista, jos osaa tai haluaa oppia. Mulla ei itellä vaan ole sitä 1500 ekee panna lankkuun, ni on sit pakko koittaa vaan opetella korjailemaan. Ja onpahan arvokas lisä harrastukseen, ja ammattilaiselle jopa pikku pakko. Kannattaa olla ennakkoluuloton. "Köyhyys ei o mikään ilo, vaix se rikkait naurattaaki". Hähä. |
Tjero 10.11.2007 10:07:58 | |
---|
Kaikki soittimet ovat yksilöllisiä joten kannattaa käydä kaupassa testaaamassa ja jos hinta eroa ei thomann:ilta tilattuun verrattuna ole paljoa kannattaa se ite testaama kitara ostaa sieltä musaliikkeestä |
Coprobasso 12.11.2007 14:57:49 | |
---|
Eka bassoni oli Fernandesin jazzari, halpa.. sittemmin vaihdoin EMG:n select-sarjan mikit, schallerin tallan ja tusq-satulan orkkisten tilalle, tuli todella hyvä. |
ThePunisher 12.11.2007 21:07:12 | |
---|
eikai sillä niin kovasti väliä mikä basso alussa kuhan ei ihan paska. jepa. |