Aihe: Miten tullaan tanssimuusikoksi?
1 2 3 4 5 6
isojussi
06.11.2007 23:51:23
Joo Jussin marraskuunkeikka meni jo ja seuraava on ensikesänä ja sekin privaatti.

Hehe - elä viitti... muutonkin huono omatunto.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
KoskPaavo
06.11.2007 23:55:07
Oikeastaan tuon otsikon kysymykseen vois kiteyttää vastauksen:
Opettele kaksi asiaa.:
-vittuilun taito
-vittuilun kestämisen taito
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
baron
06.11.2007 23:56:54

Opettele kaksi asiaa.:
-vittuilun taito

Siinähän kiteytit!!!
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
uruttaja
07.11.2007 00:03:55
kukahan päivittäis mun kotisivuni taas....

* katsoo peiliin *

Perjantaina on standuppia Lempäälän Paikallisessa ihan tuelta.

valot ja valssit on kotona.

Mutta sinne jotta tota vaan.

Tarkoitatko tuota standuppia Lempäälän Paikallisessa, että soitat siellä, vai että esität
siellä stand up-komiikkaa?
rintapek
07.11.2007 01:19:26

Opettele kaksi asiaa.:
-vittuilun taito

Nuo kun on oppinut, niin tietysti olisi hyvä auttavasti opetella laulamaan/soittamaan jotain instrumenttia.
Sitten ei kun bändiin.
One kind of music only - the good kind
isojussi
07.11.2007 02:03:02
Tarkoitatko tuota standuppia Lempäälän Paikallisessa, että soitat siellä, vai että esität
siellä stand up-komiikkaa?

Mun stand up-rutiiniin kuuluu melkein enempi laulua, kun juttua.

Vittu se oikeestaan mitään stäntuppia o - perinteisempää humööriesaa - mutta nääs kun nykyaikana pitää olla standuppia.

Tai han siinä sitäkin - keikkee sekasin - standuppia, kupletteja, vitsejä, lauluparodioita.....
Lennu
07.11.2007 07:27:55

Opettele kaksi asiaa.:
-vittuilun taito

Tää oli ihan mahtava, komppia tuvelta.
Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa:
Tunne Lennut.
-JCM
baron
07.11.2007 07:29:43

Nuo kun on oppinut, niin tietysti olisi hyvä auttavasti opetella laulamaan/soittamaan jotain instrumenttia.
Sitten ei kun bändiin.

Keikoillahan nuo oppii!
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
Musiikkia korville
07.11.2007 08:27:45

Varttia vaille, tulee muuten liian lyhyitä settejä!!

OT
Tähän on pakko kommentoida, enkä sillä, että sonikki olis tosissaan ollu, mutta kun niin moni muu joskus on...
Jos meillä tauko alkaa 20 vaille, niin se loppuu noin 5 vaille. Jos se alkaa 10 vaille, niin se loppuu noin 5 yli... Pistää vit*ttamaan se, jos joku tulee napisemaan että " kun tauko alko 20 vaille", tms. Toinen juttu on se, että nuo valittajat on useimmiten henkilökuntaa, mutta kattokaapas yleisöä; kyllä sielläkin yks jos toinen tsekkaa kellon heti kun bändi lähtee tauolle. Olisko sitten parempi laittaa poikki sillon 15 vaille, riippumatta siitä, monesko biisi on menossa ja missä kohtaa biisiä ollaan?.. V*ttu!
By: MK
half
07.11.2007 08:47:30
No mä olin tänä iltana neljä tuntia humppabändin treeneissä että meistäkin tulisi tanssimuusikoita. Toivossa on hyvä elää:-)

Edit: Huomenna sitten jazz-tunnille että tulisi jazzmuusikko ja rokkitreeneihin että tulisi rokkimuusikko:-)

Sä otat varmanpäälle.
Fuzzy Boner
07.11.2007 08:55:35
Mun stand up-rutiiniin kuuluu melkein enempi laulua, kun juttua.

Vittu se oikeestaan mitään stäntuppia o - perinteisempää humööriesaa - mutta nääs kun nykyaikana pitää olla standuppia.

Tai han siinä sitäkin - keikkee sekasin - standuppia, kupletteja, vitsejä, lauluparodioita.....

Mä oon ollu kattoo Jussin privakeikkaa vähän aikaa!
sonic77
07.11.2007 09:01:52
OT
Tähän on pakko kommentoida, enkä sillä, että sonikki olis tosissaan ollu, mutta kun niin moni muu joskus on...
Jos meillä tauko alkaa 20 vaille, niin se loppuu noin 5 vaille. Jos se alkaa 10 vaille, niin se loppuu noin 5 yli... Pistää vit*ttamaan se, jos joku tulee napisemaan että " kun tauko alko 20 vaille", tms. Toinen juttu on se, että nuo valittajat on useimmiten henkilökuntaa, mutta kattokaapas yleisöä; kyllä sielläkin yks jos toinen tsekkaa kellon heti kun bändi lähtee tauolle. Olisko sitten parempi laittaa poikki sillon 15 vaille, riippumatta siitä, monesko biisi on menossa ja missä kohtaa biisiä ollaan?.. V*ttu!

Käsitit, mitä ymmärsin. Tuo mullakin asiassa oli taustalla kiteytettynä.

Joo, mutta tansimuusikon valmistusohjeet: verneriä ja colberttia sopivasti sekoitettuna, vähän keskikuralla plantrattuna
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
isojussi
07.11.2007 09:38:30
Mä oon ollu kattoo Jussin privakeikkaa vähän aikaa!

Se vaatiikin tollasen vahvan luonteen...
vesku.ka
07.11.2007 11:06:46
Sitten ei kun bändiin.

Joskus riittää se, että omistaa pa-kaluston ja tila-auton.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
Sertzo S
07.11.2007 11:23:02

ja vielä basson
poppamies
07.11.2007 11:27:21

...ja vielä basson

Hetkinen! Minulla on kaikki nuo ulkonaiset avut. Ja bändejäkin on kaksi. Todella helpottava kuulla ettei tarvitsekaan osata soitaa mitään.
G strings are for strippers!
jjussila
07.11.2007 12:13:01
Käsitit, mitä ymmärsin. Tuo mullakin asiassa oli taustalla kiteytettynä.

Joo, mutta tansimuusikon valmistusohjeet: verneriä ja colberttia sopivasti sekoitettuna, vähän keskikuralla plantrattuna

Ja ravistettuna ne kaikki km:t pitkin isiemme maata....
..ei helev...olisko noin?.....
Tankero
07.11.2007 12:28:25
Kenties sarjoista parhain.

Kylläpä kyllä.
Varmasti, vissiin.
Tankero
07.11.2007 12:30:41
OT

Komppia komppia
Varmasti, vissiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)