Aihe: Hartke Piggy Backista.
1
Morhange
06.11.2007 23:24:06

Elikkäs.. Siis oisko kellään minkään näköistä kokemusta tuosta kamppeesta? Ku kiinnostaa tuo niin vaan maar pirusti! Haullakaan ei oikeen kummia löydy.. :/ Joten, ystävällisesti vois joku jotain tuosta sanoa? Ja heviähän soittelen että olis kiva tietää onko vahvarin omasta säröstä mihinkään.. Kiitos!

Ja linkki vielä Thomannille:
http://www.thomann.de/fi/hartke_piggy_back_gitarrentopteil_mit_box.htm
Meillä on PA, meillä on bussi. Niitä ei meiltä kukaan vie!
Siippari
06.11.2007 23:33:52
Itse tuosta samasta kyselin täällä joskus... joskus.

Ihan hyvää kommenttia siitä tuli, aika yleistä tosin. Särö kuulemma ok, kaikua ei kummoiseksi mainostettu.

Itse en ole myöskään vain kokeilemaan päässyt tuota, olisi hauska tosissaan joskus sitä luukuttaa testimielessä vaikka nykyisin erilaista vehjettä hankkimassa itse. Jos meinaan ovat samaa tasoa kuin bassovehkeet, niin ristus että voisi hinta ja laatu kohdata kuluttajan mukavassa paketissa ;)

Jos jollain on tuosta omia kokemuksia niin minäkin haluaisin kuulla lisää, vaikka soundi näytteitä peliin ^_^
Umas
06.11.2007 23:40:33

Pysyisin kaukana.
Stoner to the boner
Siippari
06.11.2007 23:41:45
Pysyisin kaukana.

Perusteletko pikkasen, onko jotain kokemusta noista?
marcuz
06.11.2007 23:52:40
Siellä arvioita: http://reviews.harmony-central.com/ … roduct/Hartke/Piggy+Back+Combo/10/1
Mielenkiintoiselta peliltä vaikuttaa.
Hitaasti, mutta huonosti
Umas
06.11.2007 23:53:18

Perusteletko pikkasen, onko jotain kokemusta noista?

No ei se putki siellä etusessa mitään tee. Tohon laittaa 150 päälle niin saa vaikka valvekingin combon. Ja tuo 60wattia ei välttämättä kovakätisen rumpalin kanssa kuulu.
Stoner to the boner
Siippari
07.11.2007 00:40:41 (muokattu 07.11.2007 00:46:57)
No ei se putki siellä etusessa mitään tee. Tohon laittaa 150 päälle niin saa vaikka valvekingin combon. Ja tuo 60wattia ei välttämättä kovakätisen rumpalin kanssa kuulu.

Tekeehän sillä putkessa siellä etusessakin, ristus sentään. Ja tuohon 150€ päälle ei tuo kyllä Valve King 212 comboa esim millään ilveellä (itse en sitä pienempää ostaisi, tosin 212 meni juuri eteenpäin myyntiin iteltä, ihan hyvä värkki). Ja kyllä 60W on riittänyt vähän rakaammankin rumpalin läpi mitä itse olen törmäillyt.

Mutta joo, onko kellään omia kokemuksia tuosta? Ihan oikeita eikä "En pidä, en omista"-osastoa?

Edit. Tuon tähän pistetyn linkin perusteella kiinnostaisi entisestään päästä koittamaan tuota =/ Typerä kaupunki kun kyseisestä merkistä vastaavat ovat niin helkkarin saamattomia. Lupailivat 4kk sitten että parissa viikossa tulisi kokeiltava versio, ei ole näkynyt ei kuulunut.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)