Aihe: Mikä fuzz..
1
Timothy
05.11.2007 22:56:13
Elikkäs haluaisin fuzzin joka sopisi moneen tyyliin, lähinnä hendrixit ja toisaalta matt bellamyt pitäisi mennä. Mulla on se zoom ultra fuzz, mutta oon nyt huomannu etten ole oikeen saanut siitä miellyttävää soundia, mikä lie syy. Ehdotelkaas siis jotain fuzzeja.
Ei elämästä ole kukaan hengissä selvinnyt
cruel_destiny
05.11.2007 23:02:43
Elikkäs haluaisin fuzzin joka sopisi moneen tyyliin, lähinnä hendrixit ja toisaalta matt bellamyt pitäisi mennä. Mulla on se zoom ultra fuzz, mutta oon nyt huomannu etten ole oikeen saanut siitä miellyttävää soundia, mikä lie syy. Ehdotelkaas siis jotain fuzzeja.

matthew bellamy versus hendrix on aika paha. hendrixillä oli käytössään fuzz face jota myöhemmin modifioitiin axis fuzziksi. bellamylla taas z-vex fuzz factory, joka on maailman ihmeellisin ufoilu masiina, josta hyvin harva, jos edes sen suunnittelija, ottaa selvää. Kummastakaan fuzzista ei saa toista, ainoastaan nimi yhdistää.
I eat rice and curry everyday surreal
tuluppa
06.11.2007 11:11:06

Fuzz factory on aika pirteä ilmestys fuzzien keskuudessa. Suoriutuu mun mielestä erinomaisesti myös perinnepörinöistä. Plussaa myös siitä, että se rutisee tarvittaessa 8bit nintendon tavoin. Osaa myös sanoa TVIIUU PÖLASDÖLÖDSLA VRUUM pöt pöt pöt kviiiiiiiii. Taitaa myös stonerin. Soundi on alusta loppuun erinomaisen reagoiva, salamannopea ja "oikea", mitään oleellista ei putoa matkalla. Huolii myös rinnallensa särön jos siltä tuntuu.
baba o riley
06.11.2007 15:24:23 (muokattu 06.11.2007 15:24:54)
Fuzz Factorystä saa itse asiassa aika hyvän Fuzz Face imitaation kunhan vaan saa nupikat oikeaan kohtaan. ebayssä on pyörinyt vanhoja germaanium fuzz facejä, jos sellainen löytyy niin hommaa pois. sittenhän on ikivihreä big muffi :)
Juntunen
06.11.2007 15:26:46 (muokattu 06.11.2007 15:27:01)

Fuzz factory on aika pirteä ilmestys fuzzien keskuudessa. Suoriutuu mun mielestä erinomaisesti myös perinnepörinöistä. Plussaa myös siitä, että se rutisee tarvittaessa 8bit nintendon tavoin. Osaa myös sanoa TVIIUU PÖLASDÖLÖDSLA VRUUM pöt pöt pöt kviiiiiiiii. Taitaa myös stonerin. Soundi on alusta loppuun erinomaisen reagoiva, salamannopea ja "oikea", mitään oleellista ei putoa matkalla. Huolii myös rinnallensa särön jos siltä tuntuu.

Joo Zvexin FF:n soundipaletti on kyllä erittäin mielenkiintoinen, mutta todellisesta käyttökelpoisuudesta voi olla montaa mieltä. Tai sitten en vaan ole tarpeeksi kokeellinen ja innovatiivinen kitaristi. =)
Dian on bändini, täältä löytyy blogini.
Valdemart
06.11.2007 16:07:01

Guitarfanissa oli Kiven laaja artikkeli fuzzeista. Guitarfanin nettisivuilla on soundi näytteet vissiin kaikista pedaaleista, joita vertailtiin. En vain tässä kiireessä muista sitä sivua, mutta Google auttaa.
You Can't Put Your Arms Around a Memory
Kivijalka
06.11.2007 17:47:58
Ei välttämättä auta ketjun aloittajaa mutta tuo Duncan Tone Stack Calculator on kyllä mukava ohjelma. Sitä apuna käyttäen olen modaillun hassunhauskoja jekkuja Big Muffiin.

http://www.duncanamps.com/tsc/
Timothy
06.11.2007 19:17:16
No ostinpa tänään ibanez fz7 fuzzin, ihan kelpo laitos. Testasin myös bossin jotain futsia, mutta ei säväyttänyt. En kyllä tiedä vääntyykö tuo iba siihen hendrixiin niin hyvin kuin se fuzzface, mutta muset onnistuu ainakin.
Ei elämästä ole kukaan hengissä selvinnyt
Jucciz
06.11.2007 19:34:10
Tänään hain postista MI Audion Neo Fuzzin ja tuntus kyllä yhtäkkiä lähtevän niin paljon erilaisia fuzz-soundeja tuosta, etten ole mistään futsista aiemmin saanut. Saatan äänitellä jossain vaiheessa jotain, vaikka noiden sivuilla on valmiiksi aika hyvät pätkät.

http://www.miaudio.com/NF1.htm
Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_
GuitarFan
06.11.2007 20:32:32

Guitarfanissa oli Kiven laaja artikkeli fuzzeista. Guitarfanin nettisivuilla on soundi näytteet vissiin kaikista pedaaleista, joita vertailtiin. En vain tässä kiireessä muista sitä sivua, mutta Google auttaa.

www.guitarfanclub.fi ja sieltä vasemmalta pedaalikirjasto ja fuzz-pedaalit. Nyt voi pedaaleja kuunnella hieman käytännöllisemmin, kun voi scrollata suoraan kaikki pedaalit.
www.guitarfanclub.fi
baba o riley
06.11.2007 21:03:53
eh'n graafinen fuzzi on muuten tosi kelpo vempain kans. siitä ei paljon keskustella vaikka se tulisi kyllä jo liittää kärkifuzzeihin :)
McNulty
06.11.2007 23:16:12 (muokattu 06.11.2007 23:17:05)
Tänään hain postista MI Audion Neo Fuzzin ja tuntus kyllä yhtäkkiä lähtevän niin paljon erilaisia fuzz-soundeja tuosta, etten ole mistään futsista aiemmin saanut. Saatan äänitellä jossain vaiheessa jotain, vaikka noiden sivuilla on valmiiksi aika hyvät pätkät.

http://www.miaudio.com/NF1.htm

Miulta komppi tälle vermekselle!

eh'n graafinen fuzzi on muuten tosi kelpo vempain kans. siitä ei paljon keskustella vaikka se tulisi kyllä jo liittää kärkifuzzeihin :)

Se on kookas ja kömpelö, vaikkakin soundiltaan ihan jees.
Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin!
baba o riley
07.11.2007 10:33:06
Se koko eh'issa on kyllä yks juttu tosiaan. Mulla on floorboardissa vanhoja ehoita 5kpl, kaikki isoja ku faan , ja kyllä boardille tuleekin kokoa :)) Mut mitä ei soundin eteen tekis :) eiks ole sairasta!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)