Akku 04.11.2007 02:13:47 | |
---|
eli mitkä kaupat myy keskustassa/helsingissä Zildjianin peltejä? |
MJP 04.11.2007 03:30:07 | |
---|
eli mitkä kaupat myy keskustassa/helsingissä Zildjianin peltejä? DLX, Albertinkadulla. Huumorimielellä lisää paskaa housuun! |
hansakemanelius 04.11.2007 10:48:55 | |
---|
eli mitkä kaupat myy keskustassa/helsingissä Zildjianin peltejä? Levytukku on yleensä myynyt edullisimpaan hintaan. Joo nej .... |
fabarm 04.11.2007 18:36:47 | |
---|
Levytukku myy T-kaupan hintaan. Suosittelen. Harva on seppä syntyessään,eikä kovin moni vielä kuollessaankaan. |
Ihmepoika 05.11.2007 18:55:11 (muokattu 05.11.2007 18:55:49) | |
---|
Paljon kattavampi valikoima on tarjolla DLX:ssä (Levytukussa pari ständillistä, DLX:ssä seinällinen), se kun tuo Zildjiania maahan. Hassua kyllä, ne hinnat ovat DLX:ssä tosiaan korkeammat kuin Levytukussa. |
Roberto 06.11.2007 13:57:43 | |
---|
Hassua kyllä, ne hinnat ovat DLX:ssä tosiaan korkeammat kuin Levytukussa. On se kumma, notta ihan rahaakin haluavat kaupanteolla tehdä.. |
hansakemanelius 06.11.2007 15:32:13 | |
---|
On se kumma, notta ihan rahaakin haluavat kaupanteolla tehdä.. Mutta kyllä minä köyhänä muusikkona mieluummin maksan vähemmän kuin enemmän.... Joo nej .... |
Roberto 06.11.2007 16:35:18 | |
---|
Mutta kyllä minä köyhänä muusikkona mieluummin maksan vähemmän kuin enemmän.... No jos niiden muutamien peltien joukosta joku kiva löytyy ni eipä siinä. Aika usein vaan ei löydy ja joutuu maksamaan hippasen enempi. |
On se kumma, notta ihan rahaakin haluavat kaupanteolla tehdä.. Ja siellä Levytukussa varmasti tehdäänkin myyntihommaa ihan ajanviettomielessä, +/- 0 -tulos haaveena. |
Roberto 06.11.2007 20:36:48 | |
---|
Ja siellä Levytukussa varmasti tehdäänkin myyntihommaa ihan ajanviettomielessä, +/- 0 -tulos haaveena. No jos t-kaupan hintaan myy ei paljoa plussaa jää. |
Tarre 06.11.2007 21:59:57 | |
---|
No jos t-kaupan hintaan myy ei paljoa plussaa jää. Thomannin hinnat ovat kalliimpia kuin jenkeissä listahinnat... Eiköhän niillekin ihan kivasti pätäkkää käteen jää. Ovi saranoillaan kääntyilee, Tarre vuoteellansa. |
Pieni rumpalipoika 06.11.2007 22:59:33 | |
---|
Jep Levytukusta ostanut ite kohtuuhintaan A-Customeita. DLX:stä oon jostain syystä saanut helvetin paskaa palvelua ne jokuset kerrat, kun oon sieltä yrittänyt jotain ostaa tai hintaa saada, ettei paljon nappaa siellä asioida. Viimeisin taisi olla tällainen tapaus (tosin on tästäkin jo aikaa): Soitto DLX:ään (Malmille) tuut tuut... DLX: DLX-Music Riku (nimi muutettu) Mä: Lauri terve, onks teillä Hard Casen 22" basaricasea? DLX: öhmmhhmm...tota en oikein muista...taitaa olla Mä: No otatko selvää, että onko DLX: öhmmhhmm...joo käyn kattoon --- tässä meni aikaa viitisen minuuttia --- DLX: öhmmhhmm...tota en mä ainakaan löytänyt Mä: No voitsä kattoo koneelta, löytyyks teiltä sitä jostain varastosta? DLX: öhmmhhmm...no mä katon Mä: Kato samal sille hinta sit kans DLX: öhmmhhmm --- kuuluu näppiksen naputusta ja öhmmhhmm DLX: öhmmhmm...joo näyttäis sitä sit olevanki jossain Mä: Paljon se maksaa? DLX: öhmmhmm...niin joo...ootas Mä: Hyvät Joulut sulle, moro! tuut tuut tuut tuut Ylläkuvatun voisi panna yksittäistapauksena vaikkapa tän heebelin kankkusen piikkiin, mut tosiaan se ei oo paljon vakuuttanu muutenkaan... Ja kyseisenä ajankohtana ei ollu Joulu lähelläkään : ) Rummut nurin ja nussimaan! |
Roberto 07.11.2007 08:08:47 | |
---|
Thomannin hinnat ovat kalliimpia kuin jenkeissä listahinnat... Eiköhän niillekin ihan kivasti pätäkkää käteen jää. Amerikan meininki. Ja laivalla atlantin yli plus alv. |
hansakemanelius 07.11.2007 09:44:57 | |
---|
tuut tuut tuut tuut DLX:n rumpumiehiltä (Rantanen ja Wahlström) olen saanut asiallista palvelua, eli kannattaa ainakin rumpuasioissa kääntyä näiden kavereiden puoleen. Joo nej .... |
Bacchus 07.11.2007 13:15:27 | |
---|
Thomannin hinnat ovat kalliimpia kuin jenkeissä listahinnat... Eiköhän niillekin ihan kivasti pätäkkää käteen jää. Ei kyllä ole. Jenkeissä listahinnat ovat todella härskejä, riippuen toki liikkeestä. Niistä sitten tingitään n. 40 % pois. Jos joku nyt sattuisi ihannoimaan Jenkkien hintatasoa, niin kannattaa ottaa huomioon se tosiasia, että USA ylläpitää matalaa verotasoansa ja korkeaa ostokykyänsä ulkomaisilla lainoilla. Jenkit ovat n. 300 miljardia velkaa esim. Kiinalle, joka ei enää suostu myöntämään hampurilaisenpurijoille halpoja lainoja. Asuntokriisi kolkuttelee jo ovilla, ja valtion budjetti sen kuin jatkaa alijäämäisenä. "Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää |
Tarre 07.11.2007 13:47:15 (muokattu 07.11.2007 13:54:51) | |
---|
Amerikan meininki. Ja laivalla atlantin yli plus alv. Vaikka pellit lähettäisi yksitellen postissa, niin alvin kanssakin kate on silti isompi, mikäli tuotteet tehtaalta samaan hintaan lähtevät. Kysymys kuuluu, onko Saksassakin myyntimäärät niin paljon pienempiä, että tuotteiden hinta on noin selvästi korkeampi? Tähän väliin pitää kyllä vielä sen verran lisätä, että jos kauppojen työvoiman sosiaaliturvamaksut (tai mitä lienevätkään) ovat selvästi halvempia ja kauppiaan tuloja verotetaan selvästi vähemmän niin sitä kautta Euroopan korkea hinnat voi ymmärtää. Ei kyllä ole. Jenkeissä listahinnat ovat todella härskejä, riippuen toki liikkeestä. Niistä sitten tingitään n. 40 % pois. Vertaileppa http://www.musiciansfriend.com/ ja Thomannin Zildjianin pellien hintoja. Musiciansfriendin listahinnat ovat melko tarkkaan 10 e Thomannin hintoja halvempia. MF tosin on omissa hinnoissaan tinkinyt juurikin tuon 40 % pois. Ovi saranoillaan kääntyilee, Tarre vuoteellansa. |
Bacchus 07.11.2007 14:51:51 | |
---|
Vertaileppa http://www.musiciansfriend.com/ ja Thomannin Zildjianin pellien hintoja. Musiciansfriendin listahinnat ovat melko tarkkaan 10 e Thomannin hintoja halvempia. MF tosin on omissa hinnoissaan tinkinyt juurikin tuon 40 % pois. Silloin Musiciansfriend on poikkeus. "Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää |
Aqualung 08.11.2007 17:51:53 | |
---|
On se kumma, notta ihan rahaakin haluavat kaupanteolla tehdä.. Kyllähän kauppias varmaan itse tietää mihin hintaan niitä tuotteita kannattaa myydä ja tuskin kukaan niitä edelleenkään persnetolla myy. Kauppiaan etuhan on tietysti ruikuttaa ja vedota asiakkaan tunteisiin siitä kuinka rehellisestä työstä ei enää makseta kunnon palkkaa. Itse en ainakaan ole huomannut, että kovin moni liike olisi joutunut laittamaan lappua luukulle Saksan markkinoiden avauduttua. Katteet ovat kuitenkin asettuneet hieman järkevämmälle tasolle, jonka seurauksena kauppiaat joutuvat tekemään hieman enemmän töitä elantonsa eteen. |
drum-monkey 09.11.2007 10:04:38 | |
---|
Jos joku nyt sattuisi ihannoimaan Jenkkien hintatasoa, niin kannattaa ottaa huomioon se tosiasia, että USA ylläpitää matalaa verotasoansa ja korkeaa ostokykyänsä ulkomaisilla lainoilla. Jenkit ovat n. 300 miljardia velkaa esim. Kiinalle, joka ei enää suostu myöntämään hampurilaisenpurijoille halpoja lainoja. Asuntokriisi kolkuttelee jo ovilla, ja valtion budjetti sen kuin jatkaa alijäämäisenä. Ja koko julkinen velka ylitti jo 9 biljoonaa (12 nollaa) dollaria. Jos "koko" talous perustuu tuhlaamiseen ja poliittisen vaikutusvallan käyttämiseen velan ottamiseksi (seuraa noidankehä), ei tulevaisuus näytä ruusuiselta. Vähän sama asia kuin suomalaisten tapa ottaa pikavippi ja maksaa se pois toisen firman vastaavalla. |