Aihe: Gt-8 muutama propleema.
1
Apaas
31.10.2007 08:19:02

Olen näitä jelppikerhosta kysellyt,eipä löyvvy apua.Joten.
Miten pystyn laittamaan bossin Control-pedaalin niin,että sitä painamalla minulla tulee samanaikaisesti päälle etuaste B eli sieltä säröä lisää,ja sitten kaiku ja delay.Eli soolosaundi.
Onko se mahdollista laittaa 3 eri toimintoa samalle pedaalille?Ohjekirjasta en löytänyt.
Ilman soosia ei rässi soi
hq
31.10.2007 10:52:29 (muokattu 31.10.2007 10:53:31)
Onko se mahdollista laittaa 3 eri toimintoa samalle pedaalille?Ohjekirjasta en löytänyt.

Onnistuu assign variable-toiminnolla. Siitä löytyy kyllä tietoa ohjekirjasta.
Apaas
05.11.2007 16:42:18

Hoi.ei ole nyt mahdollisuutta päästä ruuvvaamaan Bossia.
Olen kummastellut kun etuasteen presence-säätö ei vaikuta juuri ollenkaan.85 kuulee eron ja noin 15 mailla kuulee eron.

Onko FX-Chainilla merkitystä?Kuuluisiko sen olla siellä vasemmassa,kitaran päässä vai oikessa päässä?Verrattuna PODiin on ruuvvasmahdollisuuden särössä ja etuasteessa aikaköyhät.

Eli vaikuttaako FXchain ja missä paikassa etuasteen kuuluisi olla jotta vaikuttaisi?
Luulo on tiedon väärti
tommiot
05.11.2007 16:48:31
Olen kummastellut kun etuasteen presence-säätö ei vaikuta juuri ollenkaan.85 kuulee eron ja noin 15 mailla kuulee eron.

Onko FX-Chainilla merkitystä?Kuuluisiko sen olla siellä vasemmassa,kitaran päässä vai oikessa päässä?Verrattuna PODiin on ruuvvasmahdollisuuden särössä ja etuasteessa aikaköyhät.

Eli vaikuttaako FXchain ja missä paikassa etuasteen kuuluisi olla jotta vaikuttaisi?

Mulla on signaalitie ihan siinä järjestyksessä missä se on oletuksena kun uuden patchin alustaa. Paitsi FX1 ja FX2 paikat vaihtelee efektin mukaan.

Eri vahvarimallinnuksissa vaikuttaa vähän eri tavoin nuo etuasteen EQ-namiskat, mutta kyllä ne mun mielestä aina on tarpeeksi hyvin toiminu. Ja podiin verrattuna Bossissa on kyllä paljon enemmän säätövaraa, ihan oikeesti. Esimerkiksi EQ:ta löytyy etuasteesta, global, EQ ja sub-EQ, eli neljä kappaletta. Osa täysin parametrisia. Podissa on etuasteen EQ ja yksi nelialueinen puoliparametrinen... Ja siinä ei osalla vahvareista kyllä vaikuta yhtään ne etuasteen namiskat.

FX-Chainin paikka ei vaikuta mihinkään, jos sulla ei ole siellä mitään kiinni.

Näin mun mielestä.
Starlia
05.11.2007 16:57:55 (muokattu 05.11.2007 16:59:35)

Joissain vahvarimalleissa on pre-EQ ja toisissa post-EQ, eli koitapa vaikka Edge Leadilla ruuvailla, niin vivahteita löytyy kääntäessä nuppia.

Eri vahvarimallinnuksissa vaikuttaa vähän eri tavoin nuo etuasteen EQ-namiskat

Ja eikös ole niin, että jos mallinnuksen kohteessa ei ole presence-namiskaa, niin GT-8:n presence ei myöskään mitään tee?
FensonGibder
05.11.2007 21:22:06
Jos presence ei toimi missään patchissä niin numikka on rikki. Useimmissa patcheissä presencen asettaminen maksimille rikkoo tärykalvot..
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
Apaas
06.11.2007 00:08:43

Jos presence ei toimi missään patchissä niin numikka on rikki. Useimmissa patcheissä presencen asettaminen maksimille rikkoo tärykalvot..

Siis kyllä se toimii, on nollan ja 100 välillä jonniimoinen ero,mut seon oltava joko 0,50 tai 100 et jotai eroa kuulee.

Käytän marsun jmc800,Rectoa ja Triamppeja.
Luulo on tiedon väärti
nannne
06.11.2007 07:39:09

Aloittajalle: Siis etkö voi laittaa vaikka B kanavaa joka on höystetty säröillä kaiuilla ym, muuten samoilla asetuksilla?
FensonGibder
06.11.2007 11:45:27
Siis kyllä se toimii, on nollan ja 100 välillä jonniimoinen ero,mut seon oltava joko 0,50 tai 100 et jotai eroa kuulee.

Käytän marsun jmc800,Rectoa ja Triamppeja.

Kokeile suoraan takapanelista kuulokkeilla, josko efekti liukuisi tasaisemmin. Ero vahvistimeen herkkyyteen voi olla suuri.
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)