Aihe: Slash book
1 2 3
Geffen
06.11.2007 17:42:02

Nice boys don't play rock n' roll
Marlowe
06.11.2007 18:03:12 (muokattu 06.11.2007 18:06:07)
Sisällössä ei ole mitään eroa, eli osta se halvempi painos. Veikkaisin, että toinen opuksista on suunnattu britti- ja toinen jenkkimarkkinoille.
"Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto)
Geffen
06.11.2007 18:11:22

Veikkaisin, että toinen opuksista on suunnattu britti- ja toinen jenkkimarkkinoille.
Ai et britit saa maksaa vähän enemmän;D Vai meinaaks sitä et toisessa on jotain ilmauksia ja sanoja yms. britti tyyliin?
Marlowe
06.11.2007 18:17:46
Ai et britit saa maksaa vähän enemmän;D Vai meinaaks sitä et toisessa on jotain ilmauksia ja sanoja yms. britti tyyliin?

Slash-kirjan eri painoksissa ei varmaankaan ole sisällöllisesti tai tyylillisesti mitään eroa, mutta isojen, maailmanlaajuisten kustantamojen kiemurat voivat olla erikoisia. HarperCollins on vastannut toisen painoksen kustantamisesta, kun taas toisen takana on sen "alamerkki" HarperEntertainment.
"Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto)
Flash
07.11.2007 10:19:41

Onko kukaan vielä kerennyt lukemaan tuota kirjaa? Eli onko hyvä?
Live Music Is Better!
Joees
07.11.2007 12:47:33
Eilen Slash oli Conan O'Brienin vieraana kirjansa takia. Hirveesti ei kirjasta höpisty tosin.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
timus
07.11.2007 13:12:23
Eilen Slash oli Conan O'Brienin vieraana kirjansa takia. Hirveesti ei kirjasta höpisty tosin.

mut hieno oli se Slashin idea Paradise Cityn kertosäkeeksi :-)
Hello Cleveland!!!!
Joees
07.11.2007 13:15:58
mut hieno oli se Slashin idea Paradise Cityn kertosäkeeksi :-)

Heh, juu.

Mutta, pitäisi ehkä joskus yrittää tuo kirja hommata.
Hello punks!
Pendulum
07.11.2007 13:26:59
Geffen
07.11.2007 16:24:40

http://www.youtube.com/watch?v=Dk7bucKxLbs

Slash Conan O' Brienissa.

Paras haastis ikinä^^ ;D
Joees
07.11.2007 16:46:46
Paras haastis ikinä^^ ;D

Näää, mun mielestä parempi on esimerkiksi se GnR aikainen haastis jossa haastattelua ei voitu alottaa ennen kuin Slash sai aurinkolasinsa päähän, joiden kanssa se sitten sähläs siinä. Ja lisäksi sähläsi kaikkea muutakin. Ah, pitäisikin tsekata se uudestaan josko löytäisi.
Hello punks!
Geffen
07.11.2007 20:50:38

Näää, mun mielestä parempi on esimerkiksi se GnR aikainen haastis jossa haastattelua ei voitu alottaa ennen kuin Slash sai aurinkolasinsa päähän, joiden kanssa se sitten sähläs siinä. Ja lisäksi sähläsi kaikkea muutakin. Ah, pitäisikin tsekata se uudestaan josko löytäisi.
Tarkotin Conanissa paras;)
santa
08.11.2007 09:22:30
onko tietoo suomennuksesta? likehän on näitä tehnyt aikaisemmin? myöskin tommy leen tommyland kirja ja nikki sixx heroin diares kiinostaisivat. onko kellää tietoo onko kukaan suomentamassa yhtäkään näistä?
Zakk
08.11.2007 11:12:54
On nyt tommoset 100 sivua tullu luettua eli viidennes, ihan hyvä kirja, tosin ite olen niin kovasti aina fanittanut, että saattaa jotenkin vaikuttaa asiaan ;)
"Where there's a whip there's a way"
Geffen
08.11.2007 11:29:01

onko tietoo suomennuksesta? likehän on näitä tehnyt aikaisemmin? myöskin tommy leen tommyland kirja ja nikki sixx heroin diares kiinostaisivat. onko kellää tietoo onko kukaan suomentamassa yhtäkään näistä?

Veikkaan ettei kirjaa julkaista suoeksi. Mutta jos julkaistaan, ostan sen ehdottomasti. Vaikka saan ihan lähi päivinä postissa englanninkielisen.
Geffen
08.11.2007 11:30:20

On nyt tommoset 100 sivua tullu luettua eli viidennes, ihan hyvä kirja, tosin ite olen niin kovasti aina fanittanut, että saattaa jotenkin vaikuttaa asiaan ;)

Mäkin^^ Kenties parhaita kitaristejä koskaan, vaikkei olekkaan kovin hyvillä sijoilla top100 listoilla.
nahkalipsi
10.11.2007 11:02:41
tilasin ton play.comista ja makso posteineen jotain 20e, eli ei tod paha.

~150 sivua lukenu ja määrää ehkä eniten maailmassa. Tällaiselle "vanhan ajan" GNR-fanille aivan ehdotonta luettavaa.
Tosin pelkään, että kun aletaan puhumaan VR-jutuista loppuu mielenkiinto. Mutta nuo lapsuus- ja GNR-alkuajat on aivan helvetin mielenkiintosta.

thesuperficial.comia lainatakseni
Im pretty much going to throw away my copy of the Bible. Wont be needing that anymore. Thanks, Slash!
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you
aasit
10.11.2007 13:05:42
... vaikkei olekkaan kovin hyvillä sijoilla top100 listoilla.

Tämmösenä välikommenttina voisin sanoa että esim. Rolling Stonen se "100 Greatest Guitarists of All Time" on kyllä aika naurettava. Vaikka joku Johnny Ramone nyt omalla tavallaan olikin rankka, niin kyllä EVH ja Gilmour vaikka on monin verroin kovempia (molemmat sijoittuvat reilusti alle 50 "parhaan" alapuolelle). Slashia en edes löytänyt sieltä listalta, liekö sitten niin hyvä että menee jopa noiden sadan parhaan yläpuolelle ;).
Geffen
10.11.2007 13:54:10

Tämmösenä välikommenttina voisin sanoa että esim. Rolling Stonen se "100 Greatest Guitarists of All Time" on kyllä aika naurettava. Vaikka joku Johnny Ramone nyt omalla tavallaan olikin rankka, niin kyllä EVH ja Gilmour vaikka on monin verroin kovempia (molemmat sijoittuvat reilusti alle 50 "parhaan" alapuolelle). Slashia en edes löytänyt sieltä listalta, liekö sitten niin hyvä että menee jopa noiden sadan parhaan yläpuolelle ;).
Niin! Ei noihin listoihin oo uskomista. Ne on lähinnä jonku "Kitaristi_eksertin" oma mielipiteen perusteella tehty lista. Joista aina puuttuu lukuisia loistavia nimiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)