Aihe: Rhiannan Umbarella on vuosituhannen menestynein kappale?
1 2 3 4
Nöksö
06.11.2007 13:41:31 (muokattu 06.11.2007 14:26:36)
Näin kerran ton videon jossain pizzamestassa, tuli MTV:ltä kun venailtiin pizzoja. Voin hyvin kuvitella että on kovasti myyty, kohtuu tarttuva zipale. Ja tosiaan threadin aloittajalla molemmat nimet väärin, esittäjä on Rihanna ja biisi Umbrella.

Ärsyttävää musiikkia..sitä perus nigga-ketkutusta. Ehkäpä tälläsiä sais olla kuitenkin vielä paljon enemmän, olis mahtavaa jos rockista olisi huutavaa pulaa ja omat tuotokset olisi suorastaan ainutlaatuisia ja taiteellisia.

Edit: tsiigasin tän coverin http://www.youtube.com/watch?v=TvC6VS4Np4U tosta ja sen innoittamana katsoin noin minuutin sitä alkuperäistä. Jätkät tekee aika hyvää pilaa siitä nigga beyatch-meiningistä =D Ihme huorausta kyllä se alkuperänen, tai siis muhun ei pure niinku ei lainkaan toi missä noi mimmit on niin totaalisen tyrkyllä. Rupean vihaamaan biisiä kuin biisiä kun ne videot on AINA tota samaa ja toi arvomaailma on jostain niin ihme planeetalta. Sanomattakin selvää että kun noille biisit tehdään valmiiksi niin kyse on "hiukan" ulkomusiikillista seikoista esittäjää valittaessa.

Pro jätkiä ne kyllä jotka tekee noita biisejä, ei vaan ihan oikein mun genreä.

no kai laulaja tekee biisistään omansa näköisen mutta kuten sanottu, tätä nigga-ketkutusta oli tarjottu ensin Britneylle. Kai se white trash sitten riittävän lähelle nigga-ketkutusta menee.
Gee-
06.11.2007 21:09:41

Ei mun mielestä. Samalta artistilta se Shut Up and Drive on ainaskin parempi. Ja kun vuosituhat on nyt vasta melkosen aluillaan, joten ei nyt ihan vielä voi julistaa vuosituhannen parhaaksi biisiksi. Ehkä vuosikymmenen korkeintaan.
"The bottom line - you shouldn't be gay!" -http://lovegodsway.org/
kimurantti1
06.11.2007 21:19:54 (muokattu 06.11.2007 21:20:29)
Britneyn Toxic on parempi. :-)

Mä voin ihan ylpeänä sanoa, että puhuttiinpa sitten räpistä, rokista, jazzista tai klasarista, niin mulla ei oikeasti ole kovin monia inhokkeja. Täytyy silti tunnustaa, että Umbrella on yksi ärsyttävimmistä kipaleista joita olen kuullut.
Juhani
06.11.2007 22:57:02

Tuolta livepätkää:

http://msninconcert.msn.com/music/Rihanna/fi-fi/artist.aspx

No huh.. En oikeen osannut arvostaa ennen tota livepätkää.

Tietty tämä on ehkä vuosituhannen "kaupallisesti menestynein" kappale. Ja se taas ei ole mikään itseisarvo jos puhutaan musiikista tai sen arvosta, pelkkä ilmiö.
Tee
06.11.2007 23:16:39
No huh.. En oikeen osannut arvostaa ennen tota livepätkää.

Tietty tämä on ehkä vuosituhannen "kaupallisesti menestynein" kappale. Ja se taas ei ole mikään itseisarvo jos puhutaan musiikista tai sen arvosta, pelkkä ilmiö.

Joo en tiiä. Meikästä aika kovaa menoo tossa shut up and drivessä esim. Pakko myöntää että itsekin ruvennu tykkäämään. Ennenkaikkea meikästä toi oikee bändi takana tekee paljon.
It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
Nieby
06.11.2007 23:22:36
En hauku. Rihanna ja Avril Lavigne= tän hetken kovinta kamaa mitä MTV tarjoaa. Ja Britney tietysti. Jos ei Headbanger's Ballia lasketa..
Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me. Saatana saapuu nurkan takaa. "Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne www.hardoxrock.com
Juhani
07.11.2007 01:17:32

Joo en tiiä. Meikästä aika kovaa menoo tossa shut up and drivessä esim. Pakko myöntää että itsekin ruvennu tykkäämään. Ennenkaikkea meikästä toi oikee bändi takana tekee paljon.

Totta. Usein on päinvastoin. Levyllä kuulostaa hyvältä, mutta ei toimi livenä. Varsinkin tämänkaltaisessa musiikissa.
Joees
07.11.2007 01:27:07
En hauku. Rihanna ja Avril Lavigne= tän hetken kovinta kamaa mitä MTV tarjoaa. Ja Britney tietysti. Jos ei Headbanger's Ballia lasketa..

Eniten mua muuten MTV:ssä huvittaa tuo headbanger's ballin juontajakaksikko. Tuttu perhana on juontamassa, hoho. Hemmetin hyvä vitsi. No, ulkonäöllä pääsee sanon ma, sitä sillä kyllä on...
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Tilumiässs
07.11.2007 04:07:46
"Rhiannan Umbarella on vuosituhannen menestynein kappale?"
Bluespatut raivoissaan...
Kahta en vaihda: Neloselta ykköselle ja vauhdista pakille
mr_b
07.11.2007 18:32:30

"Rhiannan Umbarella on vuosituhannen menestynein kappale?"
Bluespatut raivoissaan...

Bluespatut :-D

(Jos niinkuin minua tarkoitit)
Softer, worse, slower, weaker.
depe
07.11.2007 22:52:50
Musta tää on aika hyvä: Mandy Moore - Umbrella
http://www.youtube.com/watch?v=ZDbRlon8aqI

Siis tuollaisena versiona tuo on ihan nätti ja hyvä biisi.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
StJerky
08.11.2007 09:22:15
Umbarella ei haittaa minua lainkaan. Olen kuullut sen kahdesti ja nähnyt kaksi eri videota, molemmat täällä. Radiota en kuuntele ja MTV:tä ei näy.
aivokuolio
08.11.2007 14:15:57
Tuo emoversio oli eka Umba umba umba rella minkä kuulin kokonaan.
VIISIKKO.
elais
08.11.2007 14:41:00
Nyt kun kuuntelin biisin ilman videota ja ulkoisia ärsykkeitä, huomasin että lauluun on pistetty jostain syystä hervottomasti kaikua. Ja munsta tuo alun räppiosio on turhimpia keksintöjä tuohon kappaleeseen.
Pendulum
08.11.2007 14:44:37
Nyt kun kuuntelin biisin ilman videota ja ulkoisia ärsykkeitä, huomasin että lauluun on pistetty jostain syystä hervottomasti kaikua. Ja munsta tuo alun räppiosio on turhimpia keksintöjä tuohon kappaleeseen.

Jep. Ton räppäyksen ois voinu tosiaan jättää väliin. Muuten kappale on tosiaankin jos ei tämän vuosikymmenen, niin ainakin tämän vuoden parhaimpia popbiisejä.
tcitc
08.11.2007 15:04:10
Thaimaassa tuo ainakin soi sen linkin parkin biisin kanssa koko ajan peräkkäin jossain yömarkkinoilla ja kauppakeskuksissa. Mut mitenkä lie laillisia versioita ne jotka siellä soi :D
Meisseli
09.11.2007 13:03:20

Loistobiisi!
www.strangefruit-band.net www.groovinghighallstars.com www.ketolajawitikainen.com Syksyistä meininkiä.
stickyfinger
09.11.2007 15:21:35
Tarttuva pop-biisi, mikäs siinä. Ja kuten mainittu, biisin koukku on nerokas, "ela - e - e - e". Kuinkahan moni ralli lähitulevaisuudessa tulee käyttämään tuota samaa "hidastus"-kikkaa biisin laulukoukkuna.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Joees
09.11.2007 15:56:12
Musta tää on aika hyvä: Mandy Moore - Umbrella
http://www.youtube.com/watch?v=ZDbRlon8aqI

Siis tuollaisena versiona tuo on ihan nätti ja hyvä biisi.

Tää on kyllä mun mielestä paras versio minkä olen kuullut tästä virrestä. Pieksi laulaja myös alkuperäisen laulajan aika hyvin. Mut makuasiota sano.

Tällä oli sopivasti flirttiäkin laulussa mun mielestä, ilman että se kuulosti huorameiningiltä.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)