Aihe: uusi väri kitaraan??
1
hullu_ukko
05.11.2007 23:05:16
elikkä kaivoin kuvassa olevan kitaran taasen esiin ja totesin ettei väri oikein hivele silmiä..joten voiko uudelleen maalata??

Voi.

vaikuttaako sointiin vai pilaanko koko vehkeen??

Jos nyt sitä operaatiota ei uskomattoman pahasti kämmi, niin ei sen soittimen siitä pitäisi kärsiä. Eniten huolehtisin tuossa tapauksessa siitä jälleenmyyntiarvosta. Vanhempia japanilaiskitaroita kun arvostetaan ainakin tietyissä piireissä enemmän orkkiskuosissaan.

ja sitten vielä kokemuksia roland cube20x vahvarista??kannattaako ostaa kotisoitteluun??

Cubet on hyvää kamaa kotisoitteluun. Kannattaa kuitenkin testata niiden rinnalla vaikkapa Voxin Valvetronix-sarjalaisia.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
anssopikasso
06.11.2007 11:39:08
Elä missään nimessä mene maalaamaan tuota kitaraa jos meinaat siitä saada myydessäsi rahaa kouraan. Nuo vanhat japanin Charvelit on melko kuumaa kamaa, mutta jos maalaamaan menet niin myyntiarvo laskee roimasti, samalla pyynti voi vähentyä paljonkin.
"Paskaa voi syödä vain niin paljon ennenkuin alkaa oksettamaan." -Maelstorm @ M.Net
ankkiz
06.11.2007 14:22:46

Näyttäisi olevan niin hyvässä kunnossa, että itse laittaisin rahoiksi.
Tilalle ostaisin sitten JO raiskatun charvelin halvemmalla, tai sitten jonkun ihan muun, jos merkillä ei ole väliä.
Myy mulle kitaravahvistin! (ks. Tori-ilmoitukseni) Myy mulle kakkoskitara/basso! (ks. Tori-ilmoitukseni) Myy mulle mummos! (ks. äsken)
year1975
07.11.2007 09:25:39
joo aikani tuumailtuani päätin jättää maalaushommat väliin..onhan se orkkis aina orkkis kuitenkin...täytyy hankkia joku muu sille kaverix...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)