pekkamaa 05.11.2007 19:02:09 | |
---|
Auttakeepas vanhaa soittajaa ja kertokaa mikä olis tällä hetkellä mielestänne paras kitaracombo kun tarvitaan todella laadukas puhdas saundi. Mileluummin putkikone ja tehot siinä 40-50W. Ei siis mitään mallintavia. Ammattikäyttöön tulisi, mutta olen aika ulkona siitä, mitä nykyisin on tarjolla.Entinen Fender Hot Rod Deluxe alkaa jotenkin tympiä. Kitara on strato. |
mailbag 05.11.2007 19:35:30 | |
---|
vox? Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
esprit de corps 05.11.2007 19:51:48 | |
---|
"Te olette kulkeneet tien madosta ihmiseen, ja paljon on teissä vielä matoa." |
rytilahti 05.11.2007 20:16:10 | |
---|
Auttakeepas vanhaa soittajaa ja kertokaa mikä olis tällä hetkellä mielestänne paras kitaracombo kun tarvitaan todella laadukas puhdas saundi. Kyllä nyt on vähän sama jos opettaisi isää naimaan. :) 25 vuoteen on tuskin tehty yhtään hyvää tai kiinnostavaa vahvistinta. Ainakaan järkevään hintaan. Toki jotain putiikki vahvistimia mut niillä hinnoilla ostaa jo jonkun klassikon mikä on ollut liikenteessä 40 vuotta. Kertoo jotain laadusta. Samat koneet kun aina 60-70-Luvun Voxit ja Fenderit varmastikkin ovat parhaita. Sitä kun tajuaisi olla niin fiksu että ostaisi kerralla tommosen vanhan voxin tai fenkun niin ei tarvitsisi ikinä katua tai vaihtaa.. Tai sitten kova merkki voisi olla Hiwatt. Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!! |
Hyvä puhdas löytyy myös Englin Classic Tubesta. Ei tuo Fenderikään huono ole jos siihen vaihtaa jonkun järkevämmän elementin. Kannattaa kokeilla tuota ennen vahvistimen vaihtoa. KYLMÄ KAHVI KAUNISTAA, MUTTA MAHA EI KESTÄ NIIN PALJON KUIN NAAMA VAATIS. |
pekkamaa 05.11.2007 22:16:38 | |
---|
Kiitos neuvoista. Tota Engliä joku soittaja jossain keikalla kehuikin. Pitää tsekata. Niin toi tarina noitten vanhojen styrkkareiden erinomaisuudesta pitää kyllä paikkansa, mutta on se vaan kumma juttu, että ne ei silloin tuntuneet kummoisilta ja eroon piti päästä kun tehtiin uusia hienoja keksintöjä. Niin se maailma muuttuu. Oon mä kyllä vuosien mittaan kuullut todella hienosoundisia uusiakin putkikoneita ja ihan paskoja vanhoja twinejä ynnä muita, että ei se ihan niin simppeliä ole. Ainoa verme, jonka hävittämistä olen oikeasti katunut oli virheettömässä kunnossa oleva Rolandin JazzChorus 50. |
pekkamaa 08.11.2007 09:56:47 | |
---|
Löytyi ja ostin: Koch Studiotone. Kiitos vinkeistä. |