Nuages 05.11.2007 18:01:26 | |
---|
Tietääkö joku miksi se Vortex ei saanut raahattua persettään sinne keikalle? "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
J.L 05.11.2007 19:03:12 | |
---|
Tietääkö joku miksi se Vortex ei saanut raahattua persettään sinne keikalle? Jotain perhesyitä kai kuulemma... |
luopio 05.11.2007 19:14:27 | |
---|
Offtopic: Hellhammeriahan ei kaiketi tuo ideologiapuoli juuri kiinnostanut edes Mayhemin aikaan. Gaahlilla puolestaan luulisi olevan suurempiakin huolenaiheita ideologian ja uskottavuuden suhteen niin kauan kuin hän esiintyy J.R.R. Tolkienilta napatun nimen alla. No jälkimmäistä en kyllä kielläkkään, mutta kyllä asia ihmetystä herättää kun muistelisin, että Gaahl haukkui aikaanaankin jonkin kotimaisen musiikkilehden julkaisussa dimmuja avoimesti posereiks. Ehkä ne ei ookkaan sitten enää. Tai sitten se ei haittaa. Hienoa. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Meikälääsen kaveri taas ties päteä että Vortex sairastu maanantaina, kolmannen kaveri tietää varmaan sanoa vielä jotain muuta. "Paskaa voi syödä vain niin paljon ennenkuin alkaa oksettamaan."
-Maelstorm @ M.Net |
BMF 06.11.2007 12:27:58 | |
---|
No jälkimmäistä en kyllä kielläkkään, mutta kyllä asia ihmetystä herättää kun muistelisin, että Gaahl haukkui aikaanaankin jonkin kotimaisen musiikkilehden julkaisussa dimmuja avoimesti posereiks. Ehkä ne ei ookkaan sitten enää. Tai sitten se ei haittaa. Hienoa. Jos se nyt näki ton uuden videon ja tuli toisiin aatoksiin. "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." |
nekronaut 19.12.2007 00:50:54 | |
---|
Kyllä on soittanut, vuonna 1992. Keikoilla vain tosin. Wrath of the tyrant, biisi moon over kara-sher tms, (ei voi muistaa kun en oo moneen vuoteen kuunnellu), joku tiesi joskus kertoa että hellhammer soitteleepi siinä biisissä... Huom, tämä siis vain joku vanha läppä jostain... |
-Cale 07.07.2008 11:02:44 | |
---|
|
Turmis 07.07.2008 22:03:44 | |
---|
En tiedä onko kyseessä sallittu laina vai plagiaatti mutta epäselvyyttä samankaltaisuudesta ei varmastikaan ole. Hmm, lieneekö kyseessä Stian Aarstadin "sävellys".. :D Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista. |
-Cale 07.07.2008 22:51:51 | |
---|
Hmm, lieneekö kyseessä Stian Aarstadin "sävellys".. :D Ilmeisesti juu. |
PurpleCandle 09.07.2008 09:28:24 | |
---|
Kuka on M. Lunde? Puritanian vokaaleitten vaikuttaja vai kuka. Siellä lukee kansissa Silenoz ja M. Lunde. ..järven jäällä kirves soi.. |
Asko.A 18.07.2008 19:56:06 | |
---|
Hehheh! Olen kuullut pari kertaa uuden sanonnan, että black-metal ei ole Tr00 jos sen kuunteleminen ei satu. Voi olla jotain perääkin, kun kuuntelee jotain vähän jotain esim. vanhempaa blackkia tai vastaavaa. Burzumin pari ensimmäistä levyä oli tätä. En tiedä onko nykyään kun en ole kuullut kun sitä sanotaan nykyään joksikin ''dark ambietiksi.'' Itse en tälläsestä mitään tiedä kun en blackia kuuntele tai soita :) |
ANtTIKRISTUS 19.07.2008 11:46:38 | |
---|
Olen kuullut pari kertaa uuden sanonnan, että black-metal ei ole Tr00 jos sen kuunteleminen ei satu. Eli nrj ja voice soittavat vain tr00 bläkkistä? No jopas on... |
Tomi_R 21.08.2008 19:42:50 | |
---|
|
-Grindår- 23.08.2008 15:52:59 | |
---|
pari kuukautta sitten vielä pidin dimmu borgirista, enää ei tule kuunneltua koska siinä on niin paljon "taukoja" joissa juuri otettu vauhti hidastuu melodiseksi:( olen siirtynyt nopeampaan musiikkiin:L Odotan päivää kun pääsee eroon milleniumin kertakäyttökamoista... |
Askorbiinihappo 23.08.2008 15:58:55 | |
---|
pari kuukautta sitten vielä pidin dimmu borgirista, enää ei tule kuunneltua koska siinä on niin paljon "taukoja" joissa juuri otettu vauhti hidastuu melodiseksi:( olen siirtynyt nopeampaan musiikkiin:L Taidatkin olla Ushimir. I laugh under the weeping moon |
Ali 23.08.2008 17:06:53 | |
---|
pari kuukautta sitten vielä pidin dimmu borgirista, enää ei tule kuunneltua koska siinä on niin paljon "taukoja" joissa juuri otettu vauhti hidastuu melodiseksi:( olen siirtynyt nopeampaan musiikkiin:L Tässä olis taas allekirjoitusainesta. Harmi vain, että pidän nykyisestäni liika, mutta ehkä jollekin muulle kelpaa tämä nerous. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
|
Askorbiinihappo 23.08.2008 21:50:03 (muokattu 23.08.2008 21:51:47) | |
---|
Tässä olis taas allekirjoitusainesta. Harmi vain, että pidän nykyisestäni liika, mutta ehkä jollekin muulle kelpaa tämä nerous. Mä otan mielelläni. I laugh under the weeping moon |
valtse 23.08.2008 23:43:47 (muokattu 23.08.2008 23:47:27) | |
---|
Ääh, oisin voinu ottaa minäkin. Tuossa tyypissä on selvää potentiaalia. No jos nyt itse aiheeseen pitää vääntää jotain, niin Stormblåst (alkuperäinen versio tottakai), For All Tid ja Enthrone Darkness Triumphant toimii hyvin, muu tuotanto taas ei toimi. Kaikkiin levyihin en ole tosin tutustunut. Life is a clay urn on the mantle. |
Ottoko 17.09.2008 20:50:36 | |
---|
Ostin Enthrone Darkness Triumphantin ja vaikuttaa tosi kovalta. Behold bastard son.
I am the evil one. |
Herrah 17.09.2008 22:19:48 | |
---|
Mulle ei edes toi kolahda paremmin. Kierrätetään samoja juttuja ja hirveet synavallit kaiken kuorrutuksena, varsinkin joku Entrance ei kyllä herätä yhtään blackmetal-fiiliksiä. Tolta levyltä se ehdoton helmi on mielestäni Master of Disharmony joka iskee edelleen kuin tusina voltteja ärhäkkyydellään. |