isojussi 03.11.2007 09:08:45 | |
---|
Heh, kerrankin siellä oman kätesi lisäksi käy jokun vieraan fröökynän handu. Ei sentään "lennokkiliimaa" lipsahtanut punttiin? Onneks en saanu selvää, mitä se kävi tanssin komassa ehdottelemassa..... Mutta oli se ylläri "Mä lauloin silloin dir LAA-AAN-DAA-A...." hehe.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
half 03.11.2007 10:53:13 | |
---|
Heh mä olin tänään ihan liekeissä - ja kyllä mua kehuttiinkin. Jotkut aplodeeras jo biisin aikana säkeistöillekin ja minä, joka nyt en juuri mistään häkelly, niin kiekasin kyllä mitä sattuu, kun kesken Dirlandaan yks tätsy kouras haaroista.... Ja tällä kertaa en liiotellu pätkääkään. FB:n idea oli hyvä - kehukaas kaikki muutkin kerran itseänne. Vaan yks postaus per naama eikä kukaan saa dissata. Mä oon niin kova, että tukkakin on kuin 10 tuuman rautanaulaa. Kovuuteni salaisuus on proteiinipitoinen ravinto, banaanit sekä tee. Vältän esim. lakua,kurakeppanan kohdalla joudun kyllä joustamaan, mutta svidun kovalla olen silti. |
sabian 03.11.2007 12:09:37 | |
---|
FB:n idea oli hyvä - kehukaas kaikki muutkin kerran itseänne. Vaan yks postaus per naama eikä kukaan saa dissata. Tänään se tapahtuu taas. Luvassa on hillitön rumpusoolo jonka jälkeen poistun kioskin takaa juoksentelemaan pitkin tanssilattia välillä roikkuen ovenkahvoissa huutaen rakastelevan leijonan lailla samalla keräten suunnattomasti kehuja,aplodeja,rahaa,puhelinnumeroita,mustasukkaisia katseita,levytyssopimuksia,ja kaikkea muuta mukavaa.
Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn. |
Ukko 03.11.2007 12:40:56 | |
---|
No jos kerran saa itseään kehua, mä sain kerran soitettua yhden biisin melkein oikein läpi (tosin siinä biisissä ei ollut kuin yksi ainoa sointu joka piti soittaa yhden ainoan kerran koko biisin aikana. Se pieni virhe oli se kun soitin väärän soinnun väärässä kohdassa). |
Coelhinho21 03.11.2007 13:05:29 | |
---|
Se pieni virhe oli se kun soitin väärän soinnun väärässä kohdassa). Ei tuollaista tarvi edes virheeksi laskea. Jos sattuu oikea sointu väärään kohtaan tai väärä sointu oikeaan kohtaan, niin se lasketaan. Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa typerältä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset :-) |
Sertzo S 03.11.2007 13:08:10 | |
---|
Ei tuollaista tarvi edes virheeksi laskea. Jos sattuu oikea sointu väärään kohtaan tai väärä sointu oikeaan kohtaan, niin se lasketaan. Kaikki soinnut ovat oikeita. |
Coelhinho21 03.11.2007 13:17:13 | |
---|
Kaikki soinnut ovat oikeita. ja 12-säveljärjestelmä vain rajoite :-) puolisoani odotan tulevaksi (5 kk poika sylissä), että pääsisi tuonne "studion" puolelle kirjottamaan lisää loistaviksi kehuttuja tekstejäni (tänäänhän piti itseä kehaista) ja ehkäpä vähän sävelen pätkääkin. Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa typerältä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset :-) |
KoskPaavo 03.11.2007 13:42:22 | |
---|
Mä oon nniin kova ja rutinoitunut , että 30 muusikkovuoden aikana mun ei tarvinnut ensimmäiseen vuosikymmeneen treenata ollenkaan, "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Sertzo S 03.11.2007 14:34:48 | |
---|
pääsisi tuonne "studion" puolelle kirjottamaan lisää loistaviksi kehuttuja tekstejäni (tänäänhän piti itseä kehaista) ja ehkäpä vähän sävelen pätkääkin. Ihailtavaa itsevarmuutta! Asenne kohdallaaan. :) |
jjussila 03.11.2007 15:23:03 | |
---|
Mä oon nniin kova ja rutinoitunut , että 30 muusikkovuoden aikana mun ei tarvinnut ensimmäiseen vuosikymmeneen treenata ollenkaan, Mulla toi kolmekymmentävuotta ja aivan suotta on tullut jo täyteen, enkä treenaa vieläkään, oonko siis muka kovempi kuin sä?(enkä tarjoa niitä hymiöitä vieläkään!) ..ei helev...olisko noin?..... |
baron 03.11.2007 16:13:20 | |
---|
Mulla toi kolmekymmentävuotta ja aivan suotta on tullut jo täyteen, enkä treenaa vieläkään, oonko siis muka kovempi kuin sä?(enkä tarjoa niitä hymiöitä vieläkään!) Mä oon vasta 10 vuotta keikkaillut ja enää en tarvitse treeniä kuin 3-4 tuntia päivässä. Kyllä mäkin varmaan kahdenkymmenen vuoden kuluttua lopetan! Se on kyllä ihan sama, mitä musiikkia soittaa, kunhan sen tekee hyvin (Jean Sibelius) |
Veksi 03.11.2007 21:30:29 | |
---|
Yli 30 vuotta olen minäkin soitellut, kehuista en tiedä,ehkä joskus?? |
isojussi 04.11.2007 01:53:39 | |
---|
Vasta muistin, että piti kehumani kun eilisellä keikalla päivänsankarin pojat soittivat kahdella kitaralla toisen veljeksen säveltämän fuusiojazzbiisin hiton hienosti. Maukas oli biisikin, mutta nimenomaan poikien ote oli erinomainen ja miellyttävänkuuloinen. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Jäärä 05.11.2007 10:54:55 | |
---|
Onks kukaan kehunu itteään vielä täällä? En tohdi itseäni kehua, mutta pistän pientä tilannekatsausta lauantain kapakkakeikalta (tai oikeastaan sen keikan jälkitunnelmista, koska koko keikan hehkutus olisi liian ylitsevuotavaa): Viimeisen biisin jälkeen ravintolan kattoa kohotti rytmikkäät "Jäärä,Jäärä, Jäärä! jne"-huudot. Annoin taustabändini (nää jätkät ovat aivan luusereita ja huonoja)valua takahuoneeseen ja esitin vielä kyltymättömälle yleisölle muutaman kitarasoolon. Pikkasen kyllä väsytti. Normaali tissimerikään ei enää jaksanut sykähdyttää, mutta yleisölle silti propsit yrittämisestä. Ilmakin alkoi käydä jo kovin paksuksi ns. pilluhien tuoksusta, joten päätin lopettaa keikan siihen. Sitäpaitsi pyörtyneiden naiskatselijoiden läjä alkoi muodostua jo liian korkeaksi, kohta en enää olisi voinut poistua lavalta. Matka lavalta takahuoneeseen oli myös ihan normi-suoritus. Selkääntaputtelua riitti. Mulle on tohon yläselkään kasvanut iho todella paksuksi näistä taputuksista. Ihan on kuin norsun ihoa, mikään lotioni ei enää auta. Baarimestari virnisteli ihan orgasmien kourissa, kaikki halusivat tarjota juomia minulle ja tämä vauhditti ravintolan juomamyynnin sellaiseen piikkiin, että tää ravintola pysyy pelkästään niillä voitoilla pystyssä seuraavat sata vuotta. Astuessani takahuoneeseen annoin taustabändille luvan aloittaa roudauksen. Muutama "Ilman minua te ette ole mitään!"-huudahdus kirvoitti luuserit sopivaan roudausvireeseen. Jotain missejä pyöri sielä takahuoneessa, joten komensin pari siihen kontilleen pullotelineeksi. Hameet korville ja stringit nilkkoihin, pullo tökätään siihen pakaroiden väliin. Skviik! Kehoitin vielä niitä ihmispullotelineitä rajoittamaan pintaverenkiertoaan, ettei keppana lämpene liikaa, mimmit kävivät jo muutenkin liian kuumana. Jotain spedejä elämäntapaluusereita tuli esittelemään itsensä, omien sanojensa mukaan olivat jotain jatsimuusikoita. Ne ihmettelivät miten voisivat tulla yhtä loistaviksi muusikoiksi ja kauniiksi ihmisiksi kuin minä, mutta totesin sen olevan mahdotonta. Kuitenkin nämä pällit halusivat paistatella loistossani ja kysyivät vienosti, jotta voisivatko he imeä jormaani, mutta totesin, etteivät he ole kykeneviä siihen. Viddu mä olen kova. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
artope 05.11.2007 10:57:47 | |
---|
En tohdi itseäni kehua, mutta pistän pientä tilannekatsausta lauantain kapakkakeikalta (tai oikeastaan sen keikan jälkitunnelmista, koska koko keikan hehkutus olisi liian ylitsevuotavaa): Viimeisen biisin jälkeen ravintolan kattoa kohotti rytmikkäät "Jäärä,Jäärä, Jäärä! jne"-huudot. Annoin taustabändini (nää jätkät ovat aivan luusereita ja huonoja)valua takahuoneeseen ja esitin vielä kyltymättömälle yleisölle muutaman kitarasoolon. Pikkasen kyllä väsytti. Normaali tissimerikään ei enää jaksanut sykähdyttää, mutta yleisölle silti propsit yrittämisestä. Ilmakin alkoi käydä jo kovin paksuksi ns. pilluhien tuoksusta, joten päätin lopettaa keikan siihen. Sitäpaitsi pyörtyneiden naiskatselijoiden läjä alkoi muodostua jo liian korkeaksi, kohta en enää olisi voinut poistua lavalta. Matka lavalta takahuoneeseen oli myös ihan normi-suoritus. Selkääntaputtelua riitti. Mulle on tohon yläselkään kasvanut iho todella paksuksi näistä taputuksista. Ihan on kuin norsun ihoa, mikään lotioni ei enää auta. Baarimestari virnisteli ihan orgasmien kourissa, kaikki halusivat tarjota juomia minulle ja tämä vauhditti ravintolan juomamyynnin sellaiseen piikkiin, että tää ravintola pysyy pelkästään niillä voitoilla pystyssä seuraavat sata vuotta. Astuessani takahuoneeseen annoin taustabändille luvan aloittaa roudauksen. Muutama "Ilman minua te ette ole mitään!"-huudahdus kirvoitti luuserit sopivaan roudausvireeseen. Jotain missejä pyöri sielä takahuoneessa, joten komensin pari siihen kontilleen pullotelineeksi. Hameet korville ja stringit nilkkoihin, pullo tökätään siihen pakaroiden väliin. Skviik! Kehoitin vielä niitä ihmispullotelineitä rajoittamaan pintaverenkiertoaan, ettei keppana lämpene liikaa, mimmit kävivät jo muutenkin liian kuumana. Jotain spedejä elämäntapaluusereita tuli esittelemään itsensä, omien sanojensa mukaan olivat jotain jatsimuusikoita. Ne ihmettelivät miten voisivat tulla yhtä loistaviksi muusikoiksi ja kauniiksi ihmisiksi kuin minä, mutta totesin sen olevan mahdotonta. Kuitenkin nämä pällit halusivat paistatella loistossani ja kysyivät vienosti, jotta voisivatko he imeä jormaani, mutta totesin, etteivät he ole kykeneviä siihen. Viddu mä olen kova. Hohoooo, eissstana.... On Jäärällä sana(kin) hallussa!!! "Yöllä myrsky alkaa..." |
isojussi 05.11.2007 11:04:38 | |
---|
älkää ny heletissä lainakko kokonaan noin pitkiä kirjotuksia - hyviä tai huonoja. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
artope 05.11.2007 11:40:23 | |
---|
älkää heletissä kokonaan noin kirjotuksia - tai Anteeksi hra Tarttila! "Yöllä myrsky alkaa..." |
Anteeksi hra Tarttila! saat tämän kerran. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
artope 05.11.2007 12:20:27 | |
---|
saat tämän kerran. Ok. Kato kaikki ei oo noin fiksuja kun sä... :) "Yöllä myrsky alkaa..." |
KoskPaavo 05.11.2007 14:03:31 | |
---|
Jäärä on kyllä kova , tietysti vielä vähän tasoitteli korkeimpia huippuja. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |