Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki II
1 2 3 4 588 89 90 91 92122 123 124 125 126
Tilumiässs
03.11.2007 22:30:44 (muokattu 04.11.2007 18:30:23)
Kylläpä porukka nuolee BigPapan arsee.

E:HOho=)
Kahta en vaihda: Neloselta ykköselle ja vauhdista pakille
BigPapa
03.11.2007 23:01:38 (muokattu 03.11.2007 23:02:49)

Hoho....paras pitkään aikaan...8DDDD ....reps reps....
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
blaekie
03.11.2007 23:18:13

Onks sulla jotain BigPapaa vastaan, vai mitä sä siellä kiukuttelet ? hohhoijakkaa
Nii onkii ...
blaekie
03.11.2007 23:36:53

blaekie: Tällaisen delayn kans on melkein jo vaikeaa soittaa? Tässä tuntuu onnistuvan ihan hyvin. Saundi on muuten hieno.

kiits, ei kyll se soitto on ihan yhtä vaikeeta kuin yleensä muutoinkin, oli delaytä tai ei. , Hohhoo.. Ai niin oliks nää hohot sallittuja, kaine ne oli, sit vai
Nii onkii ...
BigPapa
03.11.2007 23:38:52

kiits, ei kyll se soitto on ihan yhtä vaikeeta kuin yleensä muutoinkin, oli delaytä tai ei. , Hohhoo.. Ai niin oliks nää hohot sallittuja, kaine ne oli, sit vai

Kyl kai ne nääs täl kertta oli sallittuja...;)
Lärvätsalo
04.11.2007 11:23:55
Lärvätsalo: Taustasta oli pohja pois?

Tässä kävi niin että soolotaustan raidalle oli jäänyt lowpass-filtteri päälle jostain edellisesti projektista, täytyypä muistaa ens kerralla.
Youtube your shred or it didn't happen!
Lärvätsalo
04.11.2007 11:45:58
Ettei vaan ois ollu toi Beck levylautasella viime aikoina???????

Jos Jeff Beckiä tarkoitit (etkä sitä pelkällä Beck-nimellä toimivaa artistia?) niin en ole ikinä miestä kuunnellut, mutta NYT täytyy kyllä tutustua, mistä levystä olisi hyvä aloittaa?
WanhaWetäjä
04.11.2007 12:01:10 (muokattu 04.11.2007 12:02:23)

Joo siis jos(kun) nyt joku on vetänyt herneet että on KITARAskaba ja soitin soolon synalla, niin pieni selitys lienee paikallaan?
Kello oli jo paljon, olin ottanu olutta, kitarakamat oli pakattu seuraavan päivän keikkaa varten, huomasin että uus skaba oli alkanut, tausta iski oitis wanhan hämyn tajuntaan, taisi jotain jopa punttiin lirahtaa,ja pääsin vieläpä korkkaan skaban, ihan piruuttani vetäsin mitä sattuu, kas kun oli uus sekusofta koneella ja sen synasaundeja tutkailin.

Olen pahoillani, katson peiliin, HOHO!Pisteet saa toki ottaa pois, jos siltä tuntuu, toi oli tosiaankin aika leikkimielellä vetästy juttu...ei kai tällä vaan ole joukossa ns tosikkoja umpikitaristeja???

Mutta kiitos palautteesta, mä oon tosiaankin kuunnellut noi wakemanit ja yeessit ja genesikset ja elpit ja camelit ja ja ... eli progemies olen OLLUT joskus n 30 vuotta sitten...nykyinen perversioni on hissimusa, se on niiiiiin hianoo!Paaaaljon kalliitta ja kauniita sointuja!

HOHO!

Ei vais, pitää lähtee kellumaan taas tonne Hki-Tukholma välille, ehkä jää ens kisa väliin, sommoro!
Krice
04.11.2007 12:06:40

Joo siis jos(kun) nyt joku on vetänyt herneet että on KITARAskaba

Ei sentään. Mutta tosiaan, kitaralla varmaan olisi tarkoitus soittaa. Jos tästä lipsutaan niin mukana on kohta rumpusooloa ja lehmänkellosooloa ja ties mitä. Kannattaa siis mielestäni pidättäytyä osallistumasta, mikäli soitin on jokin muu kuin kitara.
Lärvätsalo
04.11.2007 12:06:56
Joo siis jos(kun) nyt joku on vetänyt herneet että on KITARAskaba ja soitin soolon synalla, niin pieni selitys lienee paikallaan?
Kello oli jo paljon, olin ottanu olutta, kitarakamat oli pakattu seuraavan päivän keikkaa varten, huomasin että uus skaba oli alkanut, tausta iski oitis wanhan hämyn tajuntaan, taisi jotain jopa punttiin lirahtaa,ja pääsin vieläpä korkkaan skaban, ihan piruuttani vetäsin mitä sattuu, kas kun oli uus sekusofta koneella ja sen synasaundeja tutkailin.

Hohhoh, mä luulin että sulla oli joku ihme synasaundi kitarassa.

Mutta kiitos palautteesta, mä oon tosiaankin kuunnellut noi wakemanit ja yeessit ja genesikset ja elpit ja camelit ja ja ... eli progemies olen OLLUT joskus n 30 vuotta sitten...nykyinen perversioni on hissimusa, se on niiiiiin hianoo!Paaaaljon kalliitta ja kauniita sointuja!

AH, hissimusa, tuo suomessa täysin unohdettu genre. Milloin saamme musiikkia hisseihin? Voisko skaban voittaja tehdä hissimusataustan seuraavaan sooloon?
sulevi
04.11.2007 12:10:32

Olen pahoillani, katson peiliin, HOHO!Pisteet saa toki ottaa pois, jos siltä tuntuu, toi oli tosiaankin aika leikkimielellä vetästy juttu...ei kai tällä vaan ole joukossa ns tosikkoja umpikitaristeja???

Meikäläinen ei ainakaan ole herneitä noukkaan vedelly. Ei kai mulla ole mitään vastaan sanottavaakaan kun en vakio-osallistujiin kuulu. Olen aika kaukana myös tosikosta. Kommentillani meinasin juuri sitä mitä kirjotinkin. Hienostihan se oli soitettu. Tunnetko muuten sellaista synamiestä kun Scott Kinsey? On soitellut ainakin Tribal Tech -nimisessä vuusio-orkesterissa.
Magic Bullet
04.11.2007 12:57:42
Jos Jeff Beckiä tarkoitit (etkä sitä pelkällä Beck-nimellä toimivaa artistia?) niin en ole ikinä miestä kuunnellut, mutta NYT täytyy kyllä tutustua, mistä levystä olisi hyvä aloittaa?

Itelläni on Blow By Blow. Suosittelen.
Jucciz
04.11.2007 14:29:39
Erittäin miellyttävää soittoa oikein teeman kera. Onkos tää lainattu jostain biisistä ? Kitarasaundista pidin. Soitto herätti hieman ristiriitaisia tunteita, kun tossa yllä peräänkuulutin sitä rytmiä. Hieno veto enivei !

Kiitos kommenteista. Tietääkseni ei ole lainattu mistään biisistä, ainakin ihan omasta elämästä vedin taaskin. Mut ehkä noita samoja säveliä on jossain muussakin biisissä joskus käytetty.
Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_
BigPapa
04.11.2007 15:37:22 (muokattu 04.11.2007 15:38:40)

Itelläni on Blow By Blow. Suosittelen.

Mulla on Wired ja Flash...kuunnelkoon kuka haluu...
velsa
04.11.2007 23:52:17

Guitarshop vois olla hyvä eka tutustuminen miehen tuotantoon.......
Kauas on pitkä matka........
BigPapa
04.11.2007 23:53:53 (muokattu 04.11.2007 23:55:53)

Guitarshop vois olla hyvä eka tutustuminen miehen tuotantoon.......

No kylhä must Wiredkin on hyvä..8)...Ja toi Flash vaikka People Get Ready sieltä...ja mikä se live olikaan...mis on se Beatles biisi...

http://www.youtube.com/watch?v=4d38xOxzjZc
velsa
04.11.2007 23:59:24

No kylhä must Wiredkin on hyvä..8)...Ja toi Flash vaikka People Get Ready sieltä...ja mikä se live olikaan...mis on se Beatles biisi...

on toki....mut toi guitarshop on aika kuulija ystävällinen.....munsta toi Wired on kyl aika hevii diggari matskuu mut ihan kuinka vaan........ Jeff Beck on nero jokatapauksessa!!!!!!!!!!
Kauas on pitkä matka........
BigPapa
05.11.2007 00:01:43 (muokattu 05.11.2007 00:07:22)

on toki....mut toi guitarshop on aika kuulija ystävällinen.....munsta toi Wired on kyl aika hevii diggari matskuu mut ihan kuinka vaan........ Jeff Beck on nero jokatapauksessa!!!!!!!!!!

Niin joo jos kyseessä on eka kerta....hui....ja onhan sit se Beck, Bogert & Appice...on se Guitarshop hyvä, on on...enhämie sillä...

Tääkin on vaan niin kova

http://www.youtube.com/watch?v=ImxM4Rj5pOQ

ja tää..

http://www.youtube.com/watch?v=uwHBtUIKV70

Ja sit tää People Get Ready:

http://www.youtube.com/watch?v=omjS9QxZ-8w
Johnnycaster
05.11.2007 00:48:35
Sori vaan, nyt vasta kotona, soittohommia sentään, piti setti vetää jo kuudelta mutta arvaatte varmaan että veny sekin homma. Ja veny vähän muutenkin. Ois vaan pitäny äänestää aiemmin ku oli aikaa mut olin niin luottavainen että tänään ei mee myöhään. Meni kuitenkin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)