Insane Kane 04.11.2007 10:10:52 | |
---|
Noniin. Olisi taas Boss DS-1 kiikarissa. Jokainen itseään kunnioittava kitaristihan moisen on omistanut tai omistaa. Näitähän on myyty vuoden 1978 jälkeen miljoonia. Minäkin olen moisen omistanut useaan kertaan ja tuotahan on erittäin kiva modailla. Nyt kysäsenkin piruuttani sinulta, joka moisen olet omistanut, että mitä siitä lopunperin puuttui? Hyvähän se on sellaisenaankin, mutta huikeita parannuksia pystyy tekemään pienoisella kolvailulla. Oliko se huono vahvistuskerroin, liian vähän alapäätä, liian kirskuva, liian transistorimainen, kylmä, kolkko, tanniininen, helmeilevän hapokas, pirskahteleva vai mitä? Vai oliko siinä jotain mikä ehdottomasti tulisi säilyttää? Kertokaa toki mielipiteenne tuosta pienestä kivasta oranssista mokkulasta, niin alan kyhertämään "Mnet-mod:ia" moiselle ihan teidän mielipiteidenne perusteella =) -Jussi Ei näin! >=) |
Apaas 04.11.2007 10:48:39 | |
---|
Juuri möin omani viikko sitten.Minusta siitä puuttui sitä "munaa". Mitä ODissa on.Onhan ne tottakai aivan eri sarjaakin toimintaperiaatteiltaan.Sanoit tuosta kirskuvasta,sitä on liikaa minun makuuni.Ja kaipaa keskiäänille buustia.Huomasin tätä kirjoittaessani että rässimiehenä en ehkä sitä hakemaani tule löytämään DS-1,eli aika turha oli taas tämä kommenttini.Menen kaljalle.Vituttaa. Luulo on tiedon väärti |
Nazareth 04.11.2007 11:45:49 | |
---|
Mulla oli tuo vähän aikaa, harvinaisen korvaaniskevä diskantti siinä oli ainakin. Särön määrä oli kyl iha kohtuullinen. Over the lips, and through the gums... look out, tummy, here I come! |
Deranged 04.11.2007 16:13:55 | |
---|
liian vähän alapäätä, liian kirskuva, liian räikeä, liian 80s, liian punk, liian vähän GRRR-FOTOOM faktoria |
kentsus 04.11.2007 16:55:45 | |
---|
DS-1 on tosi hyvä, ainakin ite tykkään. Saan sen kanssa kivat pörinät orangesta. :) Miks ihmees pitäs löytää jotain huonoa siitä.. ? kalamies#56 >-)))> |
Insane Kane 04.11.2007 17:00:28 | |
---|
DS-1 on tosi hyvä, ainakin ite tykkään. Saan sen kanssa kivat pörinät orangesta. :) Miks ihmees pitäs löytää jotain huonoa siitä.. ? "Hyvähän se on sellaisenaankin, mutta huikeita parannuksia pystyy tekemään pienoisella kolvailulla." ;) Ei näin! >=) |
zuppermuhle 04.11.2007 17:25:00 | |
---|
Tone säätimen koko toinen puolisko on käyttökelvotonta sirinää. M.A.C.H.O #18 "Who is your daddy and what does he do?" |
Swan 04.11.2007 17:38:26 | |
---|
Oliko se huono vahvistuskerroin, liian vähän alapäätä, liian kirskuva, liian transistorimainen, kylmä, kolkko, tanniininen, helmeilevän hapokas, pirskahteleva vai mitä? Kolmesta viimeisestä en edes tiedä, mitä ne tarkoittaa, mutta kaikki muut kuvaukset osuu yksiin omien kokemusten kanssa, MD-2:een verrattuna ainakin. Oli alustana sitten Craten taskuradio tai Marsun JCM800, potkua ei ollut minkään vertaa, sustainista puhumattakaan. Metallia kevyempään musiikkiin taas sen yleissaundi ei sovi yhtään, mistä päästäänkin kysymykseen, miksi koko laite on olemassa. Once Lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 S.M.A.K. |
Liian vähän siinä oli ainakin outputtia. Level täysilläkin bybass-ääni oli voimakkaampi kuin ääni särkijän ollessa päällä. Tämä teki koko polkimesta koko lailla käyttökelvottoman. Siksi möinkin omani pois. Ei siinä muuten mitään vikaa ollut, mutta ei mitään erityisen hyvääkään. Parempiakin särkijöitä on, joten ei oo hirveesti ikävä. Piis |
juici 04.11.2007 20:45:45 | |
---|
Liian vähän mökää lähtee, se on sen suurin vika. Clean-särö-clean soitossa jää cleanin jalkoihin. Kai mä sit olin. | "Lapasethan sulla on siinä, mutta näkyykö moposta edes perävalot enää?" -qlqnen | Lue musiikkiblogia. |