Aihe: Genelec 8030 monitorina?
1
A100
04.11.2007 11:43:44
Sori, että avaan uuden ketjun, mutta on hiukan kiirus tiedon kanssa..

Eli kyse on otsikon mukaisesta mallista, josta harkitsen heittäväni tarjouksen. Olikohan Corvus, joka varotteli pienemmästä 8020-mallista, että on riittämätön digipianon toistoon hetkellisen tehon pienuuden takia.

Onko jollain kokemusta 8030-mallista kotisoittelussa nimenomaan digipianon monitoreina? Olis kiva kuulla, onko ongelmia.

Olen vaihtamassa ESI nEar 05-mallista, joka kyllä toimii, mutta syvyyttä kaipaa lisää.

heitin jotain yleistä kommenttia kasitonnisista ja tonnisista jo siihen toiseen ketjuun, ja nyt komppaan corvusta tämän suhteen:

"Kehotan vakavasti kokeilemaan kaiuttimia digipianon kanssa ennen lopullista ostopäätöstä. Itse kokeilisin vastaavassa tilanteessa mm Genelecin isompia malleja - jopa 8050 on oikeasti käynyt mielessä, mutta hintaakin on sitten aika lailla. Digipianon toistaminen akustista vastaavalla äänenvoimakkuudella ei ole helppoa, minkä takia digipianojen oma äänentoisto on yleensä aika aneeminen."

mene ja kokeile sitä 8030:a sen pianosi kanssa, sittenhän sen tietää. Jos odotat että joku kokeilee sitä täällä JONKUN digipianon kanssa, niin voitko luottaa siihen että se toimisi juuri SINUN digipianosi kanssa? (vaikka tod.näk se toimiiikin, niin silti)
jyrkkä ehkä.
Bronks
04.11.2007 12:14:52

heitin jotain yleistä kommenttia kasitonnisista ja tonnisista jo siihen toiseen ketjuun, ja nyt komppaan corvusta tämän suhteen:

"Kehotan vakavasti kokeilemaan kaiuttimia digipianon kanssa ennen lopullista ostopäätöstä. Itse kokeilisin vastaavassa tilanteessa mm Genelecin isompia malleja - jopa 8050 on oikeasti käynyt mielessä, mutta hintaakin on sitten aika lailla. Digipianon toistaminen akustista vastaavalla äänenvoimakkuudella ei ole helppoa, minkä takia digipianojen oma äänentoisto on yleensä aika aneeminen."

mene ja kokeile sitä 8030:a sen pianosi kanssa, sittenhän sen tietää. Jos odotat että joku kokeilee sitä täällä JONKUN digipianon kanssa, niin voitko luottaa siihen että se toimisi juuri SINUN digipianosi kanssa? (vaikka tod.näk se toimiiikin, niin silti)

Nöh, ajattelin heittää tarjouksen huutonettiin, eikä oikein ehdi käydä kokeilemassa. Kyllä mä veikkaan, että osaan arvioida kommentin perusteella, voinko verrata toimivuutta oman digipianoni kanssa. Toivotaan ainakin:)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)