mr_b 03.11.2007 15:36:16 | |
---|
Ööh? Luin tälläisen väitteen tänään ja aloin ihan huvikseen tutkia asiaa. Ja tosiaan, Umbarella on maailmalla ilmeisesti ainakin tämän vuoden menestynein kappale. Lähde: http://en.wikipedia.org/wiki/Umbrella_(song) Valistakaapa minua, olenko vain niin pahasti tippunut kelkasta vai onko tuo vaan suosittu jossain kaukana poissa vai olenko minä vaan kuunnellut vääriä (oikeita?) radiokanavia, kun en ole ikuna kuullutkaan moista kappaletta vaikka hyvinkin aktiivisesti musiikkielämää seuraan? http://www.youtube.com/watch?v=qUrScz0ncHUSofter, worse, slower, weaker. |
Artist 03.11.2007 15:37:27 (muokattu 04.11.2007 15:13:37) | |
---|
Valistakaapa minua, olenko vain niin pahasti tippunut kelkasta vai onko tuo vaan suosittu jossain kaukana poissa vai olenko minä vaan kuunnellut vääriä (oikeita?) radiokanavia, kun en ole ikuna kuullutkaan moista kappaletta vaikka hyvinkin aktiivisesti musiikkielämää seuraan?
Kyllä tuota Umbrellaa Suomessakin on soitettu radiokanavilla suunnilleen riittävästi.
"Yeah, Funhouse boy will steal your heart away" |
Epämuusikko 03.11.2007 16:09:57 | |
---|
En ole kertaakaan kuullut kappaletta kokonaan/tietoisesti. "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
gorgonoidi 03.11.2007 16:12:33 | |
---|
Ei kai se mikään ihmekkään ole. |
Onhan tuo kerrassaan tarttuva biisi. Saattaa muuten nyt Britneytä ärsyttää, jos se tornihuhu on totta, että kyseistä biisiä tarjottiin alunperin Britnille, mutta se kieltäytyi. Totta vai ei, mutta tulipahan kommentoitua. "Mr Rusk, You're not wearing your tie." |
aikavaikea 03.11.2007 16:43:23 | |
---|
Valistakaapa minua, olenko vain niin pahasti tippunut kelkasta ? Jep. :-D Otsikossakaan ei ole kuin esittäjä JA biisi väärin kirjoitettu. Mä olen kyllä kuullut ihan riittämiin, vaikka aika vähän radiota kuuntelenkin. Eilen Yle Extralta tuli jonkun italialaisen rokkibändin (Vanilla Sky) versiointikin tästä biisistä. http://www.youtube.com/watch?v=TvC6VS4Np4U I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
opuh 03.11.2007 17:16:45 | |
---|
Hahahah |
L.Ruoska 03.11.2007 17:17:05 (muokattu 03.11.2007 17:25:45) | |
---|
Näin kerran ton videon jossain pizzamestassa, tuli MTV:ltä kun venailtiin pizzoja. Voin hyvin kuvitella että on kovasti myyty, kohtuu tarttuva zipale. Ja tosiaan threadin aloittajalla molemmat nimet väärin, esittäjä on Rihanna ja biisi Umbrella. Ärsyttävää musiikkia..sitä perus nigga-ketkutusta. Ehkäpä tälläsiä sais olla kuitenkin vielä paljon enemmän, olis mahtavaa jos rockista olisi huutavaa pulaa ja omat tuotokset olisi suorastaan ainutlaatuisia ja taiteellisia. Edit: tsiigasin tän coverin http://www.youtube.com/watch?v=TvC6VS4Np4U tosta ja sen innoittamana katsoin noin minuutin sitä alkuperäistä. Jätkät tekee aika hyvää pilaa siitä nigga beyatch-meiningistä =D Ihme huorausta kyllä se alkuperänen, tai siis muhun ei pure niinku ei lainkaan toi missä noi mimmit on niin totaalisen tyrkyllä. Rupean vihaamaan biisiä kuin biisiä kun ne videot on AINA tota samaa ja toi arvomaailma on jostain niin ihme planeetalta. Sanomattakin selvää että kun noille biisit tehdään valmiiksi niin kyse on "hiukan" ulkomusiikillista seikoista esittäjää valittaessa. Pro jätkiä ne kyllä jotka tekee noita biisejä, ei vaan ihan oikein mun genreä. Myynnissä Crate 2x12" 120W tykki kitarakombo, pyynti 290 euroa. Edessä muutto ja siirryin bassoon takas, joten jäi käytöstä veks. Espoossa. |
Karlsson 03.11.2007 18:43:32 | |
---|
Kun luulet radiota kuunnellessa asemalla CD:n jumittavan soittimessa, on kyse ollut oikeasti Umbrella-kappaleesta. E E E E E E E... "Jos tämä on sivistystä, antakaa minulle barbaria." -Wagner |
ganesha 03.11.2007 23:44:40 | |
---|
pitäisköhän viimeistään nyt pistää soittimet myyntiin ja alkaa harrastaa vaikka pitsinnypläystä? viina. hanuri. ja naiset. |
Enya 03.11.2007 23:46:55 | |
---|
Juup.. ei uppoa tämä ei, pahinta on ehkä se, että kun duunissa ei pääse edes tätä karkuun ja asiakaspalvelussa ei pysty korviinkaan tunkemaan niitä nappeja, jotta kuulisi edes sen aikaa jotain muuta. Mitä olen tehnyt..? "..Singin' Do wah diddy diddy dum diddy do.." |
mr_b 04.11.2007 00:04:52 | |
---|
Jep. :-D Otsikossakaan ei ole kuin esittäjä JA biisi väärin kirjoitettu. No, hups. :-) Kaksisormijärjestelmä ei oikein toimi. Umbarellasta tulee muuten mieleen Barbarella, mikä taasen on hyvä asia. Tämän toisen RIHannan kappaleen olen kyllä kuullut, kun se pyörittää vanhaa Soft Cellia mielestäni aika törkeästi http://www.youtube.com/watch?v=U_NyfpYSzCM Hmh. Softer, worse, slower, weaker. |
lxi 04.11.2007 02:45:29 | |
---|
|
aziztcf 04.11.2007 02:58:22 | |
---|
Onhan sil aika mainiot tissit. kak-KA! |
Mohla 04.11.2007 10:28:39 | |
---|
Ihan ok rallihan se on, mutta eikö tuo nyt ole tässä vaiheessa vähän pöhköä sanoa "vuosituhannen menestynein se ja tämä" kun tätä vuosituhatta on kulunut alle kahdeksan vuotta. Eihän nyt voida vielä sanoa edes mikä on tämän vuosikymmenen menestynein. Tietty ainahan voi sanoa "tähän mennessä". Mä oon tähän mennessä maailman historian ja koko universumin menestynein muusikoiden.netin nimimerkki Mohla. Luultavasti ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. Kuvittele sen perään hymiö ennen kuin vastaat. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
mikainen 04.11.2007 10:53:43 | |
---|
Enpä ole minäkään aiemmin kuullut. Helvetin tylsä alku, se e-e-e-kohta oli tarttuvan oloinen juttu. Taustabiitin soundista tuli mieleen 80-luvun sähkörumpusoundit siinä mielessä, että seuraavalla vuosikymmenellä ovat auttamattomasti kuriositeetteja joita kukaan ei enää halua kuunnella saati käyttää. Näin uskon ja toivon. :) |
Velli 04.11.2007 12:48:30 (muokattu 04.11.2007 17:45:30) | |
---|
Taustabiitin soundista tuli mieleen 80-luvun sähkörumpusoundit siinä mielessä, että seuraavalla vuosikymmenellä ovat auttamattomasti kuriositeetteja joita kukaan ei enää halua kuunnella saati käyttää. :) Totta. se e-e-e-kohta oli tarttuvan oloinen juttu. Tämän kohdan varaan on mielestäni kyseinen biisi pääosin rakennettu. Tuo on niin ärsyttävän kuuloinen jippo, että se jää aivan varmasti mieleen. Koska se on niin ärsyttävä ja mieleenpainuva sen haluaa kuunnella vielä uudestaan. Kuinka moni 10-15 vuoden kuluttua tämän biisin radiosta kuullessaan laulaa e-e-e-kohdan mukana kylmät väreet selkäpiissä sen vuoksi, että se kuulostaa niin hyvältä? No ne väreet varmasti menevät selkäpiissä, mutta eri syistä. Nykylistamusiikissa itseäni ärsyttää eniten sävellyksien pinnallisuus ja kertakäyttöisyys. Liian monet hittibiisit perustuvat johonkin nimen omaan ärsyttävään jippoon, jota toistetaan läpi biisin ja jota suuri yleisö jaksaa kuunnella maksimissaan sen pari vuotta. Hyvät sävellykset, melodiat ja sovitukset on unohdettu täysin ja juuri niihin tulisi nojautua, jos haluttaisiin tehdä musiikkia mikä kuulostaa hyvältä vielä kymmenienkin vuosien kuluttua (vrt. esim. Beatles, Elvis yms.). En kiistä etteikö vieläkin tehtäisi oikeasti hyvää musiikkia, mutta se MTV-osasto ei ainakaan itseäni liikauta pätkääkään. Anteeksi henk. koht. avautuminen. |
Lennu 04.11.2007 13:04:41 | |
---|
Nojaa, Elvis on ölähtelyä ja Beatles on happyhappyjoyjoy pilpatusta, että kyllä se aika on niitäkin kuluttanut. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
dipshit 04.11.2007 13:48:48 | |
---|
Pakko oli kuunnella nyt ensimmäistä kertaa kokonaisuudessaan tuo biisi . . . . . . . . . . . olipa hirveintä paskaa mitä on vähään aikaan tullut kuultua |
sus 04.11.2007 14:03:10 | |
---|
Mun mielestä se "bridge" on ihan hemmetin hyvä.. kertsi kusee EÄÄÄ EÄÄÄ ÖÖÖ ÖÖ The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...! |