Aihe: Anders Liljeström Evolver vintageburst
1
Rokkilasse
02.11.2007 14:59:12

Kirjoitan Lyhyen esittelyn Anders Liljeströmin uudesta sähkökitaramallista Evolverista.

Aloitin suunnittelun Anderssin kanssa jo viime keväänä ja nyt sain kitaran viimein käyttöön. Se on suunniteltu alusta alkaen minun tarpeisiini ja minun valitsemilla osilla. Ainoastaan body oli raakavalmiina eli käsittelemättömänä.

Valitsin kitaraan Lindy Fralinin P-92 mikit jotka toimivat loistavasti kevyen seetri bodyn ja loimuleppäisen kaulan kanssa. Soundi on jotain vanhan Gibsonin SG:n ja LP:n välimaastosta. Virittiminä on Klusonin Deluxe malliset vintage virittimet. tallana Gotohin vintage nikkeli talla. Kytkin on kolmiasentoinen ja kitarassa on yksi volume ja tone jotka muuten toimivat loistavasti. Kaula profiili on tehty minun käteen sopivaksi joka on hieman D- C- muodon välistä. Kitaran viimeistely ja säädöt on tehty loistavasti ja kaikki pelaa niinkuin pitää. Kiitokset Liljeströmille loistavasta soittimesta.

Kuva minun profiilissa ja http://www.liljestromguitars.com/news/fullnews.php?id=13

Lasse
Are you gonna go my way?
Jesus_Plastica
02.11.2007 19:51:03
Ihan näppärän tuntuinen peli, mutta tarkoitatko että kaula on loimuvaahteraa, vai onko se tosiaankin leppää?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)