pehko 31.10.2007 21:44:11 | |
---|
nyt aktiivisen kuuntelun jälkeen täytyy sanoa että kova lätty.etenkin vokaaleista tykkään kovasti. HEAVY...FUCKING...METAL! |
Tykkään. Aluksi oli pieniä epäilyksiä, mutta useamman kuuntelukerran jälkeen on ruvennut toimimaan erittäin hyvin. Sick Heart River ehkä iskeny tähän mennes eniten. Saat banaanin, jos et käytä hymiöitä.
Paskakitaristit #7 |
Juzzu 05.11.2007 19:15:39 | |
---|
Ei perkele. Kyllä tää on alkanut tykittämään nyt aika kovaa. Huomasin tänään töissä hyräileväni piisejä töiden lomassa - en olisi vielä eka kuuleman jälkeen ehkä uskonut. Kyllä se vaan niin on, että kun antaa aikaa, niin alkaa ne pienet nyanssit ja koukut sieltä jäämään mieleen joita sitten huomaa kaipaavansa ja jotka tarttuu kuin vain Soilworkin piiseissä ne voi tarttua. Ehkä piisien melodioissa huomaa ettei Witchers ole enää niitä tekemässä, mutta kyllä noista pändin tunnistaa. Ja jos tän kosketinsoittajan muut piisit on yhtä hyviä kuin 'Sick Heart River', niin soisi niitä olevan levyllä kosolti enemmän. Spiidi vetää kyllä hyvin, ehkä parhaat vokaalit tähän mennessä. Bonus-piisi 'Martyr' on niin hyvä, että pistää oikein ihmettelemään miksi se on laitettu moisen tittelin alle. Piisin melodioista tulee melkein mieleen suomalaiskansallinen melankolinen hevi - tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia, heh.... Muutenkin levyn antama kokonaisfiilis on ehkä enemmän tunnelmallisen haikea kuin agressiivisen pompputräsh. Noh, tuota samaa oli jo Stabbing the dramalla havaittavissa. Ei ehkä tuleva klassikko, mutta hyvä levyn mun mielestä. 18.2. on pakko päästä katsomaan taas Lutakkoon Soilwörkkiä. Joku tuossa valitteli livesoundeja sun muuta, mutta mä oon liian wanaha tai nuori välittämään niistä, sopiva annos ilolientä alle ja antaa fiiliksen viedä! Soilworkin klubikeikat on olleet ainakin ennen kovasti mun mieleen. |
arppah8 05.11.2007 19:27:17 | |
---|
18.2. on pakko päästä katsomaan taas Lutakkoon Soilwörkkiä. Joku tuossa valitteli livesoundeja sun muuta, mutta mä oon liian wanaha tai nuori välittämään niistä, sopiva annos ilolientä alle ja antaa fiiliksen viedä! Soilworkin klubikeikat on olleet ainakin ennen kovasti mun mieleen. Ai pentele. Joskohan tuossa olisi hyvä tekosyy käydä moikkaamassa tuttuja Jyväskylässä. I rather be a jerk than being hip like you. |
Mohla 05.11.2007 20:08:12 | |
---|
Laitetaan nyt kaikki keikat näkyviin: Sworn To Finland Tour 2008 Feb. 15 - Turku - Klubi Feb. 16 - Helsinki - Cable Factory Feb. 17 - Tampere - 2250 Feb. 18 - Jyväskylä - Lutakko Feb. 19 - Mikkeli - Night Vakuna Onko kellään kertoa mikä tuo "2250" Tampereen kohdalla on? Vai oonko vaan tyhmä? Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Lego 05.11.2007 20:10:30 | |
---|
Laitetaan nyt kaikki keikat näkyviin: Sworn To Finland Tour 2008 Feb. 15 - Turku - Klubi Feb. 16 - Helsinki - Cable Factory Feb. 17 - Tampere - 2250 Feb. 18 - Jyväskylä - Lutakko Feb. 19 - Mikkeli - Night Vakuna Onko kellään kertoa mikä tuo "2250" Tampereen kohdalla on? Vai oonko vaan tyhmä? Ketäs muita kiertää Soilworkin mukana vai mennäänkö suomilämppärillä? |
W-Man 05.11.2007 21:38:53 | |
---|
Aijai, taitaa lutakko kutsua helmikuussa. Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
Torniojaws 05.11.2007 22:24:30 | |
---|
Niin se vain Soilwork kiertää Oulun kaukaa. |
Matjardo 06.11.2007 15:08:19 | |
---|
18.2. on pakko päästä katsomaan taas Lutakkoon Soilwörkkiä. Soilworkin klubikeikat on olleet ainakin ennen kovasti mun mieleen. Joo, kyllä näin on. Nosturin keikka ei niin säväyttänyt, mutta kerran Soilworkin Lutakossa nähneenä voin sanoa, että se oli yksi parhaista keikoista mitä olen nähnyt. Jotenkin se Lutakon tunnelma ja fiilis teki siitä keikasta niin hienon. Vielä kun tosiaan täräyttää muutamat annokset panimotuotteita pötsiin, niin johan on meno kohillaan. Ja tuosta Sworn To A Great Dividestä. Nyt on tullut kuunneltua kosolti lisää tuota, niin alkaahan se kuullostaa perkele hyvältä! Pitkään se oli "no ihan ok" levy, mutta nyt voisin sanoa sitä todella, todella hyväksi levyksi. Paranee kuuntelu kuuntelulta. Two beers or not two beers? |
Mohla 06.11.2007 15:14:53 | |
---|
Nyt on vihdoin levy kourassa! Pitää kommentoida enemmän kunhan ehtii kuunnella ajatuksella. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Akiman 14.11.2007 08:11:47 | |
---|
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: ICED EARTH, OPETH ja REVEREND BIZARRE / MINOTAURI :: |
Ali 14.11.2007 08:49:58 (muokattu 14.11.2007 08:50:33) | |
---|
Niin se vain Soilwork kiertää Oulun kaukaa. Joo, PRKL. Oisivat saaneet Teatrialle kyllä tulla. Nyt soittavat jossain hemmetin tuppukylissä (jollainen Oulukin kyllä on...). ;) "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Ali 14.11.2007 08:55:58 (muokattu 14.11.2007 08:56:13) | |
---|
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Akiman 14.11.2007 09:23:07 | |
---|
Asiallinen arvio, aika samanlaisia ajatuksia herättänyt tämä levy minussakin. Ikäväähän tässä kaikessa on juuri se, kuinka tuosta(kin) levystä haluaa pitää niin paljon enemmän, kuten taisi tulla arviossa sanottuakin. Varsinkin Speedin ääni on ollut aina mieleen, mutta jotenkin mies on onnistunut aina sotkemaan itsensä mitä hedelmättömimpiin kuvioihin. Soilworkin nykyiset levytykset ja lukuisat eri projektit nyt parhainta tapauksina tietenkin, puhumattakaan vierailuista. Rasittavaahan se on, kun Soilworkin kaltainen bändi ei pääse kohmeesta ylös millään, vaikka tyyli muuttuukin. :: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: ICED EARTH, OPETH ja REVEREND BIZARRE / MINOTAURI :: |
Mohla 14.11.2007 12:34:56 | |
---|
Mulle toimii ihan hyvin tää uus lätty. Vaatii vähän enemmän aikaa päästä sisälle, mutta sitten osoittautuukin oikein oivaksi levyksi. Tämä bändi kyllä näyttää muutenkin jakavan mielipiteitä. Itse en viitisinyt lukea tuota Korroosion arvostelua kovin pitkälle, kun heti alussa haukuttiin mun mielestä oikein mainiot levyt bändin heikoimmiksi. Ei sillä, kaikilla on oikeus mielipiteeseen ja niin pitääkin olla. Eli ei mitään henkilökohtaista sulle Akiman, jatka hyvää työtä! ;) Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. - - - - - - - - -
Meadow 14.11.2007 18:32:38 | |
---|
Jep, nyt ei tarvitse enää sitten tätä bändiä kuunnella. Uusi levy on ihan helvetin tylsä. Joka biisissä sama kaava, ihqpihq poppiskertosäe ja turhanpäiväisiä riffejä. Ei vaan pysty. |
Ali 16.11.2007 17:04:09 | |
---|
Joka biisissä sama kaava, ihqpihq poppiskertosäe ja turhanpäiväisiä riffejä. Mielestäni nämä puhtaat melodiat ovat kokeneet pienen inflaation verrattuna aikaisempaan materiaaliin; melodiat eivät yksinkertaisesti ole vain yhtä tarttuvia kuin ennen. Ärjymiset taas lähtevät kyllä yhtä asiallisesti kuin ennenkin. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
JohnJ 17.11.2007 13:44:34 | |
---|
Soilworkin "Sworn to a Great Divide" Korroosion arviossa: http://www.korroosio.fi/reviews.php?c=cd&id=2130 Ihan hyvä arvio, mutta suosittelisin korjaamaan nimien kirjoitusvirheet. Ei anna kovin ammattimaista kuvaa "Sworn To A Great Divine", "The Pittsburg Syndrome", tai "Sich Heart River". Itse kyllä pidän levystä helvetisti. Suosikkilevyni Soilworkilta on ollut Natural Born Chaos, siitä lähtien kun sen ekan kerran kuulin. Ei sitä vieläkään ylitetä, mutta As The Sleeper Awakes on mielestäni hyvin lähellä NBC-matskua sekä tyyliltään että laadultaan. Vaikkei muu levy tuokaan juuri NBC:tä mieleen niin tuo oli mulle semmonen mukava flashback, kun yhteen aikaan NBC oli kovin ahkerassa kuuntelussa. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Juzzu 04.01.2008 20:50:51 | |
---|
Jeah, liput hallussa Lutakon keikalle. Nosturiinhan sitä kai piti mennä, mutta onhan Lutakko loistopaikka just Soilworkin tyyppiselle pändille. Keikka on vaan Lutakossa maanantaina, joka saattaa tuoda sille oman.. noh.. säväyksensä. |
Budy 05.01.2008 13:55:07 | |
---|
Levyhän vaan paranee, mitä enemmän kuuntele! Mutta se on totta, ei tällä NBC:tä ylitetä vielä. Levyn totaalista parhautta: Martyr M.A.C.H.O #26 Mukkelis Makkelis |