Aihe: Piirilevyn tekijä hukassa, esittäytyi täällä joku 1v. sitten
1
Vapour
31.10.2007 22:01:36
...ja aloitti viestin jotakuinkin "anteeksi törkeä mainostaminen, mutta..."

Hän silloin ilmoitteli tekevänsä yksipuolisia valotettuja levyjä muistaakseni johonkin 20-28 euron hintaan... Jotain yhtä ilmaista se hinta kuitenkin oli... Kaipaisin hieman harjoitusta ja oppia, ennen kuin yritänkään putkivahvistimen kasaamista, joten ajattelin lisätä olemattomaan efektiarsenaaliini ainakin säröä, fussia, boostia ja tremoloa...

Onko nämä liian iso pala ensikertalaiselle?:
BSIAB2
RunoffGrooven Thor ja Multi-face, ehkä myös se tweed, vai mikä se nyt oli
Tremulus lune, tai EA
If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe.
Twinkle
31.10.2007 22:22:00
se oli vissiin tuo SirElwood ja sittemmin on lopettanut piirilevyjen tekemisen. Uraltone tekee yhä samaa hommaa, niin kandee sieltä vilaista.
gemisti
31.10.2007 22:35:27
tuolla toisessa ketjussa mainitsin TG-Musicin eli juurikin SirElwoodin, joka tosiaan lopetteli tuon bisneksen (harmi! olin tilaamassa uusia kun huomasin lopettaneen) ja hinnatkin tosiaan olivat edulliset + levyt hyviä. Tremulus luneen siis olen levyjä häneltä hankkinut..
msormune
31.10.2007 23:08:27
IMHO ainakin tuo Multi-Face on niin simppeli, että kannattaa tehdä itse reikälevylle...
kiiski
01.11.2007 19:50:39
Itsekin neuvoisin kääntymään Uraltonen puoleen. Muistaakseni asiallisella hinnalla tekee levyjä.
THE RIPPER
05.11.2007 22:31:27
http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=6770

häneltä voisipa kysyä. ainski jossain vaihees myi tänne m.netin tyypeille valotettuja piirilevyjä. ohan sill viell vehkeet himas mill tehä.
(_/) (O.o)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)