onni 01.11.2007 00:42:59 (muokattu 01.11.2007 11:36:17) | |
---|
Ensimmäinen tapaaminen herra taiteilijan kanssa oli silloin kun olin abaut 18 v.Meillä oli Piirosen komppaus. Mulla oli pitkät hiukset ja koruja siellä täällä ( nenässä ja korvissa ja vähän muuallakin , ette halua tietää.) Piironen kysy multa, kysyvällä katseella, että soitatteko muuta kuin rokkia. Sanoin että kyllä me varmaan muutakin soitetaan. Basisti oli myöhässä ja Piironen halusi pitää treenit. Siinä mä yritin soittaa käsi bassot kun muutakaan ei ollut. Seuraava kysymys oli "eikö teillä ole oikeaa basistia" Basistin auto tuli juuri pihaan. Toinen tapaaminen tapahtui Turun uittamolla. Show alkoi sillä että roudatessa rumpali haukkui koko ajan Piirosta minkäläinen ihminen se on. Sanoin vitsinä että se varmaan nukkuu tuolla alhaalla pukuhuoneessa. Vein pukupussin alas ja niinhän se jumalauta nukku / kuunteli. Kompattiin siinä muutama biisi kun arvon maestro huusi biisin jälkeen heti että humppa potpuri. Jätkänhumppa eka. Dm 1-2-3-4. Tuli niin nopiaan että kukaan ei tajunnut mitään. Rumpali hakkas humppaa niin saatanasti ja muut pyöritteli silmiään. Siinä koottiin ryhmä pikku hiljaan kasaan mutta harmitti. Onneksi oli koston paikka lähellä. Oli kesä kuuma. Varmaan 30 astetta ja väännettiin säteilylämmittemet täysille. Herra valitteli setin jälkeen että onpa kuuma. |
onni 01.11.2007 00:47:45 | |
---|
Mulla on muuten kuvakin jossain sen keikan jälkeen. Äijä on punanen kuin rapu. Nää jää mieleen. Hienoja hetkiä. |
jakeni 01.11.2007 18:05:49 | |
---|
Mulla on muuten kuvakin jossain sen keikan jälkeen. Äijä on punanen kuin rapu. Nää jää mieleen. Hienoja hetkiä. Hyvä Onni,onnea myös Karille,kaikesta hualimatta hiano miäs? On tullut turattua useita kertoja hänenkin taustalla. Mies ei vedä kympillä,vaan yhdellätoista! jake neck |
Joo, sataykstoista prossaa lasissa aina. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
jjussila 02.11.2007 10:27:37 | |
---|
Joo, sataykstoista prossaa lasissa aina. Noin vahvat eväät haihtuu ihan ittekseen..... ..ei helev...olisko noin?..... |
v_m_kangas 03.11.2007 14:32:43 | |
---|
Hoho, yllätys, puhelin soi ja kohta tullee porukka hakemaan tuuraamaan ja Karia säestämään Ruottin puolelle. Humppaa tai soita humppaa |
uruttaja 03.11.2007 15:37:45 | |
---|
Hoho, yllätys, puhelin soi ja kohta tullee porukka hakemaan tuuraamaan ja Karia säestämään Ruottin puolelle. Saithan sinä sitten sen virkistävän keikan, mitä vähän kaipailitkin. Katotaanpa yöllä, miten Kari Ruotsin puolella laulaa. |
pekkajau 04.11.2007 00:38:19 | |
---|
Vieläkö ne niitä majavia jotkut pyytää???? Jethro tul... ja Manfred män... |
jakeni 04.11.2007 04:30:14 | |
---|
Vieläkö ne niitä majavia jotkut pyytää???? Naurettavaa...keikka kuin keikka Mitä helvettiä sen väliä,jokainen työtilaisuus on omansa,ei tässä varmaan tosi äijät paljon valitse;sinne mennään, missä duunia on ja sillä selvä? Ammahemmot hoitaa AINA systeemit himaan! jake neck |
isojussi 04.11.2007 06:00:17 | |
---|
...sinne mennään, missä duunia on ja sillä selvä? Ammahemmot hoitaa AINA systeemit himaan! Sasse - hinta määrätään ja jos se maksetaan niin aina tulkitaan 110 klasissa. Sääksmäen (srk:n) sällit on aina näin tehneet. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
v_m_kangas 05.11.2007 08:46:41 | |
---|
Saithan sinä sitten sen virkistävän keikan, mitä vähän kaipailitkin. Katotaanpa yöllä, miten Kari Ruotsin puolella laulaa. Joo, siinähän se lauleskeli ja 60v onnitteluja vastaanotti. Porukka tuntui tykkäävän. Nuottimappeja oli useampikin kappale. Keikka keikkojen joukossa. Humppaa tai soita humppaa |