Aihe: TM-netin pikkuesat 4.1.08 Tampere/Pleva
1 2 3 4 515 16 17 18 1933 34 35 36 37
Mikko T.
01.11.2007 01:47:31 (muokattu 01.11.2007 01:47:47)

Mä oon nyt sit kieltäytynyt useasta keikkatarjouksesta tälle päivälle pe 4.1.2008, joten nyt sitten aloitetaan uusi kierros ilmoittautujista.

Jos on ihan varma tulostaan, oman nimen perään viisi spacelyöntiä ja V-kirjain, jos ehkä, niin E.

laulaja
Mikko T V
omarklah
riff
manjaana
isojussi
uruttaja
faith
ÄM
Timi
jjsound
Aune
Coelhinho21
ellipellinen
half
jeppeq
paice60
baron
v_m_kangas
tiina62
Ukko
korgie
Guido
Vesku?
Jon Lord
Anonymous-Jazz
vanhami

Toinen kysymys: saako sinne (jos uskaltaa) ottaa tyttöystävän, anopin tai äidin mukaan vai pidetäänkö kekkerit ihan omalla porukalla? Mikä on ollut käytäntö?

Voisin vannoa, että eräästä Länsisiipi-bändistä voisi löytyä halukkaitakin muusikoita saapumaan tulille.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Coelhinho21
01.11.2007 04:28:05

Mä oon nyt sit kieltäytynyt useasta keikkatarjouksesta tälle päivälle pe 4.1.2008, joten nyt sitten aloitetaan uusi kierros ilmoittautujista.

Jos on ihan varma tulostaan, oman nimen perään viisi spacelyöntiä ja V-kirjain, jos ehkä, niin E.

laulaja
Mikko T V
omarklah
riff
manjaana
isojussi
uruttaja
faith
ÄM
Timi
jjsound
Aune
Coelhinho21
E (tosin melko varma, kalenterissa vahva merkintä, parissa viikossa varmistuu lopullisesti)
ellipellinen
half
jeppeq
paice60
baron
v_m_kangas
tiina62
Ukko
korgie
Guido
Vesku?
Jon Lord
Anonymous-Jazz
vanhami

Toinen kysymys: saako sinne (jos uskaltaa) ottaa tyttöystävän, anopin tai äidin mukaan vai pidetäänkö kekkerit ihan omalla porukalla? Mikä on ollut käytäntö?

Voisin vannoa, että eräästä Länsisiipi-bändistä voisi löytyä halukkaitakin muusikoita saapumaan tulille.
Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa typerältä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset :-)
isojussi
01.11.2007 05:09:57

laulaja
Mikko T V
omarklah
riff
manjaana
isojussi jyrkkä E (tuun, jos ei oo keikkaa)
uruttaja
faith
ÄM
Timi
jjsound
Aune
Coelhinho21 E (tosin melko varma, kalenterissa vahva merkintä, parissa viikossa varmistuu lopullisesti)
ellipellinen
half
jeppeq
paice60
baron
v_m_kangas
tiina62
Ukko
korgie
Guido
Vesku?
Jon Lord
Anonymous-Jazz
vanhami

Ei ne mua ainakaan häiritse. Käytäntöä tuskin on.

Soittajat on aina noihin tervetulleita.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
kuunsirppi
01.11.2007 07:08:56

laulaja V
Mikko T V
omarklah
riff
manjaana
uruttaja
faith
ÄM
Timi
jjsound
Aune
Coelhinho21 E (tosin melko varma, kalenterissa vahva merkintä, parissa viikossa varmistuu lopullisesti)
ellipellinen
half
jeppeq
paice60
baron
v_m_kangas
tiina62
Ukko
korgie
Guido
Vesku?
Jon Lord
Anonymous-Jazz
vanhami
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
omarklah
01.11.2007 08:15:04

laulaja V
Mikko T V
omarklah V
riff
manjaana
uruttaja
faith
ÄM
Timi
jjsound
Aune
ellipellinen
half
jeppeq
paice60
baron
v_m_kangas
tiina62
Ukko
korgie
Guido
Vesku?
Jon Lord
Anonymous-Jazz
vanhami
...so what?
tiina62
01.11.2007 09:01:08
Jos on ihan varma tulostaan, oman nimen perään viisi (5) spacelyöntiä ja V-kirjain, jos ehkä, niin E.

laulaja V
Mikko T V
omarklah V
riff
manjaana
uruttaja
faith
ÄM
Timi
jjsound
Aune
ellipellinen
half
jeppeq
paice60
baron
v_m_kangas
tiina62 V
Ukko
korgie
Guido
Vesku?
Jon Lord
Anonymous-Jazz
vanhami
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
v_m_kangas
01.11.2007 13:05:10

Jos on ihan varma tulostaan, oman nimen perään viisi (5) spacelyöntiä ja V-kirjain, jos ehkä, niin E.

laulaja V
Mikko T V
omarklah V
riff
manjaana
uruttaja
faith
ÄM
Timi
jjsound
Aune
ellipellinen
half
jeppeq
paice60
baron
v_m_kangas E
tiina62 V
Ukko
korgie
Guido
Vesku?
Jon Lord
Anonymous-Jazz
vanhami
Humppaa tai soita humppaa
manjaana
01.11.2007 18:06:03

laulaja V
Mikko T V
omarklah V
riff
manjaana E
uruttaja
faith
ÄM
Timi
jjsound
Aune
ellipellinen
half
jeppeq
paice60
baron
v_m_kangas E
tiina62 V
Ukko
korgie
Guido
Vesku?
Jon Lord
Anonymous-Jazz
vanhami
Vian löytäminen on helppoa; paremmaksi paneminen onkin ihan toinen juttu.
kuunsirppi
01.11.2007 19:32:38
Manjis! Mikä ihme toi E on sun nimen perässä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
manjaana
01.11.2007 20:28:22

8(

Heitän ypuolella vähän juttua sulle!!
Vian löytäminen on helppoa; paremmaksi paneminen onkin ihan toinen juttu.
baron
01.11.2007 20:39:10 (muokattu 01.11.2007 20:40:23)

Mä en oikeesti ymmärrä tota Mikko T:n aloittamaa uusmerkintäkierrosta?
Jos mä ilmoittaudun, se tarkoittaa että mä tuun, jos mä en ilmoittaudu, se tarkoittaa, että mä en tuu.
Se on kyllä ihan sama, mitä musiikkia soittaa, kunhan sen tekee hyvin (Jean Sibelius)
kuunsirppi
01.11.2007 22:04:23
Jos mä ilmoittaudun, se tarkoittaa että mä tuun, jos mä en ilmoittaudu, se tarkoittaa, että mä en tuu.

Kato toiset tietää varmaks, mitä tekee ja toiset taas ei...toiset huopaa ja toiset soutaa :o)
EP
01.11.2007 22:58:01
Kato toiset tietää varmaks, mitä tekee ja toiset taas ei...toiset huopaa ja toiset soutaa :o)

..ja toiset vaan vähän melalla avittaa! :o))
Mikko T.
02.11.2007 01:30:42 (muokattu 02.11.2007 01:36:44)

Maailmassa on monta muutakin asiaa, joita et ymmärrä... 8-D

Joo mut kuten kuvasta nyt jo näkyy, kaikki ei oo sellaisia kuin sinä. Joillekin ilmoittautuminen on sama kuin ehkä, tyyliin "tuun jos ei tuu muuta". Ja kyllä, tämä oli E:n kirjoittajille vittuilua, olette sen ansainneet. Hähä.

Elikkä hyvä monsieur baron: Yksikin E-kirjain listassa on jo sinällään peruste uusintakyselylle, jolla tiedustellaan näiden ravien varmoja hevosia, vai oletko eri mieltä? Tätä kirjoittaessani listassa on enemmän E- kuin V-kirjaimia. Ja ymmärtääkseni paikan päälle saa tulla ilmoittautumatta, parempi et tulee muttei ilmoittaudu kuin ilmoittautuu muttei tule, eikös näinkin ole? Koska mitä enemmän uusia muusikoita ja uusia kavereita tuttavapiiriin, aina parempi.

On mielestäni pelkästään hyvä et tiedetään keitä paikalla on VARMASTI poislukien äkilliset sairaudet ym. forcemajeure-tapaukset. Ettei käy niin, että ensin jengiä ilmoittautuu ovista ja ikkunoista ja sitte jotkut tulee suht kaukaa, kaukaa tai tosi kaukaa, varaa ja maksaa hotellit, on ottamatta keikkaa ko. päivälle, lupaa vaimolle tiskata koko loppuvuoden jos saa tulla kekkereihin ja blaa blaa ja sit paikalla ei olekaan ketään tai kuin kourallinen ihmisiä vaikka on odottanut tapaavansa hänet ja hänet ja hänet ja hänet jne. Ja kyllä, tiedän, että itsekin jäin Lahden kemuista pois, vaikka ilmoittauduin. Siitä saa vittuilla mulle. Ei mua sinne kukaan kyllä halunnutkaan, joten paikalla olleita voisin laskuttaa bileiden onnistumisesta. Hähä.

Enkä muuten tarkemmin ajateltuna oo todellakaan roudaamassa tyttöystävääni paikalle... hän ei ole (ainakaan vielä) tehnyt mitään niin pahaa että joutuisi katsomaan kännisiä m.nettiläisiä edes minuuttia... ja tulee kumminkin otettua muistikortin täydeltä valokuvia ja mätättyä niitä kovalevyt turvoksiin että niiden pakkokatsominen olkoon hänelle rangaistuksena, jos vaikka joululahjat on ei-toivottuja "kato tässä me ollaan sen ja sen kanssa soittamassa humppaa ja kato tässä toi kaveri kertoo vitsiä ja me kaikki nauretaan sille ku..." ei helvetti, ei tollasta kestä kukaan, sama kuin ite menis selvinpäin verotoimiston huuhkajien pikkujouluihin.

Sanainen arkkuni on taas kerran toivomuksista huolimatta auennut, on aika lopettaa lässytys ja jatkaa toissijaisia toimia kuten viinanjuonti, tupakointi ja muu laiskottelu. Niille, ketkä palaavat Mikko-kanavalle vasta Plevnassa, toivotan mitä parhainta joulua ja onnea alkavalle vuodelle. Hei hei.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
isojussi
02.11.2007 01:52:51
Mä kyllä ainakin ymmärrän Mikon perusteet ihan hyvin.

Ite olin alun perin epävarmojen listalla - eli tuun, jonsei oo keikkaa.
EP
02.11.2007 08:05:15
Mä kyllä ainakin ymmärrän Mikon perusteet ihan hyvin.

Ite olin alun perin epävarmojen listalla - eli tuun, jonsei oo keikkaa.

..Mut mun mielestä pitäis olla viällä tuon varman ja ehkä välissä EV "ehkä varma" ja VE "varmasti ehkä" ..riippuen siitä kumpaan suuntaan on kallistumassa??

Oikeestaan vois tehdä ehkä neljä varmaa listaa jaoteltuna:
1. Ehkä
2. Ehkä varma
3. Varma ehkä
4. Varma (tai ihan varma, miten halutaan..) :)
Sertzo S
02.11.2007 08:44:32
Minä en ilmoittele vielä mitään, mutta jos lottovoitto tulee , haen ensin Sertzon helikopterilla ja laskeudutaan Ilveksen pihaan

Kiitos! Olen jo noin ollen ajoissa lähtövalmiina. ;)
isojussi
02.11.2007 10:23:28
Minä en ilmoittele vielä mitään, mutta jos lottovoitto tulee , haen ensin Sertzon helikopterilla ja laskeudutaan Ilveksen pihaan

Soon väärällä pualen koskee!
Coelhinho21
02.11.2007 10:38:28

Soon väärällä pualen koskee!

Sen verran matkasta lienee varattu limusiinikuljetukselle. Pääsee ovelle asti.
Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa typerältä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset :-)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)