Aihe: Bassorumpu-treenipädit
1
Riba
01.11.2007 20:41:47 (muokattu 01.11.2007 20:46:35)
Minkälaisia kokemuksia teillä on basari-treenipädeistä? Kerrostaloasuntoon tulossa joten pitäisi olla mahdollisimman hiljainen.

Onko kellää tästä mallista kokemuksia? http://www.thomann.de/fi/pearl_bd10_bassdrumpad.htm
Tarre
02.11.2007 01:37:36 (muokattu 02.11.2007 01:52:48)
Itse ajattelin myös joskus ostavani tuollaisen, mutta päätin tyytyä oman käden tuotoksiin. Aluksi käytin pelkkää sohvaa kohteena. Nyt olen käyttänyt sohvaa, jota vasten olen kiinnittänyt suomi-saksa -taskusanakirjan vanhalla kaulahuivilla, jotta saisin pedaalit helpommin kahlittua lattiaan nuijien osumakulmien pysyessä normaalina. Lisäksi kirjan ja nuijan väliin on ilmestynyt villasukka kaksinkerroin ääntä hiljentämään. Tämä on kuitenkin melko "raskas" poljettava, koska sohva takana on pehmeä ja sukka pehmentää osumista vielä lisää. Reboundia tuolla kokoonpanolla ei juurikaan saa.

Seuraavaksi olisi tarkoitus modata sanakirjan tilalle esim. pala kakkosnelosta ja kiinnittää siihen hiirimatto tms. Lisäksi tuo pitäisi kiinnittää jotain kovaa taustaa vasten.
Ovi saranoillaan kääntyilee, Tarre vuoteellansa.
Kukkis 77
02.11.2007 13:42:08

Seuraavaksi olisi tarkoitus modata sanakirjan tilalle esim. pala kakkosnelosta ja kiinnittää siihen hiirimatto tms. Lisäksi tuo pitäisi kiinnittää jotain kovaa taustaa vasten.

Osta rautakaupasta iso kulmarauta, ja toiseen sivuun hiirimatto tms kiinni ja toiseen spedu. Näin saamme helposti roudattavan basaritreenihärpäkkeen.
Klikki, Beat Detective, triggerit, Autotune ja Pro Tools, siitä syntyy vittu Rock'n'Roll!
Youni
02.11.2007 13:50:22
Osta rautakaupasta iso kulmarauta, ja toiseen sivuun hiirimatto tms kiinni ja toiseen spedu. Näin saamme helposti roudattavan basaritreenihärpäkkeen.

Vähän jotain koroketta vielä siihen kulman kohdalle, vaikka sitä hiitimattoa, ettei hakkaa metalli lattiaan.

Itse olen laittanut Pearlin kovan rumpupenkin lattialle vaakatasoon, jalat seinää vasten. Hyvin naputtaa, joskin käyttänyt aika vähän, kun tuo basarikin löytyy. :D
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
isoaarne
02.11.2007 14:02:59
Minkälaisia kokemuksia teillä on basari-treenipädeistä? Kerrostaloasuntoon tulossa joten pitäisi olla mahdollisimman hiljainen.

Onko kellää tästä mallista kokemuksia? http://www.thomann.de/fi/pearl_bd10_bassdrumpad.htm

Tuo pearlin padi on aikas hiljainen, mutta se antaa aika paljon reboundia. Eli ero tuohon ja oikeaan bassorumpuun polkiessa on aika suuri.
Rockin'Horse -ROCKyhtye vailla laulajaa www.myspace.com/rokkiheppa
nihoggr
05.11.2007 17:36:57

Meikäläisellä tuo ainakin on ollut semmoinen, että en ole saanut sitä kiinnitettyä edes uusiin pedaaleihini (Axis A Longboards), koska pedaalin alalevy on liian leveä tälle pedaalipadille! Rrrkele.
Toisekseen, vanhoilla Milleniumin pedaaleillani (huopanuijat) se kyllä lätisee ja nytkyy siihen tahtiin, etten yöllä kehtaa sitä soittaa. Ainakaan lujaa.
Mielestäni tuota täytyy soittaa ihan eri tatsilla kuin oikeaa basaria, paljon varovaisemmin... Haluaisin toisen padin, johon sopisi myös kiinnittää tuo Axiskin!!!
Eli kannattaa miettiä myös, että kyseiset padit sopivat pedaaleillesi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)