DVD-SOITIN 30.09.2007 15:04:39 | |
---|
Kova on panostus musavideoon, kun ei koko bändi edes vaivautunut paikalle! :) Tai sitten Hellhammer katteli sivusta et mitäs helvettiä noi hommaa. Tai sitten ton on tarkotuskin olla huumoria. Toivottavasti. Hellhammerhan ei varsinainen jäsen taida olla Borgirissa ollenkaan, vaan on vain sessiojäsenenä, joskin ollut nyt vähän pitkäaikaisempana sellaisena. |
Jokunen 30.09.2007 18:54:14 | |
---|
Mitäköhän ne on miettinyt kun tuota videota ovat tehneet? Ei tuota voi ottaa vakavasti, niin överiksi vedetty. Ainakin Hellhammer on älynnyt jättäytyä siitä pois. :) Tuon videon on oltava pilaa. Vortexin uhmaikäosoittelut olivat melkoista camp-meininkiä. "Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=#
Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti." |
Fuu 01.10.2007 01:11:08 | |
---|
Ahahha ei helvetti mikä video. Ja nuo Galderin amisviiksen on kyllä suht nolot. :D Päivää. |
jigsore 01.10.2007 02:24:17 | |
---|
Kerrankin video jonka jaksaa katsoa alusta loppuun! Niinpä. Oli kyllä viihdyttävin musavideo aikoihin. Aivan mahtava. Asses In Your Mouth |
CanYouStayStill 01.10.2007 17:25:15 (muokattu 01.10.2007 17:29:10) | |
---|
No hoho. No luulen tuon videon valitettavasti olleen tosissaan tehty. Mutta mihin on jäänyt ne tummat silmämeikit? Ei ainakaan Shagrathilla niitä ollut. Vähän on laiska meininki ollu tässä. Parempi on se The serpentine offering- video. Mutta naurut kyllä irtosi. Itse sanon hyvän bändin tehneen huonon videon. Ja tuohon Hellhammer-kysymykseen niin omasta mielestäni se on bändin jäsen ihan virallisesti, ainakin bändin sivuilta tyyppi löytyy, mutta tietoja ei ole jaksettu päivittää... Ihmettelen miksei satu videolla pyörimään. (kipeä, laiska vai eronnut yms.?) edit: olihan ne siellä, mutta vasta lopussa ne meikit. |
Super-Jari 01.10.2007 17:39:27 | |
---|
Hauska video kyllä. "Kun näkee maailman monesta kulmasta niin löytyy jokaiselle paikka" |
Mursukanta 01.10.2007 18:12:05 | |
---|
edit: olihan ne siellä, mutta vasta lopussa ne meikit. Shagrath ei ollut tarpeeks iivöl alku- ja keskivaiheilla. Mutta onneksi lopussa se oli tarpeeksi seitan. Mä oon itte subjektiivisesti sitä mieltä että tuo video oli tehty pilailemaan tr00iivöl-tosikkojen kustannuksella. Oli se niin hilpeätä ettei bändinkään luullut itse ajattelevansa tekevänsä mitään "uskottavaa". Video teki mitä bändi musa on tehnyt jo pitemmän aikaa, eli viihdytti. Mikä on Dimmun suurin valtti öh tuota musahommissa, viihdyttää niin perkeleesti porukoita. |
Ragorn 01.10.2007 18:39:59 | |
---|
Tyylillä vedetty överiksi tuo video, tykkäsin. (o.o)// |
masterhat 01.10.2007 21:38:09 (muokattu 01.10.2007 21:38:56) | |
---|
Mä ootin jotain immortalin kaltasta metsässä juoksentelua, mutta täähän oli ihan hienokin video. Mä en tästä kyllä löytänyt montaakaan hauskaa kohtaa ja en todellakaan ole true-bläkkäri, harvemmin kuuntelen edes bläkkiä. Oikeestaan mua alkoi vähän pelottaakin jossain vaiheessa kun pimeässä katselin tuota videota luurit päässä. Huh, tai no ei nyt pelottaa, muttei naurattaakaan. Biisi oli ihan ok, tosin dimmua en ole kuullut muutenkaan kuin Enthrone darkness triumphantin ja stormblastin verran, joten kauhesti ei ollut pohjaa miltä nykypäivän Dimmu kuulostaa, mutta kyllä sen samaksi bändiksi tunsi kun aikoinaankin. Muutama kohta kyllä hauskuutti, mutta odotin sirkus huveja ja sain tilalle hämmennyksen. Taitaa kyllä silti Dimmun uudempi jäädä kauppaan, ei tämä kuitenkaan niin paljoa vakuuttanut ( tosin muitakaan Dimmuja ei ole hyllyssä vaikka mainitsemani vanhemmat kiekot pitäisi hommata) Snails against humanity |
mango__ 02.10.2007 12:05:57 | |
---|
Jotenkin häiritsee tossa Dimmun nykytuotannossa (en tosin In Sorte Diabolia ole kuullut muuta kun noi kaksi videobiisiä) että Vortexin laulut, niin paljon kun niistä itse diggaankin, tuntuvat usein todella päälleliimatuilta ja huonosti kappaleisiin sopivilta. Ihan kun ois vaan joka biisin pakko änkeä johonkin kohtaan vähän puhtaita. |
Jorte Kariko 02.10.2007 15:36:24 | |
---|
Ihan Ok! Galderin "pannu" viikset oli ihan törkeen siistit! mun mielestä tämä In Sorte Diaboli taas tuntuisi olevat ehkä Dimmun paras levy. Kun mennään naimisiin annetaan toisilleen vaitiololupaus. Jos sitä ei pidä, täytyy erota ja silloin pitää jakaa lamput ja veitset ja yleensä ei voida sopia kuka saa lapset. Niiden jotka eivät voi sopia siitä, täytyy mennä pörssimeklarin luo. |
Jokunen 02.10.2007 19:44:22 | |
---|
Ja tuohon Hellhammer-kysymykseen niin omasta mielestäni se on bändin jäsen ihan virallisesti, ainakin bändin sivuilta tyyppi löytyy, mutta tietoja ei ole jaksettu päivittää... Ihmettelen miksei satu videolla pyörimään. (kipeä, laiska vai eronnut yms.?) Eikös Hellhammerilla pitänyt olla joku hermostoleikkaus, jonka vuoksi herra ei pääse kannuttamaan Suomenkaan keikalle, vaan patterin takana istuu George Kollias(meniköhän nimi oikein?)? Voisikohan tuosta löytyä selitys Hellhammerin puuttumiseen... Itse In Sorte Diabolista sen verran, että tuo albumi sytytti taas kipinän Dimmuun ja nyt on pari kuukautta tullut kuunneltua kolmea viimeistä levyä. Jotenkin nämä uudemmat Dimmu-levyt iskevät nyt paremmin, yhtään aiempia levyjä väheksymättä. "Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=#
Deino 02.10.2007 20:11:18 | |
---|
Eikös Hellhammerilla pitänyt olla joku hermostoleikkaus, jonka vuoksi herra ei pääse kannuttamaan Suomenkaan keikalle, vaan patterin takana istuu George Kollias(meniköhän nimi oikein?)? Ei vaan Tony Laureano. Taitaa Kolliaksella olla ihan tarpeeksi kiire Nilen kanssa. |
loituma 01.11.2007 16:01:30 | |
---|
Kuinkas moni on menossa tänään Kultturitalolle? ok |
Juntunen 01.11.2007 16:17:28 (muokattu 01.11.2007 16:21:18) | |
---|
Kuinkas moni on menossa tänään Kultturitalolle? Huomenna Oulun Teatria! EDIT: Hauska video! |
Jokunen 01.11.2007 17:02:46 | |
---|
Aijai, sydäntä riipii kun en keikalle päässyt. Amon Amarth olisi ollut jo syy lähteä ja Burger on varmaan kova myös. Pistäkäähän sitten pientä raporttia sun muuta keikan jälkeen! "Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=#
Itse ajattelin ensin lähteä, mutta päätinpä etten lähdekään. Kun en tuosta uudemmasta tuotannosta oikein perusta, olisi se aikamoista arpapeliä. Mourning Palacen taitavat kyllä perinteisesti vetää lähes joka keikalla, mutta ei sekään ole yhtä hohdokas enää kuin vanhoina, hyvinä aikoina. Ja isänikin olisi tuppautunut mukaan. "Mun mielestä on ihan ok jos käy pökäleellä ja vaikka jättää vetämättä, semmonen ihan pikkuhauska juttu" -ANtTIKRISTUS |
Volante 01.11.2007 17:32:36 | |
---|
Kuinkas moni on menossa tänään Kultturitalolle? Hep o/ Vähän tosin hirvittää, mitä siitä tulee tuollaisessa ympäristössä. Saas nähdä. A train station is where trains stop. A bus station is where buses stop. On my desk I have a workstation... |
saastara 01.11.2007 17:45:52 (muokattu 01.11.2007 17:46:04) | |
---|
Hulvaton video.. :D Just oikea meininki! Propsit Dimmulle. -This is madness!
-Madness? This is m.neeeeeeeeeeeet!!!!!!1 |
gorgonoidi 01.11.2007 18:10:12 | |
---|
Ihan loistava video! Tyylikästä jälkeä. :) Biisistäkin pidin yllättävän paljon. En olisi osannut kuvitellakkaan... |