Aihe: Tekoviikset?
1
Jäärä
21.11.2003 15:59:17 (muokattu 21.11.2003 16:01:07)
Mistä saa tekoviiksiä? Mieluiten mallia Ron Jeremy tai Basisti-Derek. Ite en viitsi sellaisia kasvattamaan ja tokkopa minulle edes sellaisia kasvaisikaan.

Edit: Enkä tee ite. Ja niiden pitäisi olla jollain tavalla "liimattavat", ei siis mitään kuminauhavirityksiä.
"Koneella on koneen tahti"
noir
21.11.2003 16:07:17
Hitto, katsoin jo innoissani, että pääsen neuvomaan miten tehdä itse, mutta prkl! Kerron silti :D

Itse tein jokin aika sitten koirasta. Nappaa saksilla mustasta piskistä sopivan tupon karvaa, jotka sitten silittää kiinni sellaiseen kankaaseen, joka silittäessä tarttuu kiinni muihin objekteihin (en tiedä mitä se tavara on nimeltään, kas kummaa).

Naamaan moinen härpätys tarttuu vaikkapa kaksipuolisella teipillä.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Jäärä
21.11.2003 16:12:57
Hitto, katsoin jo innoissani, että pääsen neuvomaan miten tehdä itse, mutta prkl! Kerron silti :D

Itse tein jokin aika sitten koirasta. Nappaa saksilla mustasta piskistä sopivan tupon karvaa, jotka sitten silittää kiinni sellaiseen kankaaseen, joka silittäessä tarttuu kiinni muihin objekteihin (en tiedä mitä se tavara on nimeltään, kas kummaa).

Naamaan moinen härpätys tarttuu vaikkapa kaksipuolisella teipillä.

Voisi sitä hätätilanteessa oikeastaan tehdä itsekin, jos oikein siistit niistä saisi. Meidän koira on puna-valkoinen, siitä ei ole apua. Pitäisi kuitenkin sointua hiusten väriin jotenkin, sellaiset suht aidon näköiset. Saakeli. Justiinsa kävin parturissa, olisi ehkä pitänyt ottaa lattialle tippuneet karvat mukaan.
"Koneella on koneen tahti"
Swan
21.11.2003 16:14:50
Kasvattamalla saa harvinaisen aidon näköiset viikset. Tässä puhelen aikuisuutta odotellessa. :P
Ei tässä mitään kiirettä ole - nyt ei soiteta kitaraa!
Aimo
22.11.2003 16:22:48
Mulla on Kajaanin kaupunginteatterin pukuvarastosta lainassa. Pituutta varmaan 10cm niillä.
Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin.
Viceroy
25.01.2004 18:34:11

Kasvattamalla saa harvinaisen aidon näköiset viikset. Tässä puhelen aikuisuutta odotellessa. :P

Niin ja onneksi olet myös lukenut tarkasti alkuviestin.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)