Aihe: Helppoja, edullisia mutta monipuolisia soittimia? Ehdotuksia?
1
Zarmo
01.11.2007 19:13:18

Jostain kirpparilta balalaikka.
Toomannin halpa letkullinen ja "piano"koskettiminen melodika on minulle tuottanut kovasti iloa.
Okariinoja saa joskus halvalla jostain.
Tinapillit ovat edullisia.
Olen muuten psykopaatti
Sosiaalinen tyylini on alistava ja vihamielinen: itseä vähättelemällä sopeutuminen: masokistinen tyyli
Vapinamonologeja
weelie
01.11.2007 21:55:04
Hyviä vetoja, Zarmo.

Liukupilli on myös hauska, jossei muuta. F-musiikissa alta kympin.

Ja sieltä saa myös "jaw harp":eja vitosella. http://youtube.com/watch?v=yx0nnZZVnd8
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
Murgo
02.11.2007 09:36:21

Kannattaa myös miettiä tee-se-itse-ratkaisuja, ainakin paikallisessa (Riihimäen) kirjastossa on useita kirjoja joissa on ohjeita soittimien tekemiseen simppeleistä pilleistä,rummuista ja helistimistä aina viuluun ja esim. cembaloon asti. Esim. afrikkalainen peukalopiano olisi aika erikoinen.
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
KoskPaavo
02.11.2007 15:47:13
Kissasta saa kivan haitarin , kun laittaa reppuun ja puristelee korvia. Hupa juttu esim. pikkujouluun.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
erikiva
19.11.2007 13:46:21
Kazoo (2-5e) on ihan jännä ja simppeli päristin. Riittää kun jotain sinne hyräilee. Remullahan tollanen vimpain oli jossain livetaltioinnissa. Myös munniharpun (~3e) ja uken (20e) omistan, mutta ei meinaa aika riittää mihinkään em. kapistuksen reenailuun, kun kitarointikin on vielä ihan lapsen kengissä. Vaimokkeelta nuita aina lahjaksi saanu. Didgeridoo on vielä ihan must-hankinta!
How could I care?
aimotuska
19.11.2007 13:56:28
Didgeridoo on vielä ihan must-hankinta!

On muuten yllättävän hankala saada sitä oikeanlaista mouruamista aikaan. Kerran kaverin bileissä puhkuin tommoseen koko illan, eikä sieltä kahta sekuntia pitempään soundia tullut. Vehkeen omistaja sitävastoin päästeli menemään kuin vanha tekijä.

Suht ällöä oli vaan se suukappaleena toiminut mehiläisvahasta tehty mähnä...

Mutta joo, se olis tosi kooli vehjes.
Tyhymä
shellraiser
20.11.2007 07:38:19
Blue blow, eli kampa ja paperi.
erikiva
20.11.2007 09:48:34
On muuten yllättävän hankala saada sitä oikeanlaista mouruamista aikaan. Kerran kaverin bileissä puhkuin tommoseen koko illan, eikä sieltä kahta sekuntia pitempään soundia tullut. Vehkeen omistaja sitävastoin päästeli menemään kuin vanha tekijä.

Pitää kutinsa. Älyttömän vaikea saada sitä oikeaa soundia aikaiseksi, mutta se kiertoilmahengitys menee jo naurettavuuden puolelle

Suht ällöä oli vaan se suukappaleena toiminut mehiläisvahasta tehty mähnä...

Meikän mielestä oli ällöä se, että tuo vermes kiersi lukiossa kaikki musaluokan oppilaat keskellä flunssakautta ennen kuin tuli mun kohdalle. En edes viitsinyt koskea, kun oli jo aiemmin päässyt jossain tyypittamaan.
How could I care?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)