Sertzo S 31.10.2007 17:10:32 | |
---|
Haitarilla hurmasin armaani, sain hänet lähtemään mukaani. Pian temmini suojasi polyuretaani, sanoi rakkaani: "Laita se tavaraani." |
KoskPaavo 31.10.2007 17:12:28 | |
---|
MOI Jos tuo tiato on paikkansa pitävä, niin en kyllä enää yhtään idoliseeraa Aatua, joka oli posetiivareitten suursotapäällikön Mussoliinin, hyvä kaveri. Ja vielä: saatnan Mr.Rolanti, minkä män tekemään. Entäpä jos kuvitteellisen "Onnenurea"-orkisterin haitaristi hankkiikin tällaisen digipelin ja loihtii vasurilla ilmoille kvintit ja lerssit niin pasisti jää kotiin rantasaunaa ihailemaan . Mites sitten suu pannaan, hähää. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
isojussi 31.10.2007 23:23:40 | |
---|
Haitarilla hurmasin armaani, sain hänet lähtemään mukaani. Pian temmini suojasi polyuretaani, sanoi rakkaani: "Laita se tavaraani." Tyttö ennen aktia: "Mitäs se setä nyt tunkee pumpulia korviinsa ja nenäänsä?" - No kun en oo koskaan oppinu pitämään naisten kirkumisesta ja kumin kärystä.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
okabass 31.10.2007 23:36:02 | |
---|
Entäpä jos kuvitteellisen "Onnenurea"-orkisterin haitaristi hankkiikin tällaisen digipelin ja loihtii vasurilla ilmoille kvintit ja lerssit niin pasisti jää kotiin rantasaunaa ihailemaan . Mites sitten suu pannaan, hähää. MOI Todella ilkeätä. Nyt kyllä jäähyä pukkaa hra. kontuktöörille. Ps. Osaatkos jo tunnistaa peilikuvasi? Ceterum censeo moderator esse delendam |
KoskPaavo 01.11.2007 00:39:44 | |
---|
MOI Todella ilkeätä. Nyt kyllä jäähyä pukkaa hra. kontuktöörille. Ps. Osaatkos jo tunnistaa peilikuvasi? Hahaa, kyllä harmittais. Vanha Asikkalalaisviisaus on : "Se koira älähtää jonka kalu vilahtaa" PS. Mulla olis fvysiikan propleema, ookko huomenna Skype-linjalla? "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
okabass 01.11.2007 01:04:40 (muokattu 01.11.2007 01:05:50) | |
---|
Hahaa, kyllä harmittais. Vanha Asikkalalaisviisaus on : "Se koira älähtää jonka kalu vilahtaa" PS. Mulla olis fvysiikan propleema, ookko huomenna Skype-linjalla? MOI Se on vähän niin kun fifty-sixty oonko, vaiko enkö. Ehkä annan ammentaa pohjattomasta viisauden ja tiedon lähteestäni, ehkä en. Ceterum censeo moderator esse delendam |
EP 01.11.2007 13:19:48 | |
---|
Tyttö ennen aktia: "Mitäs se setä nyt tunkee pumpulia korviinsa ja nenäänsä?" - No kun en oo koskaan oppinu pitämään naisten kirkumisesta ja kumin kärystä.... ..kumi vähän luonnoton siinä välisä ..tosin JOS paljon/ympäriinsä harrastaa niiku "Heppu" niin lienee paikallaan.. Heppu: "..Mä oon sun heppus" :D |
Bronks 01.11.2007 13:30:59 | |
---|
Mikä threadi tää on? |
Mikä threadi tää on? Yhtä seko kuin kaikki muutkin "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Bronks 01.11.2007 13:43:09 | |
---|
Yhtä seko kuin kaikki muutkin Joo, se näyttää olevan TM-palstojen trendi: toisen sivun jälkeen otsikon mukaisesta keskustelusta ei hajuakaan:) Mutta aiheeseen liittyen. Hiukan ihmetyttää edelleenkin koko digihaitari. Eikö se ole jonkinlainen kompromissi sellaiselle haitaristille, joka ei jaksa opetella soittamaan kiipparia? |
isojussi 01.11.2007 13:45:23 | |
---|
... Hiukan ihmetyttää edelleenkin koko digihaitari. Eikö se ole jonkinlainen kompromissi sellaiselle haitaristille, joka ei jaksa opetella soittamaan kiipparia? No onko kiipparin muut, kuin piano ja urkusaundit kompromissi sellaiselle kiipparistille, joka ei jaksa opetella soittamaan ko. soitinta? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Bronks 01.11.2007 13:51:21 | |
---|
No onko kiipparin muut, kuin piano ja urkusaundit kompromissi sellaiselle kiipparistille, joka ei jaksa opetella soittamaan ko. soitinta? On. Sitä paitsi en mä sua yrittäny provota, vaan digihaitaristeja, keh keh. |
vanhami 01.11.2007 14:28:32 | |
---|
Mutta aiheeseen liittyen. Hiukan ihmetyttää edelleenkin koko digihaitari. Eikö se ole jonkinlainen kompromissi sellaiselle haitaristille, joka ei jaksa opetella soittamaan kiipparia? On, soittasin mielellään kiippareita, jos olis voimavaroja alkaa opettelemaan se. panos tuotos suhteeltaa on järkevä kahlata midihaitarilla menemään. Kukaan ei maksa sulle liksaa siitä, että opettelet soittamaan kiippareilla keikalla ne samat jutut mitkä vetäsit haitarilla. Kuten OK sanoi tulla yhdessä threadissa. Pitää yrittää minimoida työn määrä ja maksimoida palkka |
humppahanuristi 01.11.2007 14:30:33 | |
---|
Hiukan ihmetyttää edelleenkin koko digisoittimiengenre. Eikö se ole jonkinlainen kompromissi sellaiselle soittajalle, joka ei jaksa opetella soittamaan oikeita soittimia? Humpasta rautalankaan... |
KoskPaavo 01.11.2007 14:31:59 | |
---|
On. Sitä paitsi en mä sua yrittäny provota, vaan digihaitaristeja, keh keh. Mulla on semmoinen visio että digihaitari tulee piristämään mukavasti koko haitarikenttää. Lähinnä itselle tuli heti mieleen se että tällä normipelillä soundien puolesta tuo beat-genre on ollut aika toivoton suo, nyt kun digipelillä saa "oikeammat "bassot ja kompit niin ainakin mua kiinnostais jossain vaiheessa osata muitakin komppeja kuin nää vanhat tutut. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
baron 01.11.2007 14:39:58 | |
---|
Hiukan ihmetyttää edelleenkin koko digisoittimiengenre. Eikö se ole jonkinlainen kompromissi sellaiselle soittajalle, joka ei jaksa opetella soittamaan oikeita soittimia? Sellaiselle, jolta lihaksia puuttuu akustisen flyygelin roudaamiseen. Se on kyllä ihan sama, mitä musiikkia soittaa, kunhan sen tekee hyvin (Jean Sibelius) |
isojussi 01.11.2007 16:07:08 | |
---|
On. Sitä paitsi en mä sua yrittäny provota, vaan digihaitaristeja, keh keh. Hehe - en mä provosoitunu - jatkokehitin vaan sun itse asiassa hyvää filofista oivallusta. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 01.11.2007 16:11:01 | |
---|
On, soittasin mielellään kiippareita, jos olis voimavaroja alkaa opettelemaan se. panos tuotos suhteeltaa on järkevä kahlata midihaitarilla menemään. Ainoo mutta tossa on, että haitarilla soitettu urkusoolo kuulostaa haitarilla soitetulta urkusoololta. Se käyttöliittymä kuuluu aina läpi. Kukaan ei maksa sulle liksaa siitä, että opettelet soittamaan kiippareilla keikalla ne samat jutut mitkä vetäsit haitarilla. Kuten OK sanoi tulla yhdessä threadissa. Pitää yrittää minimoida työn määrä ja maksimoida palkka Tosin tämäkin on täysin totta. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
vanhami 01.11.2007 19:04:29 | |
---|
Ainoo mutta tossa on, että haitarilla soitettu urkusoolo kuulostaa haitarilla soitetulta urkusoololta. Se käyttöliittymä kuuluu aina läpi. sfw Alan opettelemaan kiippareita sinä päivänä, kun käyttöliittymän läpi kuuluminen alkaa vaikuttamaan keikkamäärään ja liksaan. Muuten mennään näin. |
KoskPaavo 01.11.2007 19:14:33 | |
---|
Ainoo mutta tossa on, että haitarilla soitettu urkusoolo kuulostaa haitarilla soitetulta urkusoololta. Se käyttöliittymä kuuluu aina läpi. Samaahan ne pillistit(kiipparilla soitettu pasuunasoolo kuulostaa ... )ja viulistit ovat sanoneet kolme vuosikymmentä, käytännössä sillä ei enää ole merkitystä. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |