Niin ja tuli tuosta toimimattomasta elektoniikasta mieleen, että tietäisikö joku jotain musaliikettä, missä olisi jonkin sortin soittimen vian määritys ja korjaus palvelu, ja paljon tällaiset palvelut mahtaa maksaa(tietysti se riippuu vauriosta,mutta jotain suurinpiirtein hintoja, jos kyse olisi vaikka kehnosta maadotuksesta)? En itse oo mikään kauhean erikoinen korjailemaan tollassia elektroniikkoja(tieto, välineet sekä taito puuttuu), joten veisin mielummin johonkin liikkeeseen. Niin ja sitten mietityttää, että kehtaako liikkeeseen viedä amatöörin taidoillani tuunattua skebaa(jossa siis on nuo scallopet, jonkinlaiset uudet maalipinnat, nopat volume- ja tone namikoissa, itse tehty aika kelvoton plekusuoja ja elektroniikat on mikkejä myöten ilmeisesti kasattu itse)? Skeba on kumminkin joskus toiminut, joten ei sen korjaus mikään mahdoton idea ole. Onko neuvoja? What do you mean I aint kind?
Just not your kind... |
Niin ja sitten mietityttää, että kehtaako liikkeeseen viedä amatöörin taidoillani tuunattua skebaa(jossa siis on nuo scallopet, jonkinlaiset uudet maalipinnat, nopat volume- ja tone namikoissa, itse tehty aika kelvoton plekusuoja ja elektroniikat on mikkejä myöten ilmeisesti kasattu itse)? Skeba on kumminkin joskus toiminut, joten ei sen korjaus mikään mahdoton idea ole. Onko neuvoja? Se on susta itestä kiinni, että kehtaako viedä. Ite en välttämättä kehtais, kun oon vähä ujo, mutta siis kyse on turhasta tunteesta, josta kannattaa pyrkiä eroon. Eli kannattaa viedä. |
Rohkeasti liikkeeseen vain. Tai ei liikkeeseen, vaan suoraan soitinhuoltajalle. Ei elektroniikan läpikäynti paljoa maksa, jos kaikki osat vain ovat ehjiä. Pintakäsittelystäkin voi sanoa, että tuli just semmoinen kuin piti. Ammattitaitoinen korjaaja ei puutu tekemisiin, paitsi jos huomaa jotain korjattavissa olevaa, mikä mahdollisesti vaikuttaa soittamiseen. Muut sivuseikat ei korjaajalle kuulu. Veikkaisin näin perstuntumalta, että aika iso osa soitinkorjaajan arkea on korjailla kotinikkarin kädenjälkiä, ja sitä kautta he ovat oppineet näkemään mitä mielenkiintoisempia viritelmiä. |