Larmer 01.11.2007 01:02:17 | |
---|
Morjens Viimeiset kolme vuotta olen soitellut Cuben 30w vahvistimella kotona ja nyt olisi aika ostaa suurempi treeni/keikkakäyttöön. Tosiaan, mulla ei ole minkään näköistä kokemusta entuudestaan vahvareista - kumpaa suositte noin 400-600 euron tienoille; combo vai nuppi+kaappi? Metallia olis tarkoitus veivailla, kevyemmän musiikin ohella. Myös matalempia vireitä ja 5-kielistä tulee käytettyä, joten vaatisin hyvät alapäät (etteivät 'puuroudu'). Myös kompakti koko voisi olla etuna (mikäli on vaihtoehtona), jotta roudaus onnistuisi ilman suurempia ongelmia. Käytettyä suosin myös jälleenmyynnin kannalta. Tattista Hieman tanakka yksilö |
Seba 01.11.2007 01:04:57 (muokattu 01.11.2007 01:07:13) | |
---|
Eipä tuohon hintaluokkaan vielä kunnollisia nuppi+kaappi yhdistelmiä saa. Keskiverto komboon taitaa sitten kallistua mieluummin kuin ostaa paskat erilliset? Oisko joku tollanen sitten viksu laite jos uuden ostaa? : http://www.thomann.de/fi/marshall_mb4210.htm |
Larmer 01.11.2007 01:11:27 | |
---|
O.K.! Marshall vaikuttaa vahvalta, löytyykö Helsingin suunnalta maahantuojaa, missä pääsis kyseistä lootaa koeajelemaan? Mitä mieltä porukat näin yleensä Warwickin comboista? Musamaailmaa suosinut aikaisemminkin ja sieltä luulis löytyvän Hieman tanakka yksilö |
Ota oma keppi mukaan ja ei kun testailemaan vahvistimia, niin parhaiten löytyy se oma suosikki. Toinen vaihtoehto on ostaa sika säkissä saksasta ja jos se ei miellytä, niin palauttaa sen 30 päivän sisällä. Saapahan ainakin kunnolla testattua. |
pekezu 01.11.2007 13:27:20 | |
---|
Warren Sweet 25.1 on meikäläisellä ja hyvä jytke irtoaa. Hinta on tuossa 450e tienoilla saksassa, joten budjettikaan ei ylittyisi. Itse ostin sen testaamatta ja olen tyytyväinen. PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa |
kosmonautti5000 01.11.2007 17:07:44 | |
---|
mites kun tossa marsussa näytti olevan pillikin niin pystysköhän tollasen kautta pyörittämään kiippariakin? |
jvakeva 02.11.2007 20:47:18 | |
---|
http://www.thomann.de/fi/trace_elliot_715.htm tää on hyvä. suosittelen todella lämpimästi. itellä oli vanhempi 100w versio, ja kyllä kaduttaa, että tuli myytyä. paras kombo mitä mulla on ikinä ollu. ja soi sadallawatillakin tosi kovaa. www.theyoungers.net |
Larmer 04.11.2007 21:44:13 | |
---|
http://www.thomann.de/fi/trace_elliot_715.htm tää on hyvä. suosittelen todella lämpimästi. itellä oli vanhempi 100w versio, ja kyllä kaduttaa, että tuli myytyä. paras kombo mitä mulla on ikinä ollu. ja soi sadallawatillakin tosi kovaa. Vaikuttaa tosiaan ihan hauskalta, mutta hintaa tossa on pari numeroa liikaa. Ellei joku erehtyisi möömään käytettynä? Hieman tanakka yksilö |
jvakeva 05.11.2007 04:54:33 | |
---|
Vaikuttaa tosiaan ihan hauskalta, mutta hintaa tossa on pari numeroa liikaa. Ellei joku erehtyisi möömään käytettynä? ihan totta. on vaan hieman hankala löytää, kun merkkiä ei jostainsyystä ole tuotu suomeen pitkään aikaan. www.theyoungers.net |
JR/Rajah 05.11.2007 06:51:59 | |
---|
Warren Sweet 25.1 on meikäläisellä ja hyvä jytke irtoaa. Hinta on tuossa 450e tienoilla saksassa, joten budjettikaan ei ylittyisi. Itse ostin sen testaamatta ja olen tyytyväinen. Meinasin itsekin suositella tätä. Helskutin hyvä vahvistin hintaansa nähden. 1...2...4! |