Aihe: Gibson / Epiphone Boneyard Joe Perry LP
1 2 3
letthekidout
01.11.2007 14:03:17

Sullekko mun Boneyard meni? :) Hyvä juttu että kelpasi.

Juu, näin kävi. :)

Ei tuo yläsatula mitään messinkiä ole, jotain muoviseosta, mutta siis jämerämmän ja laadukkaamman olosta kuin esim. Tokaissa.
Playlist full of shit, You drove us all to Kill the Radio!!!
Paby
01.11.2007 16:19:32
Juu, näin kävi. :)

Ei tuo yläsatula mitään messinkiä ole, jotain muoviseosta, mutta siis jämerämmän ja laadukkaamman olosta kuin esim. Tokaissa.

Hmm tätä kun lukee niin ei petnele. Onko se bone juuri se Boneyard jonka laitoin liikenteeseen tossa joskus. Sehän on kai edelliselle omistajalle tullut käytettynä?

Sarjanumero alkaa U04 ja loppuu 551?

Jos se on se, niin siinä pitäisi olla Graphtechin Tusq satulana koska tehdassatula oli niin patska.
I'm a runaway son of the nuclear a-bomb.
Twinkle
01.11.2007 16:32:00 (muokattu 01.11.2007 17:07:09)

Tuota ihmettelen muuten, kun luin tuota alotusta, että mitä tuossa nyt on vikaa, tuos minun aikasemmassa lausunnossa, eli alotusta seuraavassa, kun ei oikein tällä koulutuksella käsitä...

Kun kattoo niitä viestien jättämispäiviä voi kelata taaksepäin ja muistella mihin kaikkeen se nyt saattaa liittyä. Tapanahan on, että tietyt asiat puidaan monessa eri threadissa aiheeseen liittyen tai liittymättä.

Asiallista sinänsä kaivella muutaman kuukauden vanhoja juttuja.
WinterMad
01.11.2007 16:32:48
Hmm tätä kun lukee niin ei petnele. Onko se bone juuri se Boneyard jonka laitoin liikenteeseen tossa joskus. Sehän on kai edelliselle omistajalle tullut käytettynä?

Sarjanumero alkaa U04 ja loppuu 551?

Jos se on se, niin siinä pitäisi olla Graphtechin Tusq satulana koska tehdassatula oli niin patska.

Jos kitarasi on mennyt Oulun Panttilainaamolle viime keväänä niin tuo kitara on sinun.
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave?
Paby
01.11.2007 16:37:17 (muokattu 01.11.2007 16:42:13)
Jos kitarasi on mennyt Oulun Panttilainaamolle viime keväänä niin tuo kitara on sinun.

Hmm keväällä? Talvella sen vein ku tuli mökkihöperönä semmonen mega-idea että lopetan soittamisen kokonaan. Ja laitan rahat laskuihin.

Pari päivää myöhemmin hain kaupasta kitaran...

E: mutta joo kyllä se on se. Onnea vaan uudelle omistajalle. Ei tosiaan sopinut omaan räpylään. Kaulamikin saundia on kyllä vähän ikävä.
WinterMad
01.11.2007 16:43:09
Hmm keväällä? Talvella sen vein ku tuli mökkihöperönä semmonen mega-idea että lopetan soittamisen kokonaan. Ja laitan rahat laskuihin.

Pari päivää myöhemmin hain kaupasta kitaran...

E: mutta joo kyllä se on se. Onnea vaan uudelle omistajalle. Ei tosiaan sopinut omaan räpylään. Kaulamikin saundia on kyllä vähän ikävä.

No taisi olla jotain maaliskuuta muistaakseni kun tuon sieltä hain.
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave?
letthekidout
01.11.2007 19:17:25

Aah, oot siis vaihtanu ton yläsatulan. No ilmankos se vaikuttaa paremmalta.
On siis kysymyksessä sama kitara, ei noita niin paljoo ole että sattumalta Oulusta Tampereella matkais. :)

Nyt on pakko sitten kysyä että paljonko tuo satula maksoi? Ja mistä ostit?

Jos vaihtais tokaihin samanlaisen.
Luusatulan jos vaihdattaisin paikallisella tekiällä, se maksoi muistaakseni 50e paikkeilla.
Playlist full of shit, You drove us all to Kill the Radio!!!
Paby
01.11.2007 19:26:14
Nyt on pakko sitten kysyä että paljonko tuo satula maksoi? Ja mistä ostit?

Jos vaihtais tokaihin samanlaisen.
Luusatulan jos vaihdattaisin paikallisella tekiällä, se maksoi muistaakseni 50e paikkeilla.

Tilasin Kanadasta asti. Suoraan Graptechiltä. Ei maksanut kovin paljo. Ei tainnut edes 20e... siitä on tosin jo aikaa joten ei oikein muista. Tilasin jotain muutakin silloin ja lopullinen hinta oli 40e toimituksineen.

http://www.graphtech.com/tusq_info.php
pekurides
01.11.2007 19:36:19

Tilasin Kanadasta asti. Suoraan Graptechiltä. Ei maksanut kovin paljo. Ei tainnut edes 20e... siitä on tosin jo aikaa joten ei oikein muista. Tilasin jotain muutakin silloin ja lopullinen hinta oli 40e toimituksineen.

http://www.graphtech.com/tusq_info.php

Oliko tuo 20€ lopullinen hinta rahteineen?

Itse olen täältä härmästä samanlaista metsästänyt mutta perkele ei löydy sitä oikeaa mallia mistään hyllystä! Fenderiä kyllä löytyy mutta ei edes gibsonin urilla, epifoonista puhumattakaan!!

Niin ja millbrookissa hinta alle 10€.

Ei paljoa viitti Thompalta tilata kun 20€ rahdit päälle....

Saaplari, kertokuu sitten mulle missä epin lp mallissa sitten on messinkisatula?
Kyllä mä muistaakseni hereillä olin kun sitä ihmettelin:)
taisi vielä olla liekkiväritys ja oisko ollu vaahteraotelauta mustilla merkeillä!
Tunteella päin vittua.
Paby
01.11.2007 20:21:39
Oliko tuo 20€ lopullinen hinta rahteineen?

Itse olen täältä härmästä samanlaista metsästänyt mutta perkele ei löydy sitä oikeaa mallia mistään hyllystä! Fenderiä kyllä löytyy mutta ei edes gibsonin urilla, epifoonista puhumattakaan!!

Niin ja millbrookissa hinta alle 10€.

Ei paljoa viitti Thompalta tilata kun 20€ rahdit päälle....

Tosiaan oli jotain vähän yli 40e tallapalasetin kanssa toimituksineen. Tai 40 dollaria. Ei voi muistaa.

Tuolta:
http://estore.graphtech.com/gti/aqu … =Tusq&CatName=Slotted+Tusq+Nuts

Keskivaiheilla on PQ-6060-00 - Tusq Nut Slotted 1/4" Epiphone. US$10.95 per EACH

aaargh, sivut toimii mulla ainakin miten sattuu enkä saa toimituskuluja mistään auki.
fox
01.11.2007 20:36:01

Saaplari, kertokuu sitten mulle missä epin lp mallissa sitten on messinkisatula?
Kyllä mä muistaakseni hereillä olin kun sitä ihmettelin:)
taisi vielä olla liekkiväritys ja oisko ollu vaahteraotelauta mustilla merkeillä!

John Connolly(of Sevendust-fame) Les Paul Custom, hot-rod liekkimaalauksella...
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
pekurides
01.11.2007 21:57:41

Tosiaan oli jotain vähän yli 40e tallapalasetin kanssa toimituksineen. Tai 40 dollaria. Ei voi muistaa.

Tuolta:
http://estore.graphtech.com/gti/aqu … =Tusq&CatName=Slotted+Tusq+Nuts

Keskivaiheilla on PQ-6060-00 - Tusq Nut Slotted 1/4" Epiphone. US$10.95 per EACH

aaargh, sivut toimii mulla ainakin miten sattuu enkä saa toimituskuluja mistään auki.

Juu, tuota samaa satulaa olen täältä härmästä kyselly mutta ei oota ja eivät rupea tilailemaan yhtä kappaletta... aika hitaat nuo sivut juu tuntuu olevan.

Harmittaa kun valmiit urat ja mitat ja silleen huokeakin.

hmm. sevendust.. niin olikin! pitääpä hetimiten tuo satula tarkisdtaa...
Tunteella päin vittua.
pekurides
01.11.2007 22:06:21 (muokattu 01.11.2007 22:08:41)

Joo! sehän se oli!
http://www.guitarampkeyboard.com/en/epiphone-john-connolly/9546

(John Connolly's JC-LP Custom is a combination of LP Standard and LP Custom with a maple fingerboard, flamed maple top, flame graphic, and black hardware. It also has a brass nut, Grover machine heads, and USA humbuckers)

noniin kiitos, nyt saa nukuttua taas tämänkin yön:)

ps. mistähän noita messinkisatuloita löytäisi?
Tunteella päin vittua.
fox
01.11.2007 22:51:32

noniin kiitos, nyt saa nukuttua taas tämänkin yön:)

ps. mistähän noita messinkisatuloita löytäisi?

Pitkään aikaan ei juuri missään ollu, mutta SP-elektroniikasta tilasin muutaman, ja on ne listoilla vieläkin.. Täyty ite omakohtasesti jostain viilailla ja sahailla ennemmin.
Tai siis kyllähän niit oli pilvin pimein muinoin.. Ihan vakiona, mullakin aika monessa japskissa on..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Vesihiisi
01.05.2011 23:17:56 (muokattu 01.05.2011 23:31:45)
Hommasin moisen Epiluurin. Kitara on laadukas, itse asiassa ensimmäinen Epi josta pidän. Viimeistely on erittäin hyvä, nauhojen ja kaulan osalta suorastaan perfect. Kaulan muotokin sopii omaan käteen. Tässäkin soittopelissä on sellainen vaikeasti kuvailtava "muovisuus/kepoisuus" läsnä, mutta kysehän onkin Epistä. Epin mattapinta on myös hyvin erilainen kuin noissa Gibsoneissa, jotenkin hämäävän muovinen ja nopeasti sileän muoviseksi kuluva.

Olisi kysymys asiantuntijoille, tiedättekö onko Epin Boneyard jyrsitty/porattu, elikäs chambered? Oma veikkaukseni on että ei ole, akustinen saundi ei viittaa onttouteen. Toisaalta keppi on kevyt, joten se voisi ollakin porattu. Runko on mahonkia, mutta pikaisen tutustumisen jälkeen voisi väittää että kasvupaikka tahi lajike on aika kaukana Hondurasista.

Kitaran sarjanumero on U04121922
Twinkle
01.05.2011 23:27:03
Vesihiisi: Olisi kysymys asiantuntijoille, tiedättekö onko Epin Boneyard jyrsitty/porattu, elikäs chambered? Oma veikkaukseni on että ei ole, akustinen saundi ei viittaa onttouteen. Toisaalta keppi on kevyt, joten se voisi ollakin porattu.

internetin ihmeellinen maailma sanoo, että vain Epiphone Ultra ja Ultra-II olisi kevennetty, joten Boneyardi olisi siis läpipuuta. Vaikea sanoa varmaksi kuitenkin, koska epiluureista on vähemmän tietoa saatavilla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)