Aihe: Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
1 2 3 4 520 21 22 23 2427 28 29 30 31
shovi
27.10.2007 22:44:07
yhdeltä on amputoitu jalka

Köyhän miehen Def Leppard?
Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo
rUSTED
30.10.2007 18:21:49 (muokattu 30.10.2007 18:24:15)
argh ku just palo pinnan niin täysin bändin kanssa. Ku sovitaan että käydään soittaan biisit läpi ja treenataan paremmin niitä mitkä ei mene ja lähetään kotia, niin eikös rumpali ja laulaja/kitaristi tiluta/rummuta puolet ajasta jtn paskaa. Toinen kitaristi ei ehkä ole sormista kaikkein nopein ja vähän vois reenata ehkä enempi, mutta se nyt yleensä tulee reeneihin soittamaan bändin kanssa eikä yksikseen.

Niitten kanssa on enempi tai vähempi 6 vuotta soitellu niin enää ei jaksa, ja ku viime talvena en soitellukkaan niin ihmettelinki miten ei ollu ikävä soittaan bändin kanssa, mutta tulihan se tässä muutamien reenien jälkeen taas mieleen.

e. Meinasin jo jättää itseni arvostelematta vahingossa, mutta ehkäpä minunki pitäis reenata ainaki vähän enempi.
pääsiäishenu
31.10.2007 20:57:32

no,

Kitaristi: Omistaa liian hienon vahvistimen, Ei osaa käyttää satasen cry babyään, tiluttaa liikaa.

Basisti: Funk- basisti... Siinä on jo tarpeeks syytä

Kiipparisti: Vähän niinku se Koistinen kummelissa.... Kikkailee liikaa, ja se ärsyttää.

Rumpali (minä): Vetää joka filliin semmosii ihme paradidlejä, jotka menee aina periseelleen, Vääntää joka biisin loppuun semmosen ihme maiden lopetuksen semmone ihme ilme pärställä, muut jäsenet kattelee sellane "miks?"- ilme naamalla, Heittelee kapuloitaan vaikkei osaa, tiputtelee niitä (kapuloita), Luulee keikalla et joku katteleeki sinne rumpujen taakse, aukoo päätään muille, tuo harkkoihin semmosii "Hyviä" riffejä.
ketterii poikii!
möyssy
01.11.2007 00:03:52
Basisti: Funk- basisti... Siinä on jo tarpeeks syytä

No mikäs tässä nyt niin hirveetä saattaa olla ?
''Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen.''
pääsiäishenu
01.11.2007 15:05:52

Vitsi, vitsi... Paras 12-v basisti mitä korson alueelta löytää.
ketterii poikii!
loituma
01.11.2007 15:09:23
Vitsi, vitsi... Paras 12-v basisti mitä korson alueelta löytää.

Totta. (Allekirjoittanut soittaa kyseisessä bändissä)
ok
Adutin
02.11.2007 22:01:21
1. Laulaja: Ei osaa laulaa kovaa mikiin, niinkuin tunteella. Kyllä se on jo kehittymään päin lähtenyt.
2. Rumpali: Hyvä soittamaan, mutta ei omista omia rumpuja ja on vähän motivaatio ehkä kadonnut.
3. Kitara1: Hyvä soittamaan, mutta uppoutuu ehkä liikaa soittamaan jotain muuta treeneissä, kun sitä mitä meijän oli sopimus soittaa.
4. Kitara2 (minä): En osaa soittaa kunnolla voimasointuja enkä nopeita sooloja ym. (Vaikuttaa ehkä että kitara ollut harrastuksessa vasta puoli vuotta.)

Basistia emme vielä ole löytäneet, vaikka aika tärkeää olisi. Mutta bändi on vasta niin alussa, että ennen yhtään kunnon vetoa mistään biisistä niin basisti on kyllä löytynyt.
Hohhoijaa
03.11.2007 22:40:59
Basisti: Ei aina pysy menossa mukana.
Rumpali: Hiton taitava mutta pilaa kaiken yrittämällä tunkea joka väliin tuplabasaria.
Kitaristi (minä): Toivottoman huonot soittokamat, persaukisuus.
Hellbender
20.11.2007 07:47:31 (muokattu 20.11.2007 07:48:10)
Basisti: Vittuilee eikä harjoittele kuin satunnaisesti, ei ole edes omia kamoja.
Rumpali eli minä: Joskus innostun sooloilemaan treeneissä.
Kitaristi: Tahtoo vähän vetää mitä haluaa itse välissä.
Once you go Sonor you never go back.
Da Make
20.11.2007 20:53:11
1. Rumpali: ottaa päälekkäisiä aktiviteettejä suoritettavakseen, ei ole aktiivisesti kehittämässä ideoita
2. Kitaristi: Hänen vaikuttajansa kuuluvat välilä liikaa läpi, ei osaa purkaa soittoaan yksittäisiin helposti analysoitaviin komponenetteihin, on toistaiseksi armeijassa.
3. Basisti: Yksityiselämä, työ, ja kaukainen asuinpaikka haittaavat treeneihin pääsyä hieman.
4. Minä/kitaristi: Päälekkäisiä aktiviteetteja viikonloppuisin, esittää perustelematonta tyytymättömyyttä 2. ideoihin.
Katso omat plussasi täältä! "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
-Cale
20.11.2007 22:34:37
argh ku just palo pinnan niin täysin bändin kanssa. Ku sovitaan että käydään soittaan biisit läpi ja treenataan paremmin niitä mitkä ei mene ja lähetään kotia, niin eikös rumpali ja laulaja/kitaristi tiluta/rummuta puolet ajasta jtn paskaa.

Heh, kuulostaa ihan meidän "treeneiltä."
Retard1
22.11.2007 00:09:43
Heh, kuulostaa ihan meidän "treeneiltä."

Meillä sama juttu, viimeksi meni hermot kun yritin jotain selittää niin muut vetelee jotai omiaan. Muutaman kerran yritin jotain sanoa, ei menny perille, ne "reenit" loppu siihen (meillä on vaan 3 jäsentä ja treenit on lähinnä biisien soittelua huvikseen).
Se on menoks sano Annie Lennox
embe
22.11.2007 12:40:27 (muokattu 22.11.2007 12:49:23)
Jos nyt diplomaattisesti totean, että bändin toiminnan kannalta olisi tietysti käytännöllisempää mainita yksi positiivinen asia bändikavereista. Mutta onhan tietenkin hyvä purkaa tuntojaan jos jokin ärsyttää. Voisi vain olla parempi tehdä se kasvokkain bändinjäsenten kanssa :)

Meidän bändissä toimii yhteistyö, eikä tule riitoja kun basisti (veljeni - ottaa kaiken rennosti), rumpali (veljeni ystävä 3-vuotiaasta asti, ei pingota muille kuin itselleen) ja kitaristi (aivan ylirauhallinen ja sympaattinen kaveri) eivät juuri ole riitelynhaluisia jätkiä. Itse olen äkkipikainen, täydellisyyttä tavoitteleva taiteilijasielu (kauniimpi ilmaus mielenvikaiselle), mutta en ole ikinä menettänyt hermoja näihin poikiin, koska he eivät koskaan laiminlyö harjoituksia eivätkä oikeastaan väittele mistään.
You have to stop the Q-Tip when there's resistance.
gorgonoidi
22.11.2007 13:32:19

Jos nyt diplomaattisesti totean, että bändin toiminnan kannalta olisi tietysti käytännöllisempää mainita yksi positiivinen asia bändikavereista. Mutta onhan tietenkin hyvä purkaa tuntojaan jos jokin ärsyttää. Voisi vain olla parempi tehdä se kasvokkain bändinjäsenten kanssa :)

Meidän bändissä toimii yhteistyö, eikä tule riitoja kun basisti (veljeni - ottaa kaiken rennosti), rumpali (veljeni ystävä 3-vuotiaasta asti, ei pingota muille kuin itselleen) ja kitaristi (aivan ylirauhallinen ja sympaattinen kaveri) eivät juuri ole riitelynhaluisia jätkiä. Itse olen äkkipikainen, täydellisyyttä tavoitteleva taiteilijasielu (kauniimpi ilmaus mielenvikaiselle), mutta en ole ikinä menettänyt hermoja näihin poikiin, koska he eivät koskaan laiminlyö harjoituksia eivätkä oikeastaan väittele mistään.

Tuollaisen bändin minäkin haluan...
-mercenary-
07.12.2007 20:49:02
Kitaristi- Luulee olevansa joku mestari soittamaan ,mutta oikeesti minä ja rumpali ollaan aika tavalla edellä soittotaidoissa.Sitten luulee olevansa joku suuri fani jollekkin Bändille ja on kuullut noin 1-4 biisiä(esim Guns n roses ja Judas priest)

Rumpali-ei paljon mikään

Kakkos kitaristi-ei tähän keksi
Thanatopsis
12.12.2007 14:16:08
Rumpalia soittaminen ei kiinnosta.
Basisti ei tule treeneihin.
Liidikitaristi ei ryyppää.
Laulajalla on liioitellut lavaperformanssit jotka ei käy yhteen vaatimattomien taitojen kanssa.
Itse soitan rytmikitaraa (liidin ja kompin väli on häilyvä ajoittain) ja olen täydellinen.
Farewell happy fields where joy forever dwells
ötzi
14.12.2007 00:23:41
Rumpalia soittaminen ei kiinnosta.
Basisti ei tule treeneihin.
Liidikitaristi ei ryyppää.
Laulajalla on liioitellut lavaperformanssit jotka ei käy yhteen vaatimattomien taitojen kanssa.
Itse soitan rytmikitaraa (liidin ja kompin väli on häilyvä ajoittain) ja olen täydellinen.

Teillähän on sitten ihan kunnon rokkibändi
Älä Turhaan Pelkää Nimeä
Nolte
15.12.2007 12:28:55 (muokattu 15.12.2007 19:13:35)
.........................
jhjghfjkdhsgjhjsfkahfj!!!!
Magr
17.12.2007 21:11:00 (muokattu 17.12.2007 21:12:18)
Komppikitaristi (minä): Ehkä liian vaativa ja pomomainen.

Leadkitaristi: Liian ylimielinen asenne. Koska on soittanut reilusti pitempään, kuin muut, luulee tietävänsä kaikesta enemmän. Ja ehkä liian innoissaan bändistä, jolloin ei keskity soittamiseen. Ei käy treeneissä. Ei osallistu biisien tekoon.

Basisti: Soittotaito ei mikään paras, mutta onneksi motivaatiota löytyy. Ei osallistu biisien tekoon.

Rumpali: Alkaa vetää yhtäkkiä jotain fillejä, kun selitän jotain esim. basistillemme.
Tottakai.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)