Insane Kane 25.10.2007 21:45:55 | |
---|
Ei näin! >=) |
Alphie 27.10.2007 20:02:22 | |
---|
|
Buffa D 28.10.2007 01:37:37 | |
---|
Mitäs kehtaa pyytää n. kaksi vuotta käytössä olleesta Ibanezin rg7321:stä? Tallamikki on vaihdettu dimarzion blaze customiin, eikä kunnossakaan ole moittimista. persemoi. |
Nuvola 28.10.2007 14:07:42 | |
---|
2 vuotta vanha peaveyn rotor ex lisensoidulla floikalla, mitä kannattaa maksaa? |
Boldari 29.10.2007 10:07:52 | |
---|
Vaihtokaupan kautta tuli käsiin Yamaha RGX1212A. Jammun omat H-S-S mikit aktiivielektroniikalla(kaksi piiriä, toinen volassa ja toinen tonessa). Jammun oma floikka tsydeemi jossa ei ole knife-edgejä vaan taipuminen hoidetaan "saranalla" ja sekä peukalorulla jolla säädetään floikan taaksepäin liikumista. Kielilukot jossa korkeudensäätö. Painosta päätellen mahonkia. Liitos on neck-thru. Kaulamateiaalista ei aavistusta. Compound radius otelauta eebeniä jossa 12. nauhalla koristekuviointi. Skaala 24 3/4. Ainiin ja vielä hienosti värejä taittava helmiäis maali. There's no geographical answer to an emotional problem. |
-Cale 29.10.2007 11:09:16 | |
---|
|
Mika Antero 29.10.2007 11:26:01 | |
---|
Floodaan nyt pikkuisen, kun puusilmäisyyttäni hoksasin tämän ketjun vasta nyt: Mikähän olisi asiallinen hinta jäsenkuvauksessani näkyvälle Aria Pro II FA 70 BS -kitaralle? Ostin kitaran uutena v. -90, ollut ainoastaan kotikäytössä, eli käytön jäljet ovat minimaaliset. Mikrofoneissa lievää tummumista reunoissa, kuten kuvassa näkyy, muita vikoja ei ole. Googlettelemalla ja mutu-menetelmällä olen sille kyllä jonkinlaisen hinta-arvion päätellyt, mutta olisi kiva tietää jonkun ulkopuolisen summittainen arvio. |
Jungleman 29.10.2007 11:31:55 | |
---|
M.netin suhteen haamu laite, mutta harmony centralissa kehuttiin, tosin mitäpä siellä ei kehuttaisi. Onko kellään kokemusta tästä tai siitä minkä arvoinen laite on? Pyyntihinta on erittäin asiallinen, saman ajan Ibanezin yksittäispedaaleista saa nykyään maksaa jo enemmän kappaleelta. Joskus tuollaista kokeilin, ei selkeätä muistikuvaa soundista. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
-Cale 29.10.2007 11:35:58 | |
---|
Pyyntihinta on erittäin asiallinen, saman ajan Ibanezin yksittäispedaaleista saa nykyään maksaa jo enemmän kappaleelta. Joskus tuollaista kokeilin, ei selkeätä muistikuvaa soundista. Ei sattuisi minkäänlaista muistikuvaa olla...? Itse kun olen mahdollisimman yksinkertaisen laitteiston ystävä, enkä jaksaisi aina puljata erillispedaalien kanssa, olisi tuollainen multiefekti ilman mitään mallinnuksia oiva laite tarpeisiini. Efektien ei tarvitse olla mitään aivan huippuluokkaa, mutta käyttökelpoisia kumminkin. Näyttää yksinkertaiselta laitteelta ja sitä kuulemma onkin, mikä on erittäin positiivinen asia! |
Numb 29.10.2007 11:39:21 | |
---|
Zipaneesin efektit tapaavat olla ihan kelpoisia. Jos tuollaista tarvitsisin, niin uskaltaisin ostaa possun pussissa. Siinä näyttää olevan luuppikin, mistä plussaa. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
Jungleman 29.10.2007 11:57:50 | |
---|
Ei sattuisi minkäänlaista muistikuvaa olla...? Itse kun olen mahdollisimman yksinkertaisen laitteiston ystävä, enkä jaksaisi aina puljata erillispedaalien kanssa, olisi tuollainen multiefekti ilman mitään mallinnuksia oiva laite tarpeisiini. Efektien ei tarvitse olla mitään aivan huippuluokkaa, mutta käyttökelpoisia kumminkin. Näyttää yksinkertaiselta laitteelta ja sitä kuulemma onkin, mikä on erittäin positiivinen asia! Hmm. Kompressori lienee pitkälti sama laite kuin CP10, joka puolestaan on aika lähellä CP9 -pedaalia. Pehmeä, ilmava, ei mikään äärilyttäyslaite. Säröstä ei selkeää mielikuvaa, mutta Ibanezin säröt ovat useinkin Bossin vastaavia monipuolisempia. Minun mielestäni. Delay on perus-digidelay, minun kokemukseni mukaan Ibanezin digidelayt ovat soundiltaan hieman Bosseja pehmeämpiä. Ibanezin choruksia olen omistanut useitakin erilaisia, ovat kaikki olleet Bossin vastaavia kuulas- ja kirkassoundisempia. Tuon vehkeen chorus on muuten analoginen. Looppi on mainio lisä, en nyt muista voiko sen paikkaa signaaliketjussa muuttaa. Tuskinpa. Lisäksi tuo lienee ohjelmoitava, eli jokaisen kytkimen taakse voi asettaa etukäteen presetin - itse parametrejä ei siis voi ohjelmoida muistiin, vain efektien on/off-statuksen. Osta pois. Olettaisin sinun saavan tuosta omasi takaisin, jos tulet katumapäälle. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
-Cale 29.10.2007 12:12:51 | |
---|
Hmm. Kompressori lienee pitkälti sama laite kuin CP10, joka puolestaan on aika lähellä CP9 -pedaalia. Pehmeä, ilmava, ei mikään äärilyttäyslaite. Säröstä ei selkeää mielikuvaa, mutta Ibanezin säröt ovat useinkin Bossin vastaavia monipuolisempia. Minun mielestäni. Delay on perus-digidelay, minun kokemukseni mukaan Ibanezin digidelayt ovat soundiltaan hieman Bosseja pehmeämpiä. Ibanezin choruksia olen omistanut useitakin erilaisia, ovat kaikki olleet Bossin vastaavia kuulas- ja kirkassoundisempia. Tuon vehkeen chorus on muuten analoginen. Looppi on mainio lisä, en nyt muista voiko sen paikkaa signaaliketjussa muuttaa. Tuskinpa. Lisäksi tuo lienee ohjelmoitava, eli jokaisen kytkimen taakse voi asettaa etukäteen presetin - itse parametrejä ei siis voi ohjelmoida muistiin, vain efektien on/off-statuksen. Osta pois. Olettaisin sinun saavan tuosta omasi takaisin, jos tulet katumapäälle. Kiitos, tämä auttoi jo paljon! + Vähän mietityttää vain se että kun kyseessä on jo vanha laite niin kauankohan mahtaa vielä kestää poljentaa. |
Nuvola 29.10.2007 19:41:57 (muokattu 29.10.2007 19:42:17) | |
---|
Moi, oon saanut tosi sekalaista tietoa mitä Gibsonin sg 61 reissuesta kannattaa maksaa? muutamalla satasella olisin nyt saamassa muutamia vuosia vanhan kitaran mutta haluaisin tietää kannaattaako ostaa? Kiitos kaikille jotka vastaavat :) |
Ade the Great 31.10.2007 07:16:10 | |
---|
Moi, oon saanut tosi sekalaista tietoa mitä Gibsonin sg 61 reissuesta kannattaa maksaa? muutamalla satasella olisin nyt saamassa muutamia vuosia vanhan kitaran mutta haluaisin tietää kannaattaako ostaa? Kiitos kaikille jotka vastaavat :) Muutama satanen? Go for it, dude! |
shovi 31.10.2007 12:38:48 | |
---|
Moi, oon saanut tosi sekalaista tietoa mitä Gibsonin sg 61 reissuesta kannattaa maksaa? muutamalla satasella olisin nyt saamassa muutamia vuosia vanhan kitaran mutta haluaisin tietää kannaattaako ostaa? Kiitos kaikille jotka vastaavat :) Muutamalla satasella? Kantsii varmistella ettei oo payless. Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo |
Muutamalla satasella? Kantsii varmistella ettei oo payless. Tai sitten vaihtoehtoisesti varastettu, jos siis et myyjää tunne kunnolla. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
fox 01.11.2007 00:47:50 | |
---|
Muutamalla satasella? Kantsii varmistella ettei oo payless. Ihan orkkis -61 vuodelta 1961 on 25000 taalaa, just fleaBaysta katsoin, reissue näytti Jenkeissä olleen 1250... Muutamalla satasella vois itsekin ostaa.. ;) Tuossa vähän linkkiä ja tilitystä brittein fleaBaysta, koskien vaikka Kiinan SG:ta... http://reviews.ebay.co.uk/CHINA-GUI … 93?ssPageName=BUYGD:CAT:-1:SEARCH:2 |
Nuvola 01.11.2007 18:27:34 | |
---|
Tai sitten vaihtoehtoisesti varastettu, jos siis et myyjää tunne kunnolla. Kyllä varastetunkin ostaisin jos saisin halvalla.. mutta tää nyt ei ainakaan oo varastettu, kaveri osti sen serkultaan joskus muutamia vuosia sitten, nyt varmaan pitäs säästellä että sais ostettua ton.. Pitää nyt varmistua siitä merkistä 100% |
Jungleman 01.11.2007 21:03:58 | |
---|
Kyllä varastetunkin ostaisin jos saisin halvalla.. Hyvä asenne. Pidä tuo niin pääset elämässä pitkälle. Voi v*ttu kuitenkin. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
Daunt 04.11.2007 20:01:03 (muokattu 04.11.2007 20:06:26) | |
---|
|